Waarbij Sulejmani en Suarez naar binnen zullen komen, waardoor het dus 451 wordt. :pquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stekelenburg.
Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Gabri - Lindgren.
Aissati
Suarez - Huntelaar - Sulejmani.
ja, en als je concurrent dan met 5-0 wint verlies je het kampioenschap!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer je met minimaal 4 of misschien wel 5 spelers van het rijtje Huntelaar, Sulejmani, Aissati, Suarez, De Jong, Cvitanich, Martina, Perez speelt, zal elke tegenstander zich hoe dan ook aanpassen aan Ajax en dan maakt het al een stuk minder uit hoe je vanachter staat, zeker wanneer Silva en Emanuelson nog ergens rondhobbelen, terwijl Donald en Sarpong ook een goede indruk bij me achter lieten in die korte samenvattingen.
Goed, dan wordt het 6-2 ipv 6-0. Jammer dan.
Tuurlijk, het belangrijkste is dat de spelers bewegen van en naar de bal. Dat ontbrak vorig seizoen. Kennedy durfde niet naar de bal te komen, er werd met een halve linksbuiten gespeeld, dus daar was geen beweging. Huntelaar stond veel te veel geisoleerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarbij Sulejmani en Suarez naar binnen zullen komen, waardoor het dus 451 wordt. :p
Maar je hebt el gelijk. Ik in deze reeks al eens eerder een betoog gehouden over de nutteloosheid van opstellingcijfers, aangezien die toch afhankelijk zijn van invulling.
Omdat PSV een hele goede keeper had die punten pakte.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ja, en als je concurrent dan met 5-0 wint verlies je het kampioenschap!
Snap je het nou nog niet?![]()
![]()
de aanval is nu veruit de beste van de eredivisie (tenzij Huntelaar vertrekt) maar die verdediging moet er gewoon staan. Zet dan geen Urby of Ogararu achterin. Je zag het vorig jaar, de meeste goals van het jaar maar geen kampioenschap, rara hoe kan dat?
Volgens mij is hun nieuwe keeper ook best goed hoor..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat PSV een hele goede keeper had die punten pakte.
Je hebt goed en goed hè.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:58 schreef Rejected het volgende:
[..]
Volgens mij is hun nieuwe keeper ook best goed hoor..
Die gaat echt niet zoveel punten pakken als Gomesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:58 schreef Rejected het volgende:
[..]
Als PSV Gomes niet had, waren wij de afgelopen twee seizoenen kampioen geworden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat PSV een hele goede keeper had die punten pakte.
Isaksson? Nee, ik begrijp nog steeds niet dat PSV voor hem is gegaan en niet voor Stijn Stijnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:58 schreef Rejected het volgende:
[..]
Iedere euro is er één teveel en hij zal niet gratis overkomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:03 schreef F1Bas het volgende:
Goh, mensen gaan zeuren dat spelers teveel geld kosten
Dat terwijl niet eens bekend is wat hij gaat kosten.
414quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:05 schreef WensMeester het volgende:
SCC = binnen! Dit jaar in vak 414 (voorheen altijd in vak 428)! Nog andere Fok!kers in dit vak?
quote:
Die had er niks mee te makenquote:
quote:
Ik zoek nog 016 Casualsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:19 schreef WensMeester het volgende:
[..]
![]()
Nee, het was het enige vak waar ik een extra seizoenskaart kon bijbestellen.
Leuven Casuals?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die had er niks mee te maken
LEAVE KUDELSTAART ALONE!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |