abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games dinsdag 29 juli 2008 @ 14:18:56 #26
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60419361
Wat een proletenpraktijk zeg..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60419429
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:15 schreef Ascendancy het volgende:
Wij hebben hier in het dorp 2 dokters en die spreken met elkaar af wanneer ze gaan
Altijd een dokter dus
En zo hoort het! Ik heb ook een paar keer gehad dat alle 7 huisartsen tegelijk weg waren..
Na de 2e keer besloot ik dat ze mn rug op konden en ben ik gewoon de huisartsenpost binnen gebanjerd. Jeuk en uitslag is super vervelend dus ik maak zelf wel even uit of het dringend genoeg is. Binnen een kwartier stond ik buiten, met een recept!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:25:45 #28
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_60419523
Slaat inderdaad nergens op

Ik zou me daar toch eens flink gaan klagen, als ik jou was.

Inmiddels nog een oplossing gevonden?
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_60420562
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:33 schreef s-sidderaal het volgende:

[..]

Al meer dan tien jaar mag je niet zelf rechtstreeks naar een ziekenhuis. Je moet altijd via de huisarts daarheen. Kom je op eigen houtje vij de Spoed Eisende Hulp aanzetten, dan sturen ze je domweg naar de huisarts. Die moet eerst beoordelen of het een gevalletje SEH is.
Ik weet niet waar jij woont maar je uitspraakt geldt zeker niet voor heel Nederland. Mensen mogen best zelf naar de SEH gaan, vraag is alleen hoelang ze dan moeten wachten. Daar kan geadviseerd worden om naar de huisarts te gaan maar dat is helemaal niet noodzakelijk.
pi_60421109
Gewoon naar de dienstdoende arts in het weekend.

Ik heb een allergie voor huisartsen trouwens..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60421301
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:33 schreef s-sidderaal het volgende:

[..]

Al meer dan tien jaar mag je niet zelf rechtstreeks naar een ziekenhuis. Je moet altijd via de huisarts daarheen. Kom je op eigen houtje vij de Spoed Eisende Hulp aanzetten, dan sturen ze je domweg naar de huisarts. Die moet eerst beoordelen of het een gevalletje SEH is.
En er zijn natuurlijk zat acuute ernstige klachten te bedenken die ook onder de verantwoordelijkheid van een huisarts vallen en waarvoor je absoluut niet naar een ziekenhuis hoeft. Denk aan iemand die gebeten is. Niet ernstig, maar die moet wel z.s.m. een tetanusprik krijgen.

toch grappig dat ik n de afgelopen periode wel eens in de huisartsenpost geweest ben met iets dat echt spoed had en ook in de afgelopen jaren het ziekenhuis en ik weet toch echt heel zeker dat ik toen niet in het buitenland zat, dus die vind ik wel apart.

bovendien vind ik het wel bijzonder dat er best veel fokkers zijn die uitgaan van het slechtste in mensen, nl dat huisarts assistenten keihard liegen tegen hun patienten over al of niet aanwezig zijn van de huisartsen en patienten moedwillig wegsturen, beetje vreemde gedachtenkronkel vind ik zelf.

gelukkig heb ik in ieder geval het grootste gedeelte van mijn probleem via een telefonisch consult bij een andere arts kunnen oplossen en kan ik zo mijn nieuwe katten allergie middeltje gaan uitproberen, zodat ik hopelijk snel van de allergie klachten af ben.
(hoezo geen spoed; geen uur zonder niesbui kunnen doorbrengen en de halve nacht wakker liggen en uitgeput raken van geen lucht, tranende ogen en snotterneus?)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_60421328
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:53 schreef WRH het volgende:

gelukkig heb ik in ieder geval het grootste gedeelte van mijn probleem via een telefonisch consult bij een andere arts kunnen oplossen en kan ik zo mijn nieuwe katten allergie middeltje gaan uitproberen, zodat ik hopelijk snel van de allergie klachten af ben.
(hoezo geen spoed; geen uur zonder niesbui kunnen doorbrengen en de halve nacht wakker liggen en uitgeput raken van geen lucht, tranende ogen en snotterneus?)
Gelukkig maar
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')