quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:17 schreef jose9 het volgende:
Hopelijk pakken ze een medialle , maar het licht allemaal zo dicht bij elkaar dat het net zo goed laaste plaats kan zijn dan ook een eerste plaats . Kijk maar naar het EK. Zijn allemaal goede tegenstanders die chinezen zijn de mindere.
Zit jouw nichtje daar als speelster?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:16 schreef thaduck het volgende:
Je moet ze ook niet op TV kijken maar via internet volgens mij
Ik zag in ieder geval mijn nichtje bij de opening net van de spelen vol in beeld!
Dan vinden zij de doelen zo hoog!quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:23 schreef Falco het volgende:
Ik snap dit niet. Waarom laten ze niet al het water uit dat zwembad lopen en gaan gewoon handballen? Is toch veel gemakkelijker allemaal?
Ik neem aan voor de bescherming van het water en dat je niet aan de haren getrokken kan worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:28 schreef Palmboom313 het volgende:
waarom heeft iedereen zon mutsje op?
toch stom 2 fouten van de keeper had 8-8 moeten staanquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:47 schreef borisz het volgende:
10-8 achter na drie kwarten.
Ik dacht dat Meike eerste keus was?quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:30 schreef Badabingea het volgende:
Ilse heeft wel eens beter gekeept, maar haar de schuld geven is teveel van het goeie.
Zo legde de commentator het ook uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:49 schreef Mark het volgende:
Wat ze nog wel eens doen is de nummers 1 door laten gaan naar de halve finale, en de nummers 2 en 3 kruiselings tegen de andere poule laten spelen. De winnaars daarvan komen dan in de halve finales de nummers 1 tegen.
Oh, dat is ook niet de bedoeling. Want het hangt aan veel meer factoren dan 1 iemand. Maar het was jammer dat ze 2 ballen doorliet waar ze aanzat. Samen met de gemiste penalty had dat het verschil kunnen maken. Maar voor hetzelfde geld was het anders gelopen als je gelijk had gestaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:30 schreef Badabingea het volgende:
Ik ook, moet zo ook werken. Ilse heeft wel eens beter gekeept, maar haar de schuld geven is teveel van het goeie. Er is nog niks verloren, maar tis jammer. Nu jezelf weer motiveren voor de volgende wedstrijd.
Spelen ze weer met de oude regels?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Die gemiste 4 meter bal was ook erg zonde en volgens mij onnodig.
Is het geen 4 meter meer? Vond het ook nogal verquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |