mensen die topics lezen die ze toch niet interesseren en dan een verkapte 'ik ben tof en ik heb een leven' post doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:55 schreef helldeskr het volgende:
mensen die klagen over hoe andere mensen woorden uitspreken...
kweek een leven ...
Mensen die menen daar dan weer op te moeten reagerenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:01 schreef youngheartsbefree het volgende:
[..]
mensen die topics lezen die ze toch niet interesseren en dan een verkapte 'ik ben tof en ik heb een leven' post doen.
verbetert.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef youngheartsbefree het volgende:
Ik heb het meer over mensen die je dan verbeterd maar ze toch hun eigen zin blijven doordrijven en het uitspreken zoals ZIJ willen in plaats van hoe het hoort
Laat ze, zij staan voor lul, niet jij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef youngheartsbefree het volgende:
Ik heb het meer over mensen die je dan verbeterd maar ze toch hun eigen zin blijven doordrijven en het uitspreken zoals ZIJ willen in plaats van hoe het hoort
Zowel 'cuvur' en 'koffer' zijn erg, zeg dan 'kaffer'.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef Beauregard het volgende:
Meid, 't is me allemaal wat.
Ondertussen heb je toch wel door dat 'cuvur' in Amerikaans-Engels dichter bij de juiste uitspraak zit dan 'cover' (spreek uit: koffer).
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef Beauregard het volgende:
Meid, 't is me allemaal wat.
Ondertussen heb je toch wel door dat 'cuvur' in Amerikaans-Engels dichter bij de juiste uitspraak zit dan 'cover' (spreek uit: koffer).
jup!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef Juicyhil het volgende:
Of mensen die singel schrijven ipv single
Nee, kaffer is een lekkere uitspraakquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:36 schreef Convergence het volgende:
[..]
Zowel 'cuvur' en 'koffer' zijn erg, zeg dan 'kaffer'.
Hij zei 'dichterbij de juiste' niet 'is de juiste'.quote:
Ok ok 'cavver'.quote:
dat is waar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ze, zij staan voor lul, niet jij.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mensen die "kool" zeggen ipv "goal"
Wat helemaal triest is, is mensen die "konegin" zeggen ipv "koningin"
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:29 schreef Convergence het volgende:
Engels met Nederlands accent is tenenkrommend, itt to Nederlands met US Engels accent.
Zei ik dan dat het goed was, muts?quote:
wow jij bent triestquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zei ik dan dat het goed was, muts?
Als je nog IETS van dit topic wil maken adviseer ik je om de juiste uitspraak hier te plaatsen. Copy-paste de fonetische schrijfwijze hier maar even, maar je hebt vast geen idee hoe je zoiets moet lezen, laat staan uitspreken.
Bij deze lijkt het me dus duidelijk aan wie het shipment of FAIL is geadresseerd: youngheartsbefree.
Een singel is gewoon een soort slootquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef Juicyhil het volgende:
ik DENK dat ze single bedoeld als in vrijgezel..quote:
DENK jij dat?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:26 schreef youngheartsbefree het volgende:
[..]
ik DENK dat ze single bedoeld als in vrijgezel..
Ik spreek het trouwens uit als koovurquote:
Foofur?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik spreek het trouwens uit als koovur![]()
singel is een gewoon NL woord, betekent oa sloot, water enzquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef Juicyhil het volgende:
WOW dat is ernstigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
vroeger hoorde ik btw iemand herhaaldelijk hielt zeggen ipv helt (health)
Ik ben triest omdat ik een juiste constatering doe?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:54 schreef youngheartsbefree het volgende:
[..]
wow jij bent triest![]()
het is maar een internetforum schat, hou 'm in je broek.
'quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben triest omdat ik een juiste constatering doe?
Last time I checked (uitgesproken met Nederlands-Engels accent), was dit een forum. Maar jij hebt liever dat iedereen "ja" en "amen" zegt tegen de TS?
En ik hou 'm wel in de broek hoor. Wat doet je denken dat ik dat niet zou doen? Ik heb ook zo'n vermoeden dat zo'n typje als jij het niet helemaal waard is om iets uit de broek te halen. Zij het mijn penis, mijn geld, laat staan een ring. Uitzondering maak ik voor m'n handen, die haal ik wel uit m'n broek, om jou even aan de kant te duwen als je mijn gezichtsveld belemmert.
Ja, maar niet als je single bedoeld in de zin van alleenstaand of die CDtjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:33 schreef MLF het volgende:
[..]
singel is een gewoon NL woord, betekent oa sloot, water enz
Dat is debiel, ja. Hoe moeilijk is die 'th' nou helemaal om uit te spreken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:36 schreef MLF het volgende:
heb je ze ook nog die ai sink zeggen ipv I think
of senk joe ipv thank you
Daar hebben niet alleen Nederlanders last van.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:36 schreef MLF het volgende:
heb je ze ook nog die ai sink zeggen ipv I think
of senk joe ipv thank you
Ehhrrr, dus iemand die veel moeite in posts steekt is triest?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:36 schreef youngheartsbefree het volgende:
[..]
'
dat bedoel ik met triest,zooooveel moeite steek je in je posts.. het is ok hoor, je hoeft niet huilie te doen![]()
je praat toch alleen maar poep![]()
![]()
Veel ondermaatser wordt het niet, inderdaad.quote:
Wellicht is dat bewust zo gedaan. Wellicht hoor. Ik weet het niet zeker. Ik denk het. Ik heb vermoedens.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:57 schreef Sk00p het volgende:
Doet me denken aan die reclame van Tempo Team (die rockers in dat hotel)
Verschrikkelijk accent heeft die man zeg!
Daphne Deckers is sowieso al een KLB topic waard.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:49 schreef matthijst het volgende:
Heel irritant.
Daphne ik-ben-blond-maar-echt-niet-dom Deckers zegt t ook altijd.
Dat is inderdaad wel ernstig.quote:Net zo irritant als mensen die steakhouse als stiekhouse uitspreken.
En (vroegah) sweaters als swieters.
zis sime i see it sroe se fingers.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:57 schreef Sk00p het volgende:
Doet me denken aan die reclame van Tempo Team (die rockers in dat hotel)
Verschrikkelijk accent heeft die man zeg!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:21 schreef Demarest het volgende:
Ook geregeld gehoord: webseit.
Ik spreek het uit zoals het hoortquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:07 schreef Roi het volgende:
TS is verplicht om het op te nemen hoe zij dit uitspreekt en dit dan hier te plaatsen.
typische janetje postquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zei ik dan dat het goed was, muts?
Als je nog IETS van dit topic wil maken adviseer ik je om de juiste uitspraak hier te plaatsen. Copy-paste de fonetische schrijfwijze hier maar even, maar je hebt vast geen idee hoe je zoiets moet lezen, laat staan uitspreken.
Bij deze lijkt het me dus duidelijk aan wie het shipment of FAIL is geadresseerd: youngheartsbefree.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:31 schreef El_Bassie het volgende:
In Zuid-Afrika hebben ze het trouwens altijd over kaffers. Tenminste toen ik daar was hoorde ik dat erg vaak.
Daarom zeiden ze Michael Jackson is geen kaffer meer. Ik dacht dat hij geen covers meer maakte, maar hij is gewoon niet zwart meer. Nu snap ik het.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat beide die Moslem- en blanke Afrikanergebruik van die woord skellend is, word die term Kaffer as 'n rassistiese term gesien.
Verbetertquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef youngheartsbefree het volgende:
Bedoeltquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:26 schreef youngheartsbefree het volgende:
[..]
ik DENK dat ze single bedoeld als in vrijgezel..
Er zijn dan ook verschillend "th-klanken"quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:33 schreef Fortitudo het volgende:
de 'th' klank beheerst haast geen enkele nederlander
spreek clothes maar eens uit. ik kom niet verder dan cloves
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:52 schreef speknek het volgende:
Meest gegronde klacht van de laatste jaren.
Er is nu ook zo'n reclame, van Veronica magazine denk ik, waarbij de voice-over het klaarblijkelijk opzettelijk nog eens extra dik aanzet, met nu op de KUUUUUUFFER.
Nagels over het schoolbord van mijn ziel.
It meust surtunlie isquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:28 schreef ScudRaket het volgende:
Wees blij dat we het over Brits-Engels hebben. Amerikaans-Engels is pauper.
Hoe klinken die letters dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die Engelsen hadden de thorn en de eth, and ash nooit weg moeten doen.
Þ, þ
Ð, ð
Æ, æ
Ðe letters þorn, eð ænd æsh belong in the English ælphabet. Ðey are missing.
Dan was het bij woorden die th gebruiken ook een stuk makkelijker welke vorm je moet hebben
the of three
Ga lekker ballen zuigen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:49 schreef youngheartsbefree het volgende:
Ignorant motherfuckers.
youngheartsbefree
She's a backseat driver.
quote:
Liever engelse woorden dan duitse.. ...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:56 schreef McKillem het volgende:
Mensen die het überhaupt nodig vinden zo veel mogelijk Engelse woorden in hun (NL) zinnen te stampen....
Zoiets dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:49 schreef youngheartsbefree het volgende:
Klacht: Ignorant modderfokkers.
They = ðeyquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hoe klinken die letters dan?
Maak er eens even een geluidsfragment van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |