quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:21 schreef Demarest het volgende:
Ook geregeld gehoord: webseit.
Ik spreek het uit zoals het hoortquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:07 schreef Roi het volgende:
TS is verplicht om het op te nemen hoe zij dit uitspreekt en dit dan hier te plaatsen.
typische janetje postquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zei ik dan dat het goed was, muts?
Als je nog IETS van dit topic wil maken adviseer ik je om de juiste uitspraak hier te plaatsen. Copy-paste de fonetische schrijfwijze hier maar even, maar je hebt vast geen idee hoe je zoiets moet lezen, laat staan uitspreken.
Bij deze lijkt het me dus duidelijk aan wie het shipment of FAIL is geadresseerd: youngheartsbefree.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:31 schreef El_Bassie het volgende:
In Zuid-Afrika hebben ze het trouwens altijd over kaffers. Tenminste toen ik daar was hoorde ik dat erg vaak.
Daarom zeiden ze Michael Jackson is geen kaffer meer. Ik dacht dat hij geen covers meer maakte, maar hij is gewoon niet zwart meer. Nu snap ik het.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat beide die Moslem- en blanke Afrikanergebruik van die woord skellend is, word die term Kaffer as 'n rassistiese term gesien.
Verbetertquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:51 schreef youngheartsbefree het volgende:
Ik heb het meer over mensen die je dan verbeterd maar ze toch hun eigen zin blijven doordrijven en het uitspreken zoals ZIJ willen in plaats van hoe het hoort
Bedoeltquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:26 schreef youngheartsbefree het volgende:
[..]
ik DENK dat ze single bedoeld als in vrijgezel..
Er zijn dan ook verschillend "th-klanken"quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:33 schreef Fortitudo het volgende:
de 'th' klank beheerst haast geen enkele nederlander
spreek clothes maar eens uit. ik kom niet verder dan cloves
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:52 schreef speknek het volgende:
Meest gegronde klacht van de laatste jaren.
Er is nu ook zo'n reclame, van Veronica magazine denk ik, waarbij de voice-over het klaarblijkelijk opzettelijk nog eens extra dik aanzet, met nu op de KUUUUUUFFER.
Nagels over het schoolbord van mijn ziel.
It meust surtunlie isquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:28 schreef ScudRaket het volgende:
Wees blij dat we het over Brits-Engels hebben. Amerikaans-Engels is pauper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |