abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 06:25:19 #1
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60411599

Eerstvolgende wedstrijd:

Zaterdag 23-8 18.00 Feyenoord - PSV JFS

- OP PSV TOPIC -
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60411607
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 06:22 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat er percentages zijn afgesproken?
Ik neem aan promille's met Blind als TD
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 06:31:48 #3
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60411620
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 06:29 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik neem aan promille's met Blind als TD
Moest stiekem even lachen

Met Stan erbij had het nog zo kunnen zijn ook
Room 23
pi_60411808
Heb het stadion plattegrondje aangepast.

-afbeelding verwijderd -

Tnx.....

[ Bericht 28% gewijzigd door vanderaalst op 29-07-2008 15:03:29 ]
pi_60411910
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 07:24 schreef vanderaalst het volgende:
Heb het stadion plattegrondje aangepast.

[ afbeelding ]
ik ook
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 07:49:40 #6
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60411929
Als je geen seizoenskaart hebt kom je dan ook op de plattegrond?

Zit nl bijna altijd in vak B
Room 23
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:06:21 #7
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_60412032
Nu heeft de telegraaf weer de Jovanovic roddel onder het stof vandaan gehaald. Laten we het hopen dat dat niet het geval is...
pi_60412058
quote:
Bod PSV op Jovanovic afgewezen

LUIK - Standard Luik heeft een eerste bod van PSV op Milan Jovanovic (27) afgewezen. De Eindhovenaren hadden vijf miljoen euro plus Eric Addo voor de Servische spits over, maar de Belgen willen zeven miljoen euro.

De speler staat zelf positief tegenover een overgang naar de Eindhovense club, die in de winterstop ook al naar zijn diensten hengelde. Of PSV met een nieuw voorstel komt, lijkt af te hangen van het herstel van Jovanovic. Hij stond door een slepende buikspierblessure en een operatie bijna drie maanden buitenspel, traint en voetbalt inmiddels weer voluit mee met Standard, maar mist wedstrijdritme.

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60412180
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:06 schreef Lemming22 het volgende:
Nu heeft de telegraaf weer de Jovanovic roddel onder het stof vandaan gehaald. Laten we het hopen dat dat niet het geval is...
Het is weliswaar de Telegraaf, maar de naam is al vaker gevallen. Ik hou mijn hart vast...
We sure are cute for two ugly people.
pi_60412209
quote:
Contract verdediger Pepe Plá (21) ontbonden
28 juli 2008 18:00
Pepe Plá in actie voor PSV. De wegen van PSV en Pepe Plá zijn gescheiden. Het contract van de Spaanse verdediger is met instemming van beide partijen ontbonden. José Plá Molla kwam halverwege het seizoen 2005-2006 naar Eindhoven, maar speelde alleen voor Jong PSV en in oefenwedstrijden met het eerste elftal. Ook werd hij eerder verhuurd.

Linksback Plá, van 25 januari 1987, was afkomstig van Valencia en werd later ook verhuurd aan Levante; de tweede club uit zijn geboorteplaats. Daar speelde hij in het tweede elftal. Hij was eerder aanvoerder van Spanje onder 18, maar ondanks de verwachtingen kon hij zijn belofte in Eindhoven niet inlossen.
Oja, die stond ook nog onder contract.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:56:02 #11
52871 Blight
Supersized.
pi_60412455
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:27 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Het is weliswaar de Telegraaf, maar de naam is al vaker gevallen. Ik hou mijn hart vast...
Als ze zeven miljoen op tafel leggen is dat veel te veel inderdaad.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60412514
Er zijn idd (schijnbaar flinke) percentages afgesproken wat betreft Aissati.

Ik heb btw een seizoenkaart op vakkie U
pi_60414334
Laat die Jovanovic maar lekker waar die is.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:01:25 #14
90464 R4V3
Forza PSV
pi_60414837
quote:
Afellay moet eens met Cocu praten
EINDHOVEN - Ibrahim Afellay is nog maar net terug van vakantie of hij heeft de sfeer waaraan PSV vorig seizoen bijna kapotging alweer in de herinnering geroepen.

Tegenover het dagblad De Pers beklaagde de 22-jarige middenvelder zich afgelopen weekeinde over te weinig vakantiedagen en over de 'kapitaalvernietiging' waaraan de Eindhovense club zich volgens hem schuldig maakt.

Het zijn de eerste giftige pijlen die de nieuwe coach Huub Stevens te verwerken krijgt. Afellay vindt dat zijn trainer hem ten onrechte al op 14 juli met de trainingen liet beginnen. Hij had om een week extra vakantie gevraagd, aangezien het EK voetbal hem 'vooral mentaal' zwaar had belast.

Stevens legde dat verzoek naast zich neer. Niet alleen omdat hij op de eerste trainingsdag zijn team zo volledig mogelijk bijeen wilde hebben, ook omdat Afellay de afgelopen zomer al zes weken vakantie hád genoten: drie vóór het EK en drie daarna. Bovendien gaf Stevens aan dat hij Afellay in diens eerste werkweek minimaal wilde belasten. Zo mocht de speler zelf kiezen of hij wilde meespelen in de oefenwedstrijd tegen Gestel op 19 juli.

Kennelijk is er weinig tot niets wat Afellay dezer dagen mild kan stemmen. Hij is boos op de clubleiding, omdat zijn vriendje Ismail Aissati is verkocht. 'Pure kapitaalvernietiging', oordeelt Afellay daarover.

Die term duidt erop dat PSV geld zou hebben weggegooid door in te gaan op het verzoek van Aissati om te mogen vertrekken. Aissati genoot de lusten van een topcontract in Eindhoven. PSV bood hem vier jaar lang een gegarandeerd jaarsalaris van 700.000 euro, dat met goede prestaties kon oplopen tot een miljoen. Voor een 19-jarige is dat astronomisch veel.

Aissati gaf in december zijn woord aan de club, maar weigerde eind februari in te vallen tegen De Graafschap (waarop trainer Sef Vergoossen hem tijdelijk uit de selectie verwijderde) en weigerde ook het overeengekomen contract te ondertekenen.

Dat Aissati elders meer toekomst zag, is te begrijpen. Voor zijn persoonlijke ontwikkeling is het van belang dat hij aan het voetballen komt. Bij PSV hadden de coaches Ronald Koeman, Jan Wouters en Sef Vergoossen, net als bondscoach Foppe de Haan bij het olympisch elftal, weinig vertrouwen in hem. De kans dat hij onder Huub Stevens veel duels zou spelen, was minimaal. Stevens wilde echter níet aan kapitaalvernietiging doen en dreef de vraagprijs op door zijn geloof in Aissati uit te spreken.

Als PSV de zaak juridisch op de spits had gedreven, zou de club een arbitragezaak altijd hebben gewonnen. Zegt algemeen directeur Jan Reker. In dat geval was de vastgestelde afkoopsom voor zijn contract veel hoger geweest dan de 4,5 miljoen die nu ontvangen is. De vraag is echter gewettigd of een club (Ajax voorop) in dat geval bereid zou zijn geweest om pakweg zeven miljoen te betalen voor Aissati. PSV achtte die kans gering en besloot - met instemming van de gehele technische staf - om de speler te verkopen.

Wordt Afellay nu de derde speler die via interne oorlogsdreiging de club wil verlaten? Opmerkelijk is dat ook hij het laatste jaar dicht aanschurkt tegen spelersadviseur Vlado Lemic, dat hij nauwe banden onderhield met doelman Gomes én sinds het vertrek van Aissati veel optrekt met Danko Lazovic. Al die spelers behoren tot hetzelfde 'kamp'.

Toch is de positie van Afellay een andere. Hij wordt zakelijk begeleid door Rob Jansen van Sportpromotion, een makelaar die van oudsher goede banden onderhoudt met PSV. Jansen is een oude rot in het vak en laat zich de les niet lezen door cowboys, die met zijn spelers aan de haal willen gaan. Jansen vindt dat Afellay nog minstens een jaar in Eindhoven moet blijven om verder te rijpen. Omdat Jansen in het verleden veel vaderlandse topvoetballers begeleidde, zou een mogelijk conflict snel in de kiem gesmoord kunnen worden. Een van zijn protégés is namelijk Phillip Cocu en bronnen binnen PSV weten te melden dat de voormalige sterspeler gevraagd is om eens met Afellay te gaan praten. Cocu heeft altijd een goede invloed op Afellay gehad. Hij was als geen andere middenvelder in staat om een professionele houding in en buiten het veld te koppelen aan respect voor zijn werkgever, aan mentale hardheid en een hoog rendement. Zover is Afellay nog niet.
Afellay moet niet zeiken. Maar waar de conclusie vandaan komt dat hij tegen Lemic aanschurkt snap ik niet helemaal.
pi_60414921
Stond vanochtend in het ED inderdaad. Afellay moet z'n gemak eens leren houden. Hij krijgt een beetje kuren.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:08:47 #16
90464 R4V3
Forza PSV
pi_60414987
Ik snap ook echt niet wat hij dan had gewild. Wilde hij dat PSV Aissati aan zijn contract hield tegen zijn zin? Lekkere vriendschap heb je dan. Aan het feit dat Aissati weg wilde kon PSV toch niks meer veranderen. Daar mogen we Koeman en Vergoosen voor bedanken.
pi_60415073
Vandaag zou toch het spitsennieuws in het AD komen?!
pi_60415396
Ik wil geen Jovanovic

Die lijkt me echt niet beter dan een Koevermans of Lazovic en kost ook nog een klauwen vol met geld.Ik heb 20x liever Berg
Patat Friet
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:37:48 #19
11102 knep
Mountainfreak
pi_60415640
De Maroc's hebben grote ego's bij PSV, had wannabe pimp Aissati al nooit hoog zitten .
Amrabat lijkt me trouwens ook zo'n mannetje.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:58:55 #20
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60416051
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 07:45 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik ook
Vak V
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:07:52 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60416242
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:37 schreef knep het volgende:
De Maroc's hebben grote ego's bij PSV, had wannabe pimp Aissati al nooit hoog zitten .
Ik heb Amrabat vorige weer een beetje horen praten en het lijkt me een rustige en vriendelijke jongen. Maar het blijft altijd afwachten inderdaad

Die Jovanovic..ik weet het niet. Ik denk dat ik liever Berg zie.
pi_60416377
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:37 schreef knep het volgende:
"Wannabe pimp" Aissati Waar haal je dat vandaan?
En Amrabat lijkt me echt extreem gemotiveerd om alleen al bij PSV te trainen, volgens mij is die jongen al blij als hij gewoon samen met Manco de rechterflank 'afwisselt'. Die heeft volgens mij echt geen ego'tje.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:39:11 #23
11102 knep
Mountainfreak
pi_60416991
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

"Wannabe pimp" Aissati Waar haal je dat vandaan?
Zo komt hij op mij over.
quote:

En Amrabat lijkt me echt extreem gemotiveerd om alleen al bij PSV te trainen, volgens mij is die jongen al blij als hij gewoon samen met Manco de rechterflank 'afwisselt'. Die heeft volgens mij echt geen ego'tje.
Volgens mij juist wel,maar goed laten we eerst de prestaties en houding bij PSV afwachten .
pi_60417154
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:39 schreef knep het volgende:

[..]

Zo komt hij op mij over.
[..]

Volgens mij juist wel,maar goed laten we eerst de prestaties en houding bij PSV afwachten .
Ah, dat tweede van Amrabat was in inderdaad even vergeten. Dat is inderdaad kansloos. Maar zoals hij nu op PSV.tv etc. overkomt lijkt hij me oke. Maar het is inderdaad afwachten
pi_60418023
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60418250
quote:
Ik maak me er nog weinig zorgen over. PSV zal het bedrag uit de clausule vragen welke om de nabij de 18mil ligt. Een bedrag dat Roma niet gaat betalen voor Afellay. Maar mocht Afellay weggaan, dan maar naar Roma.
Ik typ straat.
pi_60418367
OH EINDHOVUH, IS WONDERVOL!!!

Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 13:42:13 #28
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60418500
Affelay bij Roma? Past idd in het straatje van de andere transfergeruchtten daaro, Drenthe en Furby
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:34:22 #29
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_60419669
wat is dit nu weer:
quote:
Ibrahim Afellay is ontevreden met het doen en laten van trainer Huub Stevens, zo kwam gisteren naar buiten. De jonge middenvelder baalt van een te korte vakantie en de verkoop van zijn maatje Ismaïl Aissati. "Pure kapitaalvernietiging", noemde hij het.

Het Brabants Dagblad schrijft vandaag dat Afellay nauwe banden onderhoudt met Vlado Lemic. Bekend uit de Gomes-affaire. Iets wat de suggestie wekt over nieuwe interne problemen. Tegelijkertijd zou AS Roma een officieel bod hebben gedaan op 'Ibi', zo claimt het Italiaanse Tuttomercatoweb.

Zaakwaarnemer Rob Jansen zwijgt in alle talen tegenover La Romasiamonoi: "Ik kan momenteel niets zeggen over Afellay." Het laatste medium suggereert dat het slechts een kwestie van tijd is voordat Afellay naar Rome komt. Naar verluidt moet hij tien miljoen euro kosten.

Volgens Tuttomercatoweb heeft ook Fiorentina interesse in de Utrechter. Bovendien zou er Engelse interesse bestaan.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:41:27 #30
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60419822
10 miljoen?!

Dat denk ik ook ja.... NOT.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 14:43:21 #31
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60419861
Volgens mij een heel redelijk bedrag.
pi_60419951
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij een heel redelijk bedrag.
Ja inderdaad, een international, de belangrijkste speler van PSV welke onlangs nog een contract tot 2011 ondertekend heeft wegdoen voor een foooitje. Kom op Pizzakoppo!
Ik typ straat.
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 14:57:08 #33
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60420088
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:48 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ja inderdaad, een international, de belangrijkste speler van PSV welke onlangs nog een contract tot 2011 ondertekend heeft wegdoen voor een foooitje. Kom op Pizzakoppo!
Statistisch gezien zeker geen uitblinker, wel een sterke schakel van PSV afgelopen jaar maar zeker niet de sterkste dat was Gomes. Affelay strooit soms wel met mooie passes maar hij dribbelt zo lomp naar de grond kijkend, iets wat me nou niet echt bevordelijk lijkt voor een middenvelder. Voordat hij echt voor de hoofdprijs wordt verkocht moet zijn rendement toch echt omhoog, en toegegeven wellicht kan hij een topper worden maar gelukkig voor mij achtte ik Aissati in potentie een betere voetballer dan Affelay.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:59:17 #34
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60420123
Tuttomercatoweb is naar mijn weten ook niet echt de meest betrouwbare site van Italie.
><(({°>
pi_60420222
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Statistisch gezien zeker geen uitblinker, wel een sterke schakel van PSV afgelopen jaar maar zeker niet de sterkste dat was Gomes. Affelay strooit soms wel met mooie passes maar hij dribbelt zo lomp naar de grond kijkend, iets wat me nou niet echt bevordelijk lijkt voor een middenvelder. Voordat hij echt voor de hoofdprijs wordt verkocht moet zijn rendement toch echt omhoog, en toegegeven wellicht kan hij een topper worden maar gelukkig voor mij achtte ik Aissati in potentie een betere voetballer dan Affelay.
Gomes is weg, ik heb het over dit jaar. Afellay staat aan de basis van iedere PSV aanval en is dus ontzettend belangrijk voor PSV. Zoals ene JC ooit zei: voetbal is niet uit te drukken in cijfertjes. Natuurlijk moet zijn rendement nog omhoog en wanneer Stevens PSV dit jaar 30m verder naar voren laat spelen zie ik dit ook wel gebeuren. Vorig seizoen heeft hij sowieso pech gehad met zijn afronding.
Ik typ straat.
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 15:08:24 #36
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60420295
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Gomes is weg, ik heb het over dit jaar. Afellay staat aan de basis van iedere PSV aanval en is dus ontzettend belangrijk voor PSV. Zoals ene JC ooit zei: voetbal is niet uit te drukken in cijfertjes. Natuurlijk moet zijn rendement nog omhoog en wanneer Stevens PSV dit jaar 30m verder naar voren laat spelen zie ik dit ook wel gebeuren. Vorig seizoen heeft hij sowieso pech gehad met zijn afronding.
Pech of onkunde, tis maar hoe je het bekijkt. Wellicht eerder pech gehad met de laffe Vergoossen die niet wilde aanvallen. We zullen zien, ik denk dat hij technisch onderdoet aan de gemiddelde spaanse middenvelder, het neusje voor de goal mist van de gemiddelde spits en hij zich beter kan gaan ontwikkelen als assistkoning. Maar we zullen zien aankomend jaar, feit is dat hij inderdaad wel een spil in het team gaat worden hoogstwaarschijnlijk belangrijk wordt gemaakt door Stevens.
pi_60420351
quote:

[..]

[okee6-modus]dat was geen pech, hij had geluk dat z'n schoten nog zo dicht in de buurt van de goal kwamen![/okee6-modus]

[WooZ-modus]Reker zal hem wel weer voor weinig verkopen! Reker [/WooZ-modus]
pi_60420541
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:10 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

[okee6-modus]dat was geen pech, hij had geluk dat z'n schoten nog zo dicht in de buurt van de goal kwamen![/okee6-modus]

En wat staat er in de [ruud.nl-modus]?
pi_60420586
Dat ik wil dat Afellay blijft omdat we anders 0,0 creativiteit op het middenveld hebben.
pi_60421525
quote:

[..]

Gomes is weg, ik heb het over dit jaar. Afellay staat aan de basis van iedere PSV aanval en is dus ontzettend belangrijk voor PSV. Zoals ene JC ooit zei: voetbal is niet uit te drukken in cijfertjes.
Een speler met weinig rendement moet heel veel ballen krijgen om er iets van rendement uit te halen
quote:
Natuurlijk moet zijn rendement nog omhoog en wanneer Stevens PSV dit jaar 30m verder naar voren laat spelen zie ik dit ook wel gebeuren.
Hoe haal je het in je hoofd! Dertig meter naar voren betekent nog dichterbij die akelige verdedigers. Als er één uitstapt, is het weer wisselen
quote:
Vorig seizoen heeft hij sowieso pech gehad met zijn afronding.
En het jaar daarvoor ook. PSV heeft de verkeerde middenvelder verkocht. Zowel voor Afellay als voor Aissati zou dit hun loopbaan positief hebben kunnen beinvloeden. Anderzijds, bij Ajax gingen spelers als Afellay wel eens naar een grote club, waar ze er nog niet waren. Dat blijft Ibi en Isi dan bespaard.
pi_60422825
Echt geen 10 miljoen hoor
pi_60424544
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef Blight het volgende:

[..]

Als ze zeven miljoen op tafel leggen is dat veel te veel inderdaad.
Is hij sowieso wel PSV materiaal vraag ik me af? Ken 'm niet echt maar voor zover ik er iets over lees is het ten opzichte van wat we hebben niet echt een enorme vooruitgang.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60430526
quote:
Vraagprijs Jovanovic maakt transfer 'moeilijk'
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Bij PSV gaan ze er vanuit dat het 'heel moeilijk' wordt om Milan Jovanovic los te weken bij Standard Luik.
De Eindhovenaren zien in de 27-jarige Servische aanvaller de gedroomde versterking voor de voorhoede maar de Belgische kampioen is vooralsnog niet van plan zijn prijsschutter te laten gaan.

PSV deed dit weekeinde al een bod op Jovanovic maar dat is door Standard van de hand gewezen. De Walen zouden zo'n zeven miljoen euro voor de aanvaller willen incasseren. De Eindhovense clubleiding is bereid het een en ander uit te geven maar vindt dat bedrag vooralsnog te gortig.

Het lijkt er niet op dat Standard bereid is die vraagprijs te laten zakken. De club speelt over twee weken voorronde Champions League en zal een goede vervanger willen aantrekken als Jovanovic vertrekt.

,,Het is een heel moeilijk verhaal, het zou wel eens een kwestie van de lange adem kunnen worden,'' aldus PSV-manager Adrie van Kraaij. Ook het management van Jovanovic denkt niet dat beide partijen het snel eens worden.

Jovanovic is sowieso van plan Standard op korte termijn te verlaten. Na twee goede seizoenen in de Belgische competitie is het tijd voor iets anders. De Serviër liet eerder deze maand optekenen dat het voor een miljard procent zeker is dat hij naar een andere club verhuist. PSV heeft zijn pijlen al langer op de Serviër gericht. Vorig jaar zomer, nog voordat Danny Koevermans werd aangetrokken, deden de Eindhovenaren al eens een bod op Jovanovic. Dat werd door Standard niet geaccepteerd.

Hoewel ook clubs als Betis Sevilla, Osasuna, Olympique Marseille en Porto naar de diensten van Jovanovic hengelen of hebben gehengeld, heeft de Serviër een voorkeur voor PSV.

Jovanovic, die werd opgeleid bij Vojvodina Novisad in Servië en speelde daarna voor Shakhtar Donetsk en Lokomotiv Moskou voor hij medio 2006 naar Luik kwam. Hij maakte in zijn eerste jaar veertien doelpunten, afgelopen seizoen scoorde hij zestien maal. Daarmee had hij een fikse bijdrage aan de titel van Standard.

In de Servische nationale ploeg was Jovanovic al een paar keer ploeggenoot van Danko Lazovic. De laatste, nu al PSV'er, spreekt met bewondering over de kwaliteiten van Jovanovic. ,,Een heel goede speler,'' zegt Lazovic. ,,Bij Servië hebben we samengespeeld in een systeem met drie spitsen.''

In het beoogde systeem (4-2-3-1) zou Jovanovic alleen als diepe spits uit de voeten kunnen. Mocht de transfer doorgaan, moet Lazovic zich waarschijnlijk meer op de rechterkant gaan richten.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60431109
Dat Betis Sevilla, Osasuna, Olympique Marseille en Porto PSV maar mooi te snel afwezen.
Ik typ straat.
pi_60431791
Geld genoeg hoor in Eindhoven .
pi_60432272
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:10 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

en waar zit jij in het stadion?
pi_60432514
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is hij sowieso wel PSV materiaal vraag ik me af? Ken 'm niet echt maar voor zover ik er iets over lees is het ten opzichte van wat we hebben niet echt een enorme vooruitgang.
Hij is minder goed dan Lazovic. Kan aardig hard lopen, heeft af en toe een leuke dribbel maar heeft vooral veel kansen nodig om te scoren.
pi_60433572
Ik herhaal: we hebben geen geld!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_60434595
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:58 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vak V
wanneer verhuis je eigenlijk naar de familiycorner?
pi_60434676
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geld genoeg hoor in Eindhoven .
Blijf je er bij?
  woensdag 30 juli 2008 @ 07:59:07 #51
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_60436007
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 00:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik herhaal: we hebben geen geld!
Ik hoop toch dat we voor deze transfer inderdaad geen geld hebben.
pi_60437005
quote:
29/7/2008 - OB: AS Roma aast op Ibrahim Afellay

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

AS Roma heeft belangstelling voor PSV’er Ibrahim Afellay. De club uit de Serie A bereidt een bod voor op de aanvallende middenvelder.

Roma zou volgens Italiaanse media 18 miljoen euro willen neertellen voor de 22-jarige speler.

Afellay leverde dit weekeinde nog kritiek op de leiding van PSV. Hij vindt dat Ismail Aissati niet aan Ajax verkocht had moeten worden. Volgens Afellay heeft hij ook te weinig vakantie gehad.

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60437420
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

18 miljoen is toch zijn afkoopsom? Die zal dus gaan vertrekken mocht dit waar zijn. Als ze van dit geld maar niet Jovanovic gaan betalen
pi_60437445
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:47 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

18 miljoen is toch zijn afkoopsom? Die zal dus gaan vertrekken mocht dit waar zijn. Als ze van dit geld maar niet Jovanovic gaan betalen
7 miljoen voor Jovanovic en daarna "is het geld op" en worden er geen vervangers voor Ibi en Isi gehaald
pi_60437480
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

7 miljoen voor Jovanovic en daarna "is het geld op" en worden er geen vervangers voor Ibi en Isi gehaald
Als ze Afellay verkopen dan maakt PSV dezelfde fout als Ajax vorig jaar.
Eerst Perez verkopen en dan Sneijder vervolgens ook om vervolgens Perez weer terug te halen.
Aissati in de winterstop dus weer terug naar PSV?
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:53:04 #56
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_60437520
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Eerst Perez verkopen en dan Sneijder vervolgens ook om vervolgens Perez weer terug te halen.
Je kunt veel zeggen over Ajax, maar ze zijn niet zo gek als PSV... die Perez weer voor hetzelfde bedrag verkoopt
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2008 @ 09:54:57 #57
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60437550
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:53 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Je kunt veel zeggen over Ajax, maar ze zijn niet zo gek als PSV... die Perez weer voor hetzelfde bedrag verkoopt
Perez gaat het echt gezellig maken bij 020 schijnt, hij wil vanaf nu de feestavonden organiseren
Room 23
pi_60437726
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:54 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Perez gaat het echt gezellig maken bij 020 schijnt, hij wil vanaf nu de feestavonden organiseren
020
pi_60437741
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn. Maar zelfs als Ajax en Aissati dat zouden willen is Reker zijn ego veel te groot ben ik bang.
pi_60439516
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Roma betaald geen 18mil voor Afellay, wanneer PSV zich gewoon aan dat vastgestelde bedrag in zijn contract houdt hoeven we daar niet bang voor te zijn.
Ik typ straat.
pi_60439533
Afellay weg, geen vervanger halen: zijn we uit de rode cijfers!

Hoera!
Wat een vrouw!
spits!
pi_60439554
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:30 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Roma betaald geen 18mil voor Afellay, wanneer PSV zich gewoon aan dat vastgestelde bedrag in zijn contract houdt hoeven we daar niet bang voor te zijn.
Roma biedt 7, PSV zegt: oké, 12 en weg issie!
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:32:53 #63
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60439590
Heerlijk weer al dat cynische negativisme hier
pi_60439593
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nou ben ik ook geen rasoptimist wanneer het over PSV gaat, maar zo stom zullen Reker en consorten toch niet zijn.
Ik typ straat.
pi_60439681
Ach alles komt goed toch...het is elke zomer weer stressen, en uiteindelijk komt het toch weer goed.
Maarja ook daar komt een keer een eind aan.
Echt "spannend" word het altijd pas als de engelse en spaanse competitie's gaan voorbereiden, die plukken er echt nog wel een paar weg.

p.s. ik wil ook op de plattegrond!! vakkie X
pi_60439823
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef suuske343 het volgende:
Ach alles komt goed toch...het is elke zomer weer stressen, en uiteindelijk komt het toch weer goed.
Maarja ook daar komt een keer een eind aan.
Echt "spannend" word het altijd pas als de engelse en spaanse competitie's gaan voorbereiden, die plukken er echt nog wel een paar weg.

p.s. ik wil ook op de plattegrond!! vakkie X
Alles komt goed inderdaad, PSV staat weer in de zwarte cijfers! Dat 2 toppers vertrekken en we daar een lange Zweed voor terug krijgen en een talentvolle buitenspeler kan deze selectie makkelijk opvangen. De afstand tot de concurrenten waren de afgelopen 2 jaar reusachtig natuurlijk.

Maar hé! We staan weer in de zwarte cijfers!
Ik typ straat.
pi_60439899
quote:

[..]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60440912
quote:

[..]

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:41:42 #69
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_60441258
ervan uitgaande dat de media het enigszins bij het rechte eind heeft:

- er werd gezegd dat PSV een bod heeft uitgebracht op een spits, maar dat de naam angstvallig stil wordt gehouden
- de interesse in Jovanovich is al tijden bekend
- Volgens zn club is er geen officieel bod gedaan

zou dit betekenen dat PSV met nog een andere spits bezig is ?
hopelijk weer eens een mooie verrassing van een ruwe diamant.., geen tardelli'tje ofzo
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_60441277
Mocht Afellay ook weg gaan, dan lijkt het me verstandig om Bradley te halen. Daar zal dan wel geld genoeg voor zijn, en dan blijft er (mag ik toch echt hopen) geld over om een fatsoenlijke spits te halen.
pi_60441291
Vanavond PSV - VVV op Omroep Brabant checken
pi_60441324
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat is waar ook, eindelijk weer eens PSV kijken.
Ik typ straat.
pi_60441349
quote:
Bedankt voor de tip, voetbal op tv is nooit verkeerd.
pi_60441413
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, voetbal op tv is nooit verkeerd.
Stuur Berg ff deze kant op.
Ik typ straat.
pi_60441495
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Stuur Berg ff deze kant op.
Volgend jaar.. Elke keer na één jaartje je beste spits kwijtraken is ook zo vervelend.
pi_60442131
quote:
Hoe laat?
pi_60442189
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Mocht Afellay ook weg gaan, dan lijkt het me verstandig om Bradley te halen. Daar zal dan wel geld genoeg voor zijn, en dan blijft er (mag ik toch echt hopen) geld over om een fatsoenlijke spits te halen.
Bradley wil niet naar de Nederlandse top hij wil gelijk door naar het buitenland.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60442343
quote:
PSV wil snel 'ja' over Jovanovic

Milan Jovanovic (midden) in actie tijdens de EK-kwalificatiewedstrijd van Servië tegen België, 22 augustus vorig jaar in Brussel. Links de Belgische PSV'er Timmy Simons.

EINDHOVEN - PSV wil uiterlijk donderdag weten of Standard Luik bereid is om Milan Jovanovic te verkopen. De Servische spits liet al weten graag naar Eindhoven te komen, waar een driejarig contract voor hem klaarligt.

PSV heeft haast, omdat vrijdag de loting plaatsvindt van de derde voorronde van de Champions League. Als Standard Luik daarin een relatief gemakkelijke tegenstander treft, zou de Belgische kampioen er de voorkeur aan geven om zijn topschutter te behouden. Mocht Jovanovic met Standard op 13 augustus uitkomen in de eerste wedstrijd van het toernooi, dan is hij op Europees niveau niet meer speelgerechtigd voor een andere club.

Technisch manager Adrie van Kraaij is al enkele weken bezig met de voorbereidingen van de transfer. PSV heeft een bod gedaan en is bereid om Eric Addo in de overgang te betrekken. "Maar het kan best zijn dat Standard hem helemaal niet wil verkopen als het kans ziet om het hoofdtoernooi van de Champions League te bereiken", zegt Van Kraaij. In dat geval zou de financiële noodzaak van een transactie niet bestaan.

Volgens Van Kraaij is PSV niet bereid om de vraagprijs van zeven miljoen op tafel te leggen voor Jovanovic. De 27-jarige spits, afgelopen seizoen gekozen tot beste speler van de Belgische competitie, wil graag weg uit Luik. "Het is voor één miljard procent zeker dat ik bij Standard vertrek ", zei hij twee weken geleden al. Ook FC Porto zou hem willen inlijven.

Vorig jaar deed PSV ook al een bod op Jovanovic, die toen werd gezien als opvolger van Arouna Koné. Standard Luik wees dat bod van de hand, waarna de Eindhovense club besloot om Danny Koevermans over te nemen van AZ.

Jovanovic maakte begin 2000 als jeugdinternational voor het eerst indruk op de scouts van PSV. Hij kwam toen nog uit voor Vojvodina Novi Sad in zijn land. Daarna speelde hij tussen 2003 en 2005 voor Shaktar Donetzk (Oekraïne) en Lokomotiv Moskou (Rusland). Bij Standard was hij de voorbije twee seizoenen goed voor 14 en 16 competitietreffers. Hoofdtrainer Huub Stevens ziet in de linksbenige aanvaller een speler die ook op de flank uit de voeten kan.

Van Kraaij stelt dat PSV meerdere opties achter de hand heeft om de aanval te versterken. Een andere kandidaat was Mevlut Erding van Sochaux, maar die bleek niet te koop. "De voorzitter van Sochaux liet ons direct al weten dat over een transfer niet te praten viel", aldus Van Kraaij. "Vandaar dat we ook andere opties aan het onderzoeken zijn."

Volgens PSV hoeft de komst van een spits geen konsekwenties te hebben voor de aanvallers die het nu nog onder contract heeft. Van Kraaij: "We willen er iemand bij hebben die op meerdere posities uit de voeten kan."

Het bericht dat AS Roma een bod op Ibrahim Afellay heeft uitgebracht, wordt door PSV ontkend. Overigens bestaat de kans dat PSV zich nog verder gaat roeren op de transfermarkt. Als de club na Ismail Aissati nog een middenvelder kwijtraakt (Mika Väyrynen bijvoorbeeld), dan wil hij die linie ook verder versterken.
pi_60443081
quote:
Die ga ik toch zeker bekijken.
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:18:07 #81
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_60443303
Mijn oom heeft weer kaartjes kunnen regelen voor vanavond.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:21:50 #82
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_60443381
Ah leuk, weer eens wat PSV op TV. Kan ik dat digitale pakket ook weer eens afstoffen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_60443693
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:32 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk weer al dat cynische negativisme hier
Tja, actie-reactie he . Ik zie jou ook niet bepaald overlopen van enthousiasme Pyth, als dat geen teken aan de wand is
pi_60443842
He fuck, waarom kan in in omgeving Amsterdam nou geen Omroep Brabant ontvangen
pi_60443990
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:39 schreef Leso_Varen het volgende:
Nou....
pi_60444308
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou....
pi_60444372
quote:
Je hebt zeker geen digitale TV? Anders kan je alle regio zenders gewoon ontvangen hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60444400
Anders kan je het via www.kanalenkiezer.nl zien.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60446529
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou....
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:27:50 #90
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60446730
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, actie-reactie he . Ik zie jou ook niet bepaald overlopen van enthousiasme Pyth, als dat geen teken aan de wand is
Nee zeker niet maar volgens mij helpt het ook niet echt mee om dan nog wat negatiever te doen
We zijn 4 jaar op rij kampioen geworden wat eigenlijk ongeevenaard is, dus een keer een tussenjaartje moet kunnen.

We zijn gewoon een beetje verwend geworden wat het behalen van kampioenschappen betreft denk ik.

Al met al heb ik bij Stevens trouwens wel een goed gevoel, die weet er eigenlijk altijd wel iets van te maken.

Heb in ieder geval wel zin in het nieuwe seizoen!
pi_60447678
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Je hebt zeker geen digitale TV? Anders kan je alle regio zenders gewoon ontvangen hoor
Nee, vinden m'n ouders onzin
pi_60448241
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:09 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Nee, vinden m'n ouders onzin
dat kost 1 euro per maand extra ofzo man
pi_60448701
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:48 schreef WooZ het volgende:

[..]

dat kost 1 euro per maand extra ofzo man
Kost zelfs niets extra als je bij casema aangesloten bent. Je moet alleen eenmalig een digitale ontvanger en smartcard kopen
pi_60449401
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Kost zelfs niets extra als je bij casema aangesloten bent. Je moet alleen eenmalig een digitale ontvanger en smartcard kopen
Ja, maar daar hebben m'n ouders dus geen zin in, en ik heb geen eigen tv. En ze willen dus niet dat ik op hun tv ga kutten met digitale tv ofzo
pi_60449800
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:51 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ja, maar daar hebben m'n ouders dus geen zin in, en ik heb geen eigen tv. En ze willen dus niet dat ik op hun tv ga kutten met digitale tv ofzo
gewoon aanvragen en zelf installeren daar merken ze geen hol van. Ik heb ook eredivisielive voetbal voor ons in het studentenhuis besteld, weet niemand iets van.

Ik heb de gegevens van m'n ouders op de upc site ingevoerd voor eredivisie live, is ook nog een verrassing voor m'n pa.

En ik kan lekker overal voetbal kijken dadelijk
pi_60450306
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik vind 12 optimistisch, maar een mooi bedrag. Italiaanse competitie is daarnaast heel leerzaam voor Afellay. Daar wordt iedereen beter van
pi_60450389
quote:
Opstelling PSV:
Isaksson, Alcides, Addo, Rodríguez, Salcido, Simons, Méndez, Culina, Afellay, Dzsudzsák en Lazovic.
Wissels: Cássio Ramos, Zonneveld, Amrabat, Van der Leegte, Väyrynen en Van Eijden.
Nogmaals: 20:00 op Omroep Brabant.
pi_60450846
Huub zegt heletijd Imbrehim
pi_60450905
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Huub zegt heletijd Imbrehim
En "uh bij wijze van sprekuh"
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60450916
Colina?
pi_60451153
Die witte broek past niet met die zwarte kraag

Salcido is kaal zie ik
pi_60451330
0-1 Afellay
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:10:26 #103
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_60451339
Lekker rap
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_60451348
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:10 schreef Bos81 het volgende:
Lekker rap
idd 2 min
pi_60451512
quote:
je kan het hier een beetje volgen
http://www.justin.tv/paganitzu
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:18:57 #106
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60452950
Daar zag jullie nieuwe keepert er niet best uit.
pi_60452951
Wat een kans voor VVV
pi_60452969
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Bal hobbelde wel een beetje.
pi_60453260
Lekker schot van Lazovic
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:33:33 #110
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60453304
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bal hobbelde wel een beetje.
Nou vooruit, een heeeeeeeeel klein beetje.
Die bal had hij natuurlijk gewoon klem moeten hebben.

Mooie actie van lazovic net.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:41:12 #111
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_60453476
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat mij betreft mag 'ie net zo blunderen als Gomes, mits hij daarna wel de aankomende seizoenen ook zo keept hè.. Mes snijdt aan 2 kanten, natuurlijk.
Dit, dus.
pi_60453630
erg matige wedstrijd overgens
pi_60453922
Dit blijft dus 0-1
pi_60453965
1-1 91ste minuut
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:03:16 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60453984
Goede voorzet van Schaken, die speelt een prima pot.
pi_60454002
Nou, kunnen we zien of Isaksson strafschoppen kan tegenhouden.
pi_60454018
Affelay Misselijk ventje.
pi_60454035
Afellay dist de scheids.
pi_60454044
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
Affelay
Wie?
pi_60454115
Wat een wedstrijd.

Afellay is het niet eens met Stevens zo te zien.
pi_60454172
Afellay mist
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:10:08 #122
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60454174
Afellay
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:10:22 #123
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_60454180
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Afellay
Idd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60454187
Lemic had Ibi ingefluisterd te missen!
pi_60454188
Hoe arrogant ook.
pi_60454232
paal
pi_60454242
VVV
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:14:14 #128
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_60454258
Ach, 1-1 is niet goed natuurlijk. Maar ach we hebben nog 4 weken voor de competitie.
pi_60454294
Hopelijk zegt deze wedstrijd niets over komend seizoen, drama
Patat Friet
pi_60454329
Afellay "Scheids zei tyfushond"

Of hoor ik het verkeerd?
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:18:17 #131
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60454342
Ik zei:: Wat zijn dat nou voor beslissingen... Hij zei: Rot op vuile tyfushond
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:18:22 #132
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60454343
Van Hulten die Affelay een tyfushond noemt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60454375
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:18 schreef venomsnake het volgende:
En terecht. Was een prima beslissing en Affelay is ook een.. afijn..
pi_60454388
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:18 schreef venomsnake het volgende:
pi_60454393
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:16 schreef ganzenherder het volgende:
Hopelijk zegt deze wedstrijd niets over komend seizoen, drama
Oefenwedstrijden zeggen zelden iets over het komende seizoen. Deze wedstrijd zegt wél dat we er nog lang niet zijn.
pi_60454425
Affelay gng goed tekeer
Brett Holman
pi_60454472
Watwatwat?!?! Hoorde ik dat nou goed dat Vergoossen 'adviseur' is voor PSV???
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:24:20 #138
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_60454494
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij heeft hij die functie bij Racing Genk
pi_60454506
quote:
Hoop het niet voor PSV.
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:33:02 #140
148059 Pritt
Atheïst
pi_60454708
Ibi wil naar AS Roma.
Wat voor indruk maakte Maza deze pot?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60454730
quote:
Sef's advies:

"Meer verdedigers".
Wat een vrouw!
spits!
pi_60454839
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:33 schreef Pritt het volgende:
Ibi wil naar AS Roma.
Wat voor indruk maakte Maza deze pot?
Hij zat er kort op bij Kolder, speelde alleen de 1e helft.

Salcido was echt heel slecht, zowel verdedigend als opbouwend.
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:54:12 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60455266
Waar is Affelay mee bezig? Vertrek forceren? .
-
pi_60455295
Als de scheids hem echt uit heeft gescholden, dan is dat wel grappig, maar moet er wat tegen gedaan worden.. Wie was de scheids?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:55:58 #145
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_60455313
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef denthemen het volgende:
Als de scheids hem echt uit heeft gescholden, dan is dat wel grappig, maar moet er wat tegen gedaan worden.. Wie was de scheids?
Van Hulten
pi_60455662

Zal wel weer netjes de doofpot in gaan! Afellay flapte er wel op zeg!
pi_60455703
Ik vind het verhaal wel verdacht veel liken op de uitspraak van Schneijder.
Mocht dit waar zijn, dan van Hulten een maand ofwat droog leggen.
pi_60455981
Kreeg van de week een middelvinger van Afellay, dus hij zal wel weer geprovoceerd hebben. Dat moet ie toch eens afleren, in het buitenland zijn ze daar feller op.
pi_60456010
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:28 schreef okee6 het volgende:
Kreeg van de week een middelvinger van Afellay
Oh, vertel
pi_60456082
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:29 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Oh, vertel
Te veel eer. Laat ie eerst maar eens wat laten zien, dan kan hij zich dat soort nukken permitteren.
pi_60456465
Het schijnt wel echt zo te zijn, volgens Affelay stond Frank van Kouwen erbij..
Brett Holman
pi_60456766
Van Hulten

Wat een dwaas
  donderdag 31 juli 2008 @ 00:36:24 #153
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_60457448
Jammer, maar ach...

Wat is Amrabat snel zeg. Ik hoop echt dat we veel van hem te zien krijgen.

En die omroeper bij de eerste goal: Ibraham Afellay.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_60458982
User Icon
pi_60460543
Het was écht slecht gisteren zeg.
Wat een vrouw!
spits!
pi_60460704
Ik denk dat het verstandig is dat iemand bij PSV die Affelay eens terug met beide benen op de grond zet... of het nu wel of niet gezegd is, die jongen komt tegenwoordig steeds meer vanwege frustraties en andere akkefietjes in het nieuws dan vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Van het verlegen jongetje wat een paar jaar geleden zijn voeten liet spreken is niet veel meer over...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60460945
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Ach, 1-1 is niet goed natuurlijk. Maar ach we hebben nog 4 weken voor de competitie.
VVV ook.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60461060
ah beeld. Waarom zetten ze der niet een wat uitgebreidere samenvatting op
pi_60461250
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

VVV ook.
Nietes, die beginnen over 1,5 week al
pi_60461706
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

VVV ook.
Wat Neok zegt. De Jupilerleague begint al op 8 augustus. Dat moet jij toch weten als Omniworlder
pi_60461851
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Wat Neok zegt. De Jupilerleague begint al op 8 augustus. Dat moet jij toch weten als Omniworlder
Je hebt gelijk, was even vergeten dat VVV gedegradeerd was.
Klik dan als je durft
pi_60461873
okee
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:46:46 #163
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_60462011
quote:
Opstelling PSV:
Isaksson, Alcides, Addo, Rodríguez, Salcido, Simons, Méndez, Culina, Afellay, Dzsudzsák en Lazovic.

Wissels: Cássio Ramos, Zonneveld, Amrabat, Van der Leegte, Väyrynen en Van Eijden.
Loopt die Alcides hier nou nog steeds rond te banjeren?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_60462135
Opstelling PSV:

dit is een nederlands team?
bedoel als je als nederlands talent daar loopt bij psv wat heb je daar te zoeken eigenlijk?
warom hebben ze uberhaupt een opleiding nog
als ze elke keer buitenlandse spelers halen.......
pi_60462189
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:53 schreef 2meterpeter het volgende:
Opstelling PSV:

bedoel als je als nederlands talent daar loopt bij psv wat heb je daar te zoeken eigenlijk?
Pieters, Bakkal en Marcellis zijn naar Peking hè.
pi_60462203
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:53 schreef 2meterpeter het volgende:
Opstelling PSV:

Er zijn sowieso drie belangrijke spelers naar de OS he, die zouden denk ik alledriewel een basisplaats hebben. (Pieters en Bakkal en Marcellis)
pi_60462306
Ik was gister in de koel, was saaie wedstrijd. Vergelijkbare pot met vorig jaar. (Alleen toen wél gewonnen na penalty's).
Van der Leegte kreeg trouwens op het laatst toch geel voor het wegschoppen van die bal? Stond niet in de krant.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:46:17 #168
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60463297
Zeer treurige vertroning gisteren.
En Afellay loopt inderdaad rond alsof hij net wereldvoetballer van het jaar is geworden, wat een misplaatste arrogantie.

Iemand dat interview na afloop gezien?
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:58:48 #169
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60463670
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:46 schreef PyTh het volgende:
En Afellay loopt inderdaad rond alsof hij net wereldvoetballer van het jaar is geworden, wat een misplaatste arrogantie.

Hij krijgt inderdaad wel spatjes ja..

Ik heb trouwens het nieuwe PSV shirt gekregen, vetheid!
pi_60464034
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb trouwens het nieuwe PSV shirt gekregen, vetheid!
Toen ik hem gisteren voor het eerst in actie zag vond ik hem toch best mooi eigenlijk
pi_60464558
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Toen ik hem gisteren voor het eerst in actie zag vond ik hem toch best mooi eigenlijk
Inderdaad valt reuze mee.
pi_60464582
Wedstrijd gister was natuurlijk zwaar bagger
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 13:04:59 #173
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60465152
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:46 schreef PyTh het volgende:

Hij scheen ook enorm te hebben geprovoceerd naar het VVV publiek, klopt dat?
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:05:45 #174
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60465168
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Wedstrijd gister was natuurlijk zwaar bagger
Tsja, we missen nog een paar toppers en het blijft een oefenwedstrijd. Ik wacht nog even rustig af. Als we er de eerste wedstrijd tegen Utrecht (toch?) maar weer staan
pi_60465195
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tsja, we missen nog een paar toppers en het blijft een oefenwedstrijd. Ik wacht nog even rustig af.
Dat is ook wel zo. Maar zelfs dit PSV hoort gewoon beter te spelen en te winnen van VVV.
pi_60465309
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:46 schreef ErikT het volgende:

[..]

Loopt die Alcides hier nou nog steeds rond te banjeren?
Ja, gisteren liep hij weer te prutsen.
pi_60465357
Tvp
pi_60465746
Mijn god wat een slaapverwekkende commentator bij Omroep Brabant, dat maakte die wedstrijd NOG saaier!
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 13:38:24 #179
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60465868
Afellay scheen te hebben geprovoceerd richting het VVV publiek, iemand bevestiging?
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:41:08 #180
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60465925
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Afellay scheen te hebben geprovoceerd richting het VVV publiek, iemand bevestiging?
Nee?
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 13:44:59 #181
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60466000
handkusjes ofzo na boegeroep
pi_60466083
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
VVV-ers en PSV-ers zaten gewoon door elkaar heen.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 13:53:54 #183
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60466157
alsof hij dat weet
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:55:24 #184
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60466184
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
alsof hij dat weet
Ja, wat is jouw bron dan...
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 13:56:51 #185
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60466208
ik las het ergens
pi_60466709
quote:
Volgens Afellay was VVV'er Frank van Kouwen getuige van de scheldpartij van de scheidsrechter. Deze bevestigt de aantijgingen tegen Van Hulten. "Het klopt. Afellay kwam bij een vrije trap aanstormen en riep iets naar Van Hulten. Ik verstond niet precies wat, maar ik hoorde wel dat Van Hulten daarna het woord 'tyfushond' in zijn mond nam. Ik was verbijsterd", stelt Van Kouwen in De Telegraaf.
pi_60466921
Wat een soap
pi_60467188
Wat Afellay ook gezegd heeft, een scheids moet daar altijd boven staan. Die kan een kaart trekken en zo'n speler wegsturen en evt. laten schorsen.
Die scheids hoeft van mij niet meer te fluiten voorlopig.
Klik dan als je durft
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:51:38 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60467223
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Goed zo.
Aanpakken dat soort leugenaars.
-
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:14:22 #190
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60467696
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Inderdaad... Het klonk ook erg geloofwaardig dat van Hulten 'nare jongen' had gezegd
pi_60467797
Wel grappig dat van Hulten volgens hem naar typetje heeft gezegd, voor hem nog een kans om het te verdraaien naar tyfushond
Maar als spelers ervoor moeten boeten dan scheidsrechters zeker.
pi_60468770
Nu blijkt dat naast Braamhaar Van Hulten dus ook een Ajacied is.
pi_60471106
PSV zou een vernieuwd bod hebben uitgebracht op Jovanovic.
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:55:55 #194
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60472047
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:57 schreef Radegast het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat ze nu tóch meer dan 5 miljoen bieden he...
pi_60472561
Ik heb nog liever geen versterkingen meer in de aanval dan die gare jovanovic
Niets wijst erop dat hij top is
Patat Friet
pi_60474490
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:57 schreef Radegast het volgende:
Oh noes
pi_60474599
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb nog liever geen versterkingen meer in de aanval dan die gare jovanovic
Niets wijst erop dat hij top is
Want hoevaak heb je hem zien spelen?
pi_60474692
Jovanović is dus echt wel een goeie speler. Hij is zelfs de beste speler van de JL. Het enige minpunt aan hem is dat hij behoorlijk blessuregevoelig is maar voor de rest is het een prima speler. Kan makkelijk mee op CL niveau.
pi_60474769
Berg, Berg, Berg, Berg, Berg, Berg, Berg, Berg!

Jovanovic mag blijven waar hij is. Er moet nog ontzettend veel gebeuren in de voorbereiding. Wat een draak van een wedstrijd, een wedstrijd in de geest van Suf Vergoossen die ze gelukkig ook weer opgetrommeld hadden.

Ik weet niet wat Dzudszak(?) heeft maar die heeft na zijn eerste 3 belovende wedstrijden ook geen pepernoot meer geraakt en een elftal met Mendez en Culina is duidelijk één prutser teveel.
Ik typ straat.
pi_60475463
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Want hoevaak heb je hem zien spelen?
Als hij écht zoveel boven het Belgische niveau had uitgestoken had ik echt wel vaker van hem gehoord. En vaak scoren doet hij ook al niet...
Patat Friet
pi_60477972
Gewoon een hele goeie voetballer hoor.
Het is geen type spits die er 30 per seizoen maakt maar wel iemand met ook een goeie actie in huis.
Dus laat je niet misleiden door zijn doelpuntengemiddeldes, die zeggen niet alles want hij is meer iemand van de actie en niet echt een diepe spits.

Wel kan je je afvragen op welke positie hij zou moeten spelen in ons systeem.
Niet als spits iniedergeval want daar is hij niet echt geschikt voor, hij zo eerder op de positie van Balasz uit de voeten kunnen denk ik, maar eigenlijk is ie gewoon erg geschikt voor 442, spelend rondom een diepe spits.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60478108
Ik hoop heel hard op Marcus Berg.
pi_60478195
We hebben gewoon types Kezman en Van Nistelrooij nodig, niet vaak een mooie actie maar wel spitsen die garant staan voor 20+ goals.
Patat Friet
pi_60478228
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef ganzenherder het volgende:
We hebben gewoon types Kezman en Van Nistelrooij nodig, niet vaak een mooie actie maar wel spitsen die garant staan voor 20+ goals.
Dan moet je gewoon Koevermans altijd in de basis zetten, en Lazovic op de bank. Dan maakt Danny er wel 20 of meer.
pi_60478267
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Pyroman het volgende:
Jovanović is dus echt wel een goeie speler. Hij is zelfs de beste speler van de JL. Het enige minpunt aan hem is dat hij behoorlijk blessuregevoelig is maar voor de rest is het een prima speler. Kan makkelijk mee op CL niveau.
Hij heeft de afgelopen twee jaar bij Standard bijna alles meegedaan en liep ongeveer 1 op 2.
pi_60478329
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij heeft de afgelopen twee jaar bij Standard bijna alles meegedaan en liep ongeveer 1 op 2.
Maar vind je niet dat hij wel erg veel kansen nodig heeft om te scoren?
pi_60478353
Ik wil eigenlijk alles behalve een Kezman.
Liever een goeie voetballer die de ploeg beter maakt, aka 'een Dembele'.
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60478470
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:43 schreef Radegast het volgende:
Maar vind je niet dat hij wel erg veel kansen nodig heeft om te scoren?
Ja dat klopt wel, aan de andere kant kan die ook uit het niets een goal maken. Zeker vanuit de omschakeling. Verder is het wel een multifunctionele spits. Hij is aardig snel, maar ook lang en fysiek sterk kan een bal vasthouden. Je kunt hem dus zowel in de voet als in de diepte aanspelen.
pi_60478729
Wil lange Jan niet gewoon terugkomen als spits? Dat is een held + een speler die wel mogelijkheden heeft met Afellay, Dsudzak en Manco/Amrabat om zich heen dan.
pi_60486713
Twente tegen Arsenal en Standard tegen Liverpool, extra geld, en waarschijnlijk wil Standard Jovanovic dan wel verkopen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:36:24 #211
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60486774
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Twente tegen Arsenal en Standard tegen Liverpool, extra geld, en waarschijnlijk wil Standard Jovanovic dan wel verkopen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:40:35 #212
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60486860
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Berg, Berg, Berg, Berg, Berg, Berg, Berg, Berg!

Jovanovic mag blijven waar hij is. Er moet nog ontzettend veel gebeuren in de voorbereiding. Wat een draak van een wedstrijd, een wedstrijd in de geest van Suf Vergoossen die ze gelukkig ook weer opgetrommeld hadden.

Ik weet niet wat Dzudszak(?) heeft maar die heeft na zijn eerste 3 belovende wedstrijden ook geen pepernoot meer geraakt en een elftal met Mendez en Culina is duidelijk één prutser teveel.
Culina een prutser? Heb jij vorig jaar, vooral aan het begin van de competitie, naar PSV gekeken?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:44:04 #213
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60486945
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:44 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Als hij écht zoveel boven het Belgische niveau had uitgestoken had ik echt wel vaker van hem gehoord. En vaak scoren doet hij ook al niet...
Dus jij zegt dat het geen goede speler is omdat je nog niet zoveel van hem heb gehoord...dat is toch onzin zeg Had je wel van Alex/Farfan/Gomes gehoord voor de spculaties over de komst naar PSV?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:46:09 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60486991
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik las het net. Jammer voor Twente maar ik denk toch niet dat ze dit gaan redden. Des te beter voor PSV
pi_60487125
Gefeliciteerd met een hele hoop geld.
pi_60487277
Nu Standard een makkelijke tegenstander heeft geloot, verkopen ze Jovanovic toch niet?
pi_60487278
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Ruudt het volgende:
Ik hoop heel hard op Marcus Berg.
Kunnen jullie nu wel betalen met al die CL miljoenen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:13:01 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60487555
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu Standard een makkelijke tegenstander heeft geloot, verkopen ze Jovanovic toch niet?
pi_60487698
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Kunnen jullie nu wel betalen met al die CL miljoenen.
Precies, waarom Jovanovic kopen als je 5-10 miljoen extra hebt te besteden. Koop dan meteen een sterke speler met toekomst
pi_60488238
Zo, Twente eruit en alles is voor Jantje. Kan hij het net als vorig jaar uitgeven aan een net-niet spits. Jaja, Jan voert een gezond financieel beleid.

pi_60488285
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat het geen goede speler is omdat je nog niet zoveel van hem heb gehoord...dat is toch onzin zeg Had je wel van Alex/Farfan/Gomes gehoord voor de spculaties over de komst naar PSV?
Een spits van 27 die ook in België niet ver boven het maaiveld uitsteekt en erg weinig scoort voor een 'topspits', die wil je serieus vergelijken met spelers als Farfan, Alex en Gomes, die op jonge leeftijd meteen mee konden op niveau en zelfs het niveau van PSV optrokken? .....
pi_60488356
Doe Berg maar.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:50:40 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60488408
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een spits van 27 die ook in België niet ver boven het maaiveld uitsteekt en erg weinig scoort voor een 'topspits', die wil je serieus vergelijken met spelers als Farfan, Alex en Gomes, die op jonge leeftijd meteen mee konden op niveau en zelfs het niveau van PSV optrokken? .....
Als je naar onze huidige spitsen kijkt denk ik dat Jankovic het niveau van PSV ook wel op zal krikken.
pi_60488491
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Culina een prutser? Heb jij vorig jaar, vooral aan het begin van de competitie, naar PSV gekeken?
Dat waren dan ook direct de enige goede wedstrijden die hij voor PSV gespeeld heeft. Culina blinkt negens in uit. Of ja, draven, als een blind paard.

Twente tegen Arsenal.

Dat zijn mooi een paar extra miljoenen voor PSV, spendeer het nu aub gewoon aan Berg. Jammer voor Twente wel, maar ja. De een zijn dood enzo..
Ik typ straat.
pi_60488847
En zolang Bradley nog niet is verkocht aan een club uit de PL zou ik daar ook eens een hengeltje naar uitgooien.
Ik typ straat.
pi_60488873
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
En zolang Bradley nog niet is verkocht aan een club uit de PL zou ik daar ook eens een hengeltje naar uitgooien.
Zelfs als hij al zelf meerdere malen heeft aangegeven uit Nederland weg te willen?
pi_60489026
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zelfs als hij al zelf meerdere malen heeft aangegeven uit Nederland weg te willen?
Ja.
pi_60489107
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja.
Zonde van de energie lijkt me.
Kan PSV zich beter op andere spelers richten.
Meeuwis ofzo.
pi_60489198
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee heb je, ja kun je krijgen. Er zijn weinig geruchten omtrent Bradley en PSV kan hem iig CL bieden.
Ik typ straat.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:39:26 #230
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_60489522
ik ben persoonlijk van mening dat berg niet bijzonder veel beter is als jovanovic, allebei niet van het nivo wat ik graag bij PSV zie. (maar ze voldoen wel...)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:41:56 #231
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60489593
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:21 schreef sjimz het volgende:
Meeuwis ofzo.
Grapjurk
pi_60490560
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat waren dan ook direct de enige goede wedstrijden die hij voor PSV gespeeld heeft. Culina blinkt negens in uit. Of ja, draven, als een blind paard.
Idd, en dat kan soms nuttig zijn als de situatie er om vraagt maar daar houden zijn kwaliteiten wel op zo'n beetje. Nuttige speler voor de breedte, voor de basiself moet je wmb een hoger niveau nastreven.
pi_60490572
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nee heb je, ja kun je krijgen. Er zijn weinig geruchten omtrent Bradley en PSV kan hem iig CL bieden.
Om de één of andere reden schijnt dat nogal eens te helpen ja.
pi_60490985
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, Twente eruit en alles is voor Jantje. Kan hij het net als vorig jaar uitgeven aan een net-niet spits. Jaja, Jan voert een gezond financieel beleid.

Het is voor PSV te hopen dat Twente faalt, anders sluit de begroting niet. We lopen niet allemaal met zo'n zonnebril als die jij op hebt Grrrrrrrr.
pi_60492150
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef okee6 het volgende:
We lopen niet allemaal met zo'n zonnebril als die jij op hebt Grrrrrrrr.
Een donkere met pikzwarte glazen toch?
pi_60493178
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

dat had kezman ook en die kon ook niet mee op CL niveau.

Ik heb wat complatiefilmpjes zitten kijken maar daar zitten letterlijk 0 mooie goals bij, gewoon wat standaard (!! ) afmaakballetjes en niks geen mooie acties
pi_60493211
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:32 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Een donkere met pikzwarte glazen toch?
Ik heb een mooie Oakley a-wire, met reflecterende glazen. Misschien dat meneer Reker ook eens aan reflectie kan doen.

pi_60493774
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef PyTh het volgende:

[..]

Grapjurk
Ik denk zeker dat hij van toegevoegde waarde voor PSV zal zijn.
pi_60494156
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:21 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik heb wat complatiefilmpjes zitten kijken maar daar zitten letterlijk 0 mooie goals bij, gewoon wat standaard (!! ) afmaakballetjes en niks geen mooie acties
Youtube-filmpjes zeggen niet veel hoor maar ik blijf bij Marcus Berg: Jong, doelgericht en snel (wat PSV nu mist).
pi_60494182
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 17:21 schreef WooZ het volgende:

[..]

Standaard afmaakballetjes tellen ook voor 1.
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 18:25:37 #241
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60494208
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 18:22 schreef andre347 het volgende:

[..]

Youtube-filmpjes zeggen niet veel hoor maar ik blijf bij Marcus Berg: Jong, doelgericht en snel (wat PSV nu mist).
Dat dus en ik denk dat hij ook nog een best mooie toekomst heeft
Room 23
pi_60494463
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 18:22 schreef andre347 het volgende:

[..]

Klopt zeg weinig, maar hij kwam over als een houten klaas die nooit zelf een man voorbij komt
pi_60494992
quote:

[..]

Het is voor PSV te hopen dat Twente faalt, anders sluit de begroting niet. We lopen niet allemaal met zo'n zonnebril als die jij op hebt Grrrrrrrr.
PSV is bij het opstellen van de begroting al uitgegaan van de uitschakeling van Twente? Nog meer wanbeleid van Jantje dus....
pi_60495837
PSV
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_60503349
Farfan heeft gescoord voor Schalke 04. Oefenwedstrijd tegen Alemannia Aachen
pi_60503908
AD:
quote:
Manco mag debuteren voor PSV
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Het Peruaanse megatalent Reimond Manco maakt zaterdagavond vrijwel zeker zijn debuut voor PSV in het oefenduel met Sporting Lissabon, dat in Portugal wordt afgewerkt.

De aanvaller wordt later deze maand achttien jaar waardoor hij in Nederland nog geen wedstrijden mag spelen. In het buitenland bestaat die regel niet.

Manco traint al wel sinds de start van de voorbereiding met de selectie van PSV mee. Daarbij maakt hij een opvallend goede indruk. De tengere voetballer passeert makkelijk en scoort tijdens trainingspartijen opvallend soepel. De technische staf van PSV is bovendien blij verrast door de volwassenheid waarmee Manco zijn verdedigende taken verricht.

Nu de mogelijkheid er is, laat trainer Huub Stevens zijn jongste pupil graag voetballen. ,,Hij is een talentvolle speler met bijzondere kwaliteiten. Daarom is het goed hem een keer aan het werk te zien in een wedstrijd.'' Ook de Fransman Jérémie Bréchet is klaar om in actie te komen tegen Sporting Lissabon. De centrale verdediger raakte in de warming-up van de eerste oefenwedstrijd tegen Gestel (19 juli) geblesseerd aan een enkel, maar is volledig hersteld.
Ik ben benieuwd.
Ik typ straat.
pi_60504062
Yay
pi_60504090
Speelde Gomes trouwens vandaag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60504827
Wie?
quote:
Teams:
Spurs: Gomes; Zokora (Gunter, 83), Dawson, Woodgate (Bale, 45), Assou-Ekotto; Lennon (Bentley, 45), Huddlestone (King, 62), Jenas, Modric (O'Hara, 83); Berbatov, Bent
Subs: Jansson, Gilberto
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2008 @ 09:34:12 #250
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60504932
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 03:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Speelde Gomes trouwens vandaag?
Zoals afgesproken de nul weer gehouden
http://www.telegraaf.nl/t(...)De_Kuip__.html?p=4,1
Room 23
pi_60506933
quote:
PSV blij met loting FC Twente
Door Erik (ErikHK) op zaterdag 2 augustus 2008 08:56
Bron: Telesport

In Eindhoven zijn ze uitermate tevreden met de loting van FC Twente, dat het op moet nemen tegen Arsenal. Hierdoor is de kans groot dat PSV de enige Nederlande club wordt in de Champions League. En dat levert veel geld op.

“Dan krijgen we weer het hele Nederlandse deel in de marketingpool, een kleine twintig miljoen”, aldus algemeen directeur Jan Reker. “Als Twente zich wel plaats, ontvangt die club 45% en moeten wij het als landskampioen met 55% doen.” Het verschil van 10% ligt rond de 9 miljoen euro. Dat bedrag kan PSV goed gebruiken. “We hoopten op zo’n moeilijke loting. Voor FC Twente was dat financieel jammer, maar voor het Nederlandse voetbal maakt het niet uit, is het misschien zelfs beter. De punten die je in de UEFA Cup haalt, tellen net zo zwaar als in de Champions League.”

Reker is zeker niet te spreken over dat aantal punten dat clubs in de UEFA Cup en de Champions League krijgen. “Afgelopen jaar heeft PSV veel punten gehaald, maar voornamelijk na de winterstop in de UEFA Cup. Dat is scheef en zal ik aankaarten in de commissie van de ECA, waar ik deel van uitmaak.”
Tuurlijk, Reker heeft gelijk, maar hou het even voor je dat je er zo blij mee bent
pi_60507293

Het is even wennen.
pi_60507888
Is de wedstrijd vanavond ergens te zien?
pi_60507947
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:43 schreef Vidacz het volgende:
[ afbeelding ]
Het is even wennen.
Nee hoor, Tottenham is zijn club.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 13:41:06 #255
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60508071
Net terug van 2 weken vakantie. Iemand een samenvatting van de afgelopen twee weken over PSV?
A little knowledge is a dangerous thing.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 13:45:59 #256
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60508133
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:22 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Tuurlijk, Reker heeft gelijk, maar hou het even voor je dat je er zo blij mee bent
+1 voor Reker
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60508387
Er komt niemand meer.

Er is geen geld.
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 14:11:16 #258
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60508485
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:31 schreef okee6 het volgende:

[..]

Nee hoor, Tottenham is zijn club.
Wijsneus.
pi_60510033
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:41 schreef -SG- het volgende:
Net terug van 2 weken vakantie. Iemand een samenvatting van de afgelopen twee weken over PSV?
Leuke samenvatting:
http://www.psv.nl/web/show/id=137264/langid=43
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:35:08 #260
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_60510948
Ik vind het na één ontzettend roerig seizoen eigenlijk veel te snel om Lazovic af te schrijven. Volgens mij kan die boy er best 25 inschieten als de omstandigheden een beetje gunstig zijn.
pi_60511001
quote:

[..]

quote:
2/8/2008 - Mogelijke meevaller CL-miljoenen gaat naar aflossen schuld
(Gepost door RvN)

In De Telegraaf laat Jan Reker weten te hopen op de meevaller van naar verwachting zo'n 9 miljoen euro voor het derde jaar op rij naar PSV zal komen door een uitschakeling van FC Twente. "We hoopten op zo'n moeilijke loting. Voor FC Twente was dat financieel jammer, maar voor het Nederlandse voetbal maakt het niet uit, is het misschien zelfs beter. De punten die je in de UEFA Cup haalt, tellen net zo zwaar als in de Champions League."
PSV Netwerk
Dat laatste is de algemeen directeur een doorn in het oog. "Afgelopen jaar heeft PSV veel punten gehaald, maar voornamelijk na de winterstop in de UEFA Cup. Dat is scheef en zal ik aankaarten in de commissie van de ECA (Europese Club Associatie), waar ik deel van uitmaak."
PSV Netwerk
In het Brabants Dagblad geeft hij aan dat het geld niet besteed zal worden aan versterkingen, maar aan het aflossen van schulden. "Het is goed als we een buffer opbouwen voor jaren waarin we het geld misschien écht nodig hebben. De financiële positie van PSV is goed, maar we moeten nog altijd langlopende schulden (aan externe financiers) aflossen." Het gaat naar schatting om een bedrag van twintig miljoen euro. PSV wil dat liefst snel doen om zo verlost te zijn van de hoge rentes die aan de leningen gekoppeld zijn. "Het blijft onze filosofie om verantwoord te ondernemen en geen grote risico's te nemen."

Geen sluitende begroting dit jaar Okee!
pi_60511031
quote:

[..]

Is ie een keer eerlijk verneukt hij het nog .... Ik word echt steeds zieker van jantje....
pi_60511069
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Geen sluitende begroting dit jaar Okee!
Er komt meer kijken bij voetbal dan een enkelvoudige begroting. Met eventuele extra gelden gewoon langlopende leningen aflossen, heel verstandig!
pi_60511160
Maar wanneer je nu niet investeert is de kans wel (erg) groot dat je komend seizoen CL misloopt, wat is wijsheid.
Ik typ straat.
pi_60511192
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:42 schreef okee6 het volgende:

[..]

Er komt meer kijken bij voetbal dan een enkelvoudige begroting. Met eventuele extra gelden gewoon langlopende leningen aflossen, heel verstandig!
Prima, maar als je daardoor je begroting die jaar niet sluitend krijgt (zoals jij beweert) ben je natuurlijk wel een beetje het ene gat met het andere aan het vullen .
pi_60511214
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wanneer je nu niet investeert is de kans wel (erg) groot dat je komend seizoen CL misloopt, wat is wijsheid.
Dat kan je helaas altijd pas achteraf zeggen
pi_60511231
quote:
Dat zegt iedereen, voetbalwijsheid. Hiddink heeft het laten zien, en enkel dankzij herhaald prutsen van Ajax bestaat PSV nu nog als bvo. Die tientallen miljoenen euro's had Philips niet één-twee-drie toegeschoven.
pi_60511262
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Prima, maar als je daardoor je begroting die jaar niet sluitend krijgt (zoals jij beweert) ben je natuurlijk wel een beetje het ene gat met het andere aan het vullen .
Het is bekend dat PSV met de mond onder de CL-kraan hangt. Zie het Europees onderzoek van VI verleden jaar. PSV kan niet zonder en nu we niet meer in de Chelsea firm zitten, is aflossing geen keuze meer maar noodzaak.
pi_60511402
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:52 schreef okee6 het volgende:

[..]

Het is bekend dat PSV met de mond onder de CL-kraan hangt. Zie het Europees onderzoek van VI verleden jaar. PSV kan niet zonder en nu we niet meer in de Chelsea firm zitten, is aflossing geen keuze meer maar noodzaak.
Als je begroting niet sluit maak je alleen weer net zo hard schulden aan de andere kant.... Stel dat de meevaller 10 miljoen is. Je lost daarmee 10 miljoen schuld af maar daardoor krijg je je begroting niet sluitend, laten we zeggen dat je 5 miljoen tekort komt, dan sta je dus bij anderen weer 5 miljoen in de min. Ergo, het ene gat dichten met het andere...
pi_60511638
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je begroting niet sluit maak je alleen weer net zo hard schulden aan de andere kant.... Stel dat de meevaller 10 miljoen is. Je lost daarmee 10 miljoen schuld af maar daardoor krijg je je begroting niet sluitend, laten we zeggen dat je 5 miljoen tekort komt, dan sta je dus bij anderen weer 5 miljoen in de min. Ergo, het ene gat dichten met het andere...
Zeldzaam optimistisch bekeken Grrrrrrrr. PSV begrootte onder Van Raaij (eigenlijk Hiddink) altijd op inkomsten. Dan moest men de begroting dus 'sluitend' verdienen. Dat is omgebogen omdat er extra tegenvallers waren en de gedroomde extra verkopen er niet kwamen. 'Arnesen beloofde vanuit Londen namens de firm zuiver goud'. Afijn gelukkig PSV leeft nog. Als Twente niet doorgaat kan dat 'geld uit het niets' dit keer gewoon een gat vullen, in plaats van er weer een jaar bestaansrecht mee te kopen.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:53:03 #271
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_60512268
quote:
Denk je echt? Welke 2 clubs gaan er boven ons eindigen dan?

(Hoe zit t nou ook alweer volgend seizoen, komen er nou wel of geen play-offs? Ik dacht geen, maar ik weet het niet zeker.)
pi_60512366
quote:

[..]

Inderdaad, dat je het denkt is nog tot daar aan toe maar erg oncollegiaal en onprofessioneel om dit te zeggen...

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 02-08-2008 18:20:49 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:00:27 #273
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60512390
Is de wedstrijd tegen Sporting vanavond eigenlijk live te bekijken ergens?
TV, internet, anywhere?
pi_60512767
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:00 schreef noxious het volgende:
TV, internet, anywhere?
in lissabon, lijkt me.
pi_60512822
http://www.justin.tv/widg(...)?channel=mediatugatv

Hier zou de wedstrijd te zien moeten zijn straks..
pi_60512841
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:00 schreef noxious het volgende:
TV, internet, anywhere?
Volgens een post op het PN:
quote:
Vanavond om 20:30 begint de wedstrijd tegen Sporting. Dit word ook vast het debuut van Reimond Manco.

Hier op deze links wordt vanavond vast gestreamd:

De live stream vanavond:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=16094

Hoe de stream werkt:

Klik op de link, klik op een van de Mediaplayer knopjes aan de bodemkant en kies de gene met het meeste kb/ps voor de snelste. Kijk de wedstrijd!
Ik typ straat.
pi_60512914
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:53 schreef ErikT het volgende:

[..]

(Hoe zit t nou ook alweer volgend seizoen, komen er nou wel of geen play-offs? Ik dacht geen, maar ik weet het niet zeker.)
Ja, Ajax lijkt me het sterkst. Om de 2e plaats zal ook nog een flinke strijd volgen. Feyenoord, PSV, Twente, Heerenveen en AZ zal toch niet weer zo'n matig seizoen draaien.
Ik typ straat.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:56:10 #278
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60513303
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:26 schreef WooZ het volgende:

[..]

in lissabon, lijkt me.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:31 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Volgens een post op het PN:
[..]

Kijk, daar hebben we dan weer wel wat aan!
Merci een heleboel!
pi_60513707
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:14 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zeldzaam optimistisch bekeken Grrrrrrrr. PSV begrootte onder Van Raaij (eigenlijk Hiddink) altijd op inkomsten. Dan moest men de begroting dus 'sluitend' verdienen. Dat is omgebogen omdat er extra tegenvallers waren en de gedroomde extra verkopen er niet kwamen. 'Arnesen beloofde vanuit Londen namens de firm zuiver goud'. Afijn gelukkig PSV leeft nog. Als Twente niet doorgaat kan dat 'geld uit het niets' dit keer gewoon een gat vullen, in plaats van er weer een jaar bestaansrecht mee te kopen.
Het heeft geen zak met optimisme of pessimisme te maken, gewoon optellen en aftrekken .

Van Raaij is al laaaaaaaaaaaaaang weg overigens. "op inkomsten begroten"? Dat lijkt me inherent aan "begroten" . Volgens jou maakt Reker zich schuldig aan een begroting samenstellen die niet sluitend is en rekent hij op extra inkomsten. Waar je die wijsheid vandaan haalt weet ik niet maar Reker maakt er dus een puinhoop van op die manier en gaat ook nog eens mooi weer spelen door te zeggen dat hij schulden aflost en ze aan de andere kant weer net zo hard maakt (begroting niet sluitend krijgen betekent gewoon dat je dus iets of iemand niet kan betalen en hem dat schuldig blijft) .
pi_60513730
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:53 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ajax iig als de selecties zo blijven. Hoe Feyenoord, Twente, AZ en Heerenveen het gaan doen durf ik weinig over te zeggen.
pi_60514253
quote:
Ach die kans is met het afschaffen van de play-offs stukken kleiner geworden natuurlijk. Maar na al die jaren op rij CL is de kans dat PSV het een keer mist van zichzelf al erg groot natuurlijk .
pi_60514367
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ajax iig als de selecties zo blijven. Hoe Feyenoord, Twente, AZ en Heerenveen het gaan doen durf ik weinig over te zeggen.
Gelukkig hebben wij de trainer van Ajax mee .
pi_60514387
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je kan niet zeggen dat PSV er duidelijk bovenuit steekt. Ajax kan niet beroerder dan voorheen, dus die gaan voorbij indien PSV verzwakt. Twente is een consistente tegenstander, in Enschede dikwijls lastig klopbaar en dus deel van de top. Feyenoord daarentegen is rijp en overrijp tegelijk, Heerenveen verkoopt liever en AZ heeft niet zo'n selectie als eerder. NAC noem je niet, maar die lieten verleden seizoen zien dicht tegen de Nederlandse top aan te zitten.

Het is dat PSV er voor kiest om goede spelers als Simons en Culina over de kling te jagen om Afellay te pamperen, dat zal je op gegeven moment opbreken. Daar vrees ik wel voor, gezien de leemte op diens positie. Op dat moment kan PSV zo maar naar plaats vier gaan vallen.
pi_60515083
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:29 schreef Radegast het volgende:
http://www.justin.tv/widg(...)?channel=mediatugatv

Hier zou de wedstrijd te zien moeten zijn straks..
Klopt. Zie de voorbeschouwing.

Wel laggy.

edit: nu niet meer
pi_60515343
Goh verrassend, net voordat de wedstrijd begint werkt het niet meer.
pi_60515344
Die links werken niet, althans hier niet.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:44:35 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:44:59 #288
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60515429
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Die links werken niet, althans hier niet.
http://www.justin.tv/speedyyytv doet het, maar wel 1500+ viewers.

http://www.justin.tv/mfmtvi heeft een wat rare kleur-stelling, maar heeft maar 80 viewers dus misschien minder laggy...

http://coolstreaming.us/f(...)a-psv-eindhoven.html
werkt voor mij het best, nauwelijks lag.

[ Bericht 19% gewijzigd door noxious op 02-08-2008 20:56:24 ]
pi_60515470
Ah ik zie nu cheerleaders.
pi_60515614
Hopen op een betere pot dan afgelopen woensdag.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:56:25 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60515633
pi_60515721
1-0 Sporting

Ramos
pi_60515726
Daar is al de 1-0 voor Sporting
pi_60515727
Lekker begin
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:03:48 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60515735
1-0 achter..
pi_60515759
lol @ kutgoal en lol @ Andreas ' met mijn 1.99m lengte is normaliter elke bal binnen mijn bereik' Isaksson
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_60515780
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 21:04 schreef LuNaTiC het volgende:
lol @ kutgoal en lol @ Andreas ' met mijn 1.99m lengte is normaliter elke bal binnen mijn bereik' Isaksson
Dus Isaksson moet vanaf de bank naar de goal rennen
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:06:27 #300
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_60515794

Je ziet nu ook al dat het hem niet gaat worden vandaag... straalt zoveel onzekerheid uit, vooral achterin. En die passjes van Alcides gaan helemaal nergens over, wat doet die clown in hemelsnaam daar

Ik had het al niet hoog zitten dit seizoen, en van VVV afgelopen woensdag en deze bagger nu word ik ook niet echt vrolijker.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 21:06:35 #301
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60515796
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 21:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Noob
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')