Teveel light frisdrank? Van aspartaam raak je aan de schijt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:13 schreef rene90 het volgende:
Word ik opeens wakker dus ga maar naar de wc. Zit ik daar zo een half uur in die pot te spetteren. Extraklacht: kut plakkerige warmte.
Succes alvast!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het vloeit rijkelijk ja, ik hoor het al weer borrelen.
ach je kan met de laptop op schoot heel de avond op de plee zittenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat dus vooral.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik snap niet waarom jij zo graag deze onsmakelijke gegevens met mij wil delen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:14 schreef Originele_Naam het volgende:
minder aan de fruit en groente zitten maar meer vet eten
Dat kan het ook helaas niet zijn, drink alleen rode spa (misschien het koolzuur ofzo), gister had ik wel zo een sonja-maaltijd voorgeschoteld gekregen. Misschien was dat het wel....hmm.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teveel light frisdrank? Van aspartaam raak je aan de schijt.
En heb ik godverdomme vandaag nog drie uur autorijles ook damnit, naja ik ga zo wel even zo'n diarreepilletje nemen, dat je anus wordt dichtgetrokken ofzo.quote:
Jup, toen werkten die pilletjes goed. Toen kwam het omdat ik 1 fles light cola op een dag dronk..tja dan is het niet zo gek. Alleen nu heb ik niks schokkends of iets gegeten, gister een macaroni salade met brocolli, ham, geitenkaas (heerlijkquote:
doin' the Salmonella Quickstepquote:Op dinsdag 29 juli 2008 06:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat kan het ook helaas niet zijn, drink alleen rode spa (misschien het koolzuur ofzo), gister had ik wel zo een sonja-maaltijd voorgeschoteld gekregen. Misschien was dat het wel....hmm.
Bagger geslapen, sta ik net onder de douche begint het weer, kutpoep.
Toch is de TT al redelijk verhullend, dan is het aan jou om erop te klikken, of nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik snap niet waarom jij zo graag deze onsmakelijke gegevens met mij wil delen.
En ongetwijfeld nog een keer uitgebreid alle glazuur van de pot knetterenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:53 schreef rene90 het volgende:
Het grootste is wel over. Net een lekker broodje met een Sappie genomen bij de v en d en dat ging er goed in. Bedankt voor alle steun betuigingen En thuis zal ik het laatste verslag doen.
You made me cryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
komt wel goed denk ik, was zo een vers geperste dus zonder toegevoegde bagger enzo. Nu in de bus terug de spits te lezen, wat vanmorgen even niet ging. Moest me toen met andere dingen bezig houden in de busquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
En ongetwijfeld nog een keer uitgebreid alle glazuur van de pot knetteren
en als het weer mis gaat, komt die krant toch nog van pas..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
komt wel goed denk ik, was zo een vers geperste dus zonder toegevoegde bagger enzo. Nu in de bus terug de spits te lezen, wat vanmorgen even niet ging. Moest me toen met andere dingen bezig houden in de bus
Dan kan ik zo een hoedje vouwen wat ik vroeger altijd deed in groep 2/3 ofzo, en kan het eventueel daarin ja, maar ik had ook een tas bij me dus tja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:49 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
en als het weer mis gaat, komt die krant toch nog van pas..
Hoop dat die Unox vooral in combinatie met dat stokbrood korte metten zal maken die diarree. We duimen voor je TSquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan kan ik zo een hoedje vouwen wat ik vroeger altijd deed in groep 2/3 ofzo, en kan het eventueel daarin ja, maar ik had ook een tas bij me dus tja.
Nou ik zit weer thuis, en het gaat goed.
Vanavond lekker Unox tomatensoep, met stokbrood.
Bedankt voor alle steun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |