quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:22 schreef Herald het volgende:
je bent waarschijnlijk 30% gegroeid, dat is heel normaal voor twaalfjarigen
Geloof me, ze zijn bewust kleiner gemaakt door Ola Maffiaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:26 schreef Emimich het volgende:
Vroegah leken die ijsjes inderdaad groter!
vroegâh was een cornetto 1 gulden 50, keiduur volgens mijn vader. Nu is het ijsje 1 euro 60quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:26 schreef Emimich het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk is dat met chips net zo.
Super grote verpakking, met 30 % aan lucht.
O, eigenlijk eet ik bijna nooit chips.
Dat 6+2 gratis is nou ook alweer een jaar ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:20 schreef wolferl het volgende:
Oke dit gaat over Cornetto, maar stiekem over de gehele voedsel branche.
Met warme dagen krijg ik trek in ijs, ik vroeg me vader of hij ijs wou meenemen van de supermarkt (hij was toch boodschappen doen). Doe maar raketjes ofzo, is wel lekker.
De beste man kwam terug met Cornetto's, ehm, oke dat is zeker al 2 jaar geleden dat ik deze echte Ola Cornetto's heb gehad.
Maar oke, ik haal ze uit de doos (6+2 gratis), maar WTF ben ik nou gek, die hoorntjes zijn zeker 30% kleiner geworden.
klacht: fabrikanten van voedsel die hun producten veel minder inhoud geven.
Maar wel grotere verpakkingen
Ja.quote:
Joekels!!quote:
Mijn moeder kreeg een keer ruzie met een andere vrouw toen ze beiden het laatste pak joekels pakten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Joekels!!
Die waren echt briljant!
Negers in bevroren vorm, maar dan anders
Ik vind ze allebei wel te doen, alleen van Winner Taco's werd ik misselijk (als ik er 2 a 3 op had) en Maxibon's kon ik me arm vreten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Schei uit met je Winner Taco, Maxibon moet terug
Waterspuithoofdje? Dat kan ik me niet meer herinneren. Heeft m'n moeder zeker zelf gehouden toenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:38 schreef On het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een keer ruzie met een andere vrouw toen ze beiden het laatste pak joekels pakten.Ik was een jaar of 6 en ik wilde dat waterspuithoofdje die er toen bij zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ik zocht naar 'joekels' in Google Afbeeldingen. Tip: niet doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:38 schreef On het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg een keer ruzie met een andere vrouw toen ze beiden het laatste pak joekels pakten.Ik was een jaar of 6 en ik wilde dat waterspuithoofdje die er toen bij zat.
Een negerspuithoofdje?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:38 schreef On het volgende:
[..]
Oquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zocht naar 'joekels' in Google Afbeeldingen. Tip: niet doen.
Ik zie niets onpasselijks?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zocht naar 'joekels' in Google Afbeeldingen. Tip: niet doen.
Psss..... SafeSearch uitzetten...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie niets onpasselijks?
"Joekels van vissen"
De joekels van mijn zusterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie niets onpasselijks?
"Joekels van vissen"
O... lamaquote:
Ja, ik ga niet naar het buitenland voor een ijsjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel te doen, alleen van Winner Taco's werd ik misselijk (als ik er 2 a 3 op had) en Maxibon's kon ik me arm vreten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Maxibon is toch nog verkrijgbaar, in Duitsland wel namelijk.
Ehhh?quote:
Magnum ijsjes zijn toch ook geen pistolen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:03 schreef Buitendam het volgende:
Waar sloeg de naam ''Joekels" eigenlijk op? Waren toch gewoon waterijsjes met een holbewoner erop...?
Paste onmogelijk in je bek, althans toen ik 10 was.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:03 schreef Buitendam het volgende:
Waar sloeg de naam ''Joekels" eigenlijk op? Waren toch gewoon waterijsjes met een holbewoner erop...?
Nou, het kon wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Paste onmogelijk in je bek, althans toen ik 10 was.
Maar potverdomme, wat waren die lekker zeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, het kon wel.
Maar comfortabel is anders.
In dat geval vind ik de naambedenker van dit product een uiterst dubieus persoon.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Paste onmogelijk in je bek, althans toen ik 10 was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In dat geval vind ik de naambedenker van dit product een uiterst dubieus persoon.Hmm een 'Hol'Bewoner die niet goed in je mond past. My perv-sense is tingeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Callipo'squote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef wolferl het volgende:
Dan wil ik graag weten wat nu het 'idee' achter een uitschuivende Calipso was bij Ola.
Die ook erg veel weg had van een fallus.
briljantquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:22 schreef Herald het volgende:
je bent waarschijnlijk 30% gegroeid, dat is heel normaal voor twaalfjarigen
De ijsverkoopster van onze locale supermarkt ging mij herkennen omdat ik altijd winner taco kwam kopen en vroeg toen waarom ik nooit een ander ijsje probeerde.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:40 schreef fm07 het volgende:
Wat is eigenlijk gebeurt met die winner taco?
[ afbeelding ]
Ok en toen besloten ze dus om meteen maar de Winner Taco uit de schappen te halen.... zoiets?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:43 schreef On het volgende:
[..]
De ijsverkoopster van onze locale supermarkt ging mij herkennen omdat ik altijd winner taco kwam kopen en vroeg toen waarom ik nooit een ander ijsje probeerde.
Juist!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:47 schreef fm07 het volgende:
[..]
Ok en toen besloten ze dus om meteen maar de Winner Taco uit de schappen te halen.... zoiets?
Ben wel benieuwd welk ijsje nu je voorkeur geniet?, mensen die Winner Taco op waarde weten te schatten wil ik natuurlijk graag kopieeren anders ben ik niet meer coolquote:
Ik eet geen ijs meer, niks kan tippen aan de winner Taco. Ik drink wel Hertog Jan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:59 schreef fm07 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welk ijsje nu je voorkeur geniet?, mensen die Winner Taco op waarde weten te schatten wil ik natuurlijk graag kopieeren anders ben ik niet meer cool
Dat plaatje zat vroeger ook nog op een franse belkaart van mijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:40 schreef fm07 het volgende:
Wat is eigenlijk gebeurt met die winner taco?
[ afbeelding ]
U ben zojuist gedegradeerd van onbetwist voorbeeldpersoon, potentieel nobelprijswinnaar, en ideale schoondochter tot een ordinaire straat muziekant!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:00 schreef On het volgende:
[..]
Ik eet geen ijs meer, niks kan tippen aan de winner Taco. Ik drink wel Hertog Jan.
Hertog Janquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:05 schreef fm07 het volgende:
[..]
U ben zojuist gedegradeerd van onbetwist voorbeeldpersoon, potentieel nobelprijswinnaar, en ideale schoondochter tot een ordinaire straat muziekant!
Hertog Jan![]()
De essentie van het gesprek ligt nog steeds bij de Winner Taco toch? Is alleen de uitgebreide versiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:14 schreef On het volgende:
[..]
Oke oke.. ook zeker niet verkeerd.![]()
Wel beetje een topic kaap dit.
Ik snap geen reet van je punt nog je verhaalquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:20 schreef wolferl het volgende:
Als ik vroeger met me ouders in Egmond aan Zee liep, wilde ik altijd een kaasijsje.
Ik was, toen ik klein was, altiijd in de veronderstelling dat ze daar kaasijsjes verkochten.
Ik maakte me vader blij toen ik hem vertelde dat ze ook bierijsjes hadden.
Voor diegene die de afgelopen 15 jaar in sprookjesland hebben gewoond, die ijsjes bestaan niet, tenzij iemand tegendeel bewijst.
Heb medelij, het is 3.38 en ik ben een beetje slaperig, maar slapen is onmogelijk door die hitte.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:35 schreef fm07 het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van je punt nog je verhaal
quote:
Say no morequote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Laten we het erop houden dat ik vroeger heel veel fantasie had.
Ik dacht vroeger dat bruine koeien chocolademelk gaven.
Heb je nooit een Maxibon gegeten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziet er smakelijk uit.
Nee, kennelijk mis ik ietsquote:
tja..kweenie,,ze hebben nu iig een nieuwe..Wil ik nog gaan uitproberen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:07 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom heeft McDonalds eigenlijk de McFlurry Crunch eruit gehaald!
Jep, je moet een aantal dingen gedaan hebben voordat je streft, Maxibon(s) eten is er 1 van,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omg, eet er één voor je sterft, echt
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:07 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom heeft McDonalds eigenlijk de McFlurry Crunch eruit gehaald!
viel mij een paar jaar terug ook al op dus hoef ik ze niet meer, ik neem niks van oplichtersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:20 schreef wolferl het volgende:
Oke dit gaat over Cornetto, maar stiekem over de gehele voedsel branche.
Met warme dagen krijg ik trek in ijs, ik vroeg me vader of hij ijs wou meenemen van de supermarkt (hij was toch boodschappen doen). Doe maar raketjes ofzo, is wel lekker.
De beste man kwam terug met Cornetto's, ehm, oke dat is zeker al 2 jaar geleden dat ik deze echte Ola Cornetto's heb gehad.
Maar oke, ik haal ze uit de doos (6+2 gratis), maar WTF ben ik nou gek, die hoorntjes zijn zeker 30% kleiner geworden.
klacht: fabrikanten van voedsel die hun producten veel minder inhoud geven.
Maar wel grotere verpakkingen
Snickers ijs bestaat toch nog wel he??quote:
Kaasijsje bestond wel. Maar het was meer een ijslollie met kaassmaak. Er stond een muis op de afbeelding en er zaten gaten in het ijsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:20 schreef wolferl het volgende:
Als ik vroeger met me ouders in Egmond aan Zee liep, wilde ik altijd een kaasijsje.
Ik was, toen ik klein was, altiijd in de veronderstelling dat ze daar kaasijsjes verkochten.
Ik maakte me vader blij toen ik hem vertelde dat ze ook bierijsjes hadden.
Voor diegene die de afgelopen 15 jaar in sprookjesland hebben gewoond, die ijsjes bestaan niet, tenzij iemand tegendeel bewijst.
En iedereen achtte mij rijp voor dwangbuis, kaasijsjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:01 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Kaasijsje bestond wel. Maar het was meer een ijslollie met kaassmaak. Er stond een muis op de afbeelding en er zaten gaten in het ijs. Die had ik toen ik klein was nog gehad. Vond het best lekker
. Waren niet lang in de handel, denk een jaartje ofzo. Het was in ieder geval in de tijd van de Solero, toen het nog een andere naam had. Een iets wat moeilijk uitspreekbare naam, weet niet meer hoe het toen ook al weer heet.
Mars ice cream toch ook nog? Het gaat er om dat ze van 54 naar 51 gram zijn gegaan terwijl de prijs gelijk blijft.quote:
Ik heb al tijden geen Snickers ijs meer in de supermarkten gezienquote:
Ja die zit ik nu dus noodgedwongen te etenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:29 schreef BigKahuna het volgende:
Zolang deze maar blijven bestaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Festini perenijsjes!!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:14 schreef Benjamin_Ben het volgende:
Kutklacht, dankzij deze topic krijg ik zin in cornetto's maar heb alleen maar perenijs in huis.
[..]
Ja die zit ik nu dus noodgedwongen te eten![]()
Hmm..heb het ook al een tijdje niet gezien..daarom vroeg ik het. En als ik het dan wou kopen is alleen de Mars ijs nog over..Maar dat vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen Snickers ijs meer in de supermarkten gezienIn Amerika wel, een XL zelfs
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Door dit topic wil ik weer een Winner Taco eten.
Ik weet nog vroeger hoe de hele supermarkt naar knoflook rook als we die dingen 's avonds aten.quote:
Scheer je weg met die gore diepvriespizza's.quote:
Die vind ik juist hartstikke lekker!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Cornetto's
Die hoorntjes zijn zó smerig man, niet te eten die koek
Volledige bericht: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2003/01/24/E021.htmquote:1.2 In cassatie kan van het volgende worden uitgegaan.(1) (a) Een Amerikaanse dochteronderneming van Unilever brengt sinds 1984 in de Verenigde Staten een ijsje op de markt dat ter plaatse wordt verhandeld onder het merk CHOCO TACO. Het product is aldaar zeer succesvol.
(b) Een andere dochteronderneming van Unilever, Iglo-Ola, heeft in 1997 in de Benelux via haar paraplumerk OLA een op de Choco Taco gelijkend ijsje op de markt gebracht onder de naam WINNER TACO. Dat product bestaat uit een krokant gebakken zoete wafel omhuld met chocolade en nootjes en gevuld met caramelsaus en vanilleroomijs. (c) De WINNER TACO is succesvol gebleken en heeft sinds zijn introductie alleen al in Nederland in de jaren 1997-1999 een omzet gegenereerd van f 50 miljoen. Iglo-Ola heeft sinds de introductie van de WINNER TACO in de genoemde jaren daaraan een bedrag van f 8 miljoen aan reclame besteed.
(d) Iglo-Ola heeft bij het Benelux-merkenbureau op 2 oktober 1997 onder nummer 616997 het teken WINNER TACO als woordmerk gedeponeerd. Op 30 maart 1999 heeft zij onder nummer 0935427 het teken TACO eveneens als woordmerk gedeponeerd, alles voor de klasse 30 (consumptie-ijs). Op 6 mei 1999 heeft Iglo-Ola onder nummer 0937784 een afbeelding van het WINNER TACO ijsje (met een hap eruit) als beeldmerk bij het Benelux-merkenbureau gedeponeerd.(2) (e) Artic brengt sinds februari 1999 in de Benelux een ijsproduct op de markt onder de naam EL TACO. Ook dat product bestaat uit een krokant gebakken zoete wafel omhuld met chocolade en nootjes en is gevuld met caramelsaus en vanilleroomijs.
El Taco? Nog nooooit van gehoord laat staan gegeten!quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:01 schreef classpc het volgende:
Ik had geen zin om het door te lezen, maar misschien dat dit iets verklaart:
[..]
Volledige bericht: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2003/01/24/E021.htm
ze zijn nog steeds even groot, althans in de snackbar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:26 schreef Emimich het volgende:
Dan heb jij zeker al 2 jaar oude Cornetto's in je vrieskist liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds even groot, althans in de snackbar.
nee, er zijn kleinere consumenten versies volgens mijquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker al 2 jaar oude Cornetto's in je vrieskist liggen.
Where art you, Winner Taco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |