Dure programma's om te maken ja, maar ook die worden in een veel korter tijdsbestek geschoten plus dat het in de praktijk lastiger is om daar een dagelijks programma met streams van te maken. Al zou het bij ER nog kunnen, met camera's in de palmbomen. En dat we dan zien wat ze 's nachts allemaal uithalen, op het strand.. ah, niet veel waarschijnlijk trouwens: van voortdurend honger en voortdurend jeuk van de zandvlooien, raak je niet echt in een erotische stemming.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik zat meer aan een Peking Expres of Expeditie Robinson te denken. Die kosten moeten toch enorm zijn.
Oh en dat topic komt er! Ik ben de bindende factor van dat topic vooral als ik niet zo tof in mijn cylcus zit.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef Gert het volgende:
Maarre... is het puur speculatie, of zijn er hints gegeven dat het weleens een wekelijks programma zou kunnen worden? Want in geval van wekelijks, ga ik het niet volgen en wil ik graag in september al beginnen met ons eigen programma vanuit Duitsland, meteen zodra je cyclustechnisch weer enigszins te harden bent. Of nee, dat is geen commercieel denken, juist op het toppunt van onredelijke razernij gaan we naar Caro. "Waar ZIT je, kutwijf!Ik zie je niet!!! Zeker weer in de badkamer, je neusharen te trimmen!
En wat heb je met Pluisje gedaan!! Waar is Pluisje godverdomme, boehoehoe
![]()
![]()
Het zou maar zo een DGK2-scene kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tijdens onze Madonna-avondjes ga jij er asociaal doorheen boeren en wij maar serieus dansjes doen.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:54 schreef Huubdgk het volgende:
mooie post tuinfluiter,
morgen komt party met Rhodos verhaal over Huub en Claire,
nee hebben ze niet van ons, ja hebben ze wel geverifieerd
Ja Huppeltjequote:Op woensdag 30 juli 2008 13:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub , wil je alsjeblieft aan de andere buurvrouw van het Groene Hokje vragen , jouw baas,
of er streams komen van het programma waar jij voor gaat werken per 1 augustus. Cant Buy Me Love?
Je wist dat nog niet, of ze weten het nog niet??????7 dagen volgen zonder streams? Gaat lekkerder met.
Ik heb geen neusharenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dure programma's om te maken ja, maar ook die worden in een veel korter tijdsbestek geschoten plus dat het in de praktijk lastiger is om daar een dagelijks programma met streams van te maken. Al zou het bij ER nog kunnen, met camera's in de palmbomen. En dat we dan zien wat ze 's nachts allemaal uithalen, op het strand.. ah, niet veel waarschijnlijk trouwens: van voortdurend honger en voortdurend jeuk van de zandvlooien, raak je niet echt in een erotische stemming.
Maarre... is het puur speculatie, of zijn er hints gegeven dat het weleens een wekelijks programma zou kunnen worden? Want in geval van wekelijks, ga ik het niet volgen en wil ik graag in september al beginnen met ons eigen programma vanuit Duitsland, meteen zodra je cyclustechnisch weer enigszins te harden bent. Of nee, dat is geen commercieel denken, juist op het toppunt van onredelijke razernij gaan we naar Caro. "Waar ZIT je, kutwijf!Ik zie je niet!!! Zeker weer in de badkamer, je neusharen te trimmen!
En wat heb je met Pluisje gedaan!! Waar is Pluisje godverdomme, boehoehoe
![]()
![]()
"Stalking Singalong". Levert meteen een toepasselijke Duitse afko op.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen neusharen![]()
Verder lijkt het me echt enorm gezellig![]()
Hoe gaat het programma heten?
Ik zit aan de buis gekluistertquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
"Stalking Singalong". Levert meteen een toepasselijke Duitse afko op.
Weet je waarom er nog over wordt getwijfeld? Zal wel geld zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Huubdgk het volgende:
het stuk in de party is eruit, tjonge tjonge, maar als je het leest wel een positief verhaal,
cant buy me love gaat waarschijnlijk wel streams krijgen, maar zeker weten doe ik dat niet
Eruit klinkt alsof het niet geplaatst is, maar dat bedoel je vast niet. Ben jij dan iemand die het blad in de winkel leest of neem je het ook nog mee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Huubdgk het volgende:
het stuk in de party is eruit, tjonge tjonge, maar als je het leest wel een positief verhaal,
cant buy me love gaat waarschijnlijk wel streams krijgen, maar zeker weten doe ik dat niet
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ben jij dan iemand die het blad in de winkel leest of neem je het ook nog mee?
quote:Uiteraard kregen we veel berichten te horen over wat er met Huub en Claire waren gebeurd. Dat was echt niet tof. Gelukkig hebben wij voor zolang we hier nu zijn nog niet zoiets naars meegemaakt. Leuk is wel dat je door de mensen te spreken die aanwezig waren nog meer details hoort wat er zoal heeft afgespeeld. Het is niet niks!
you got nowlive on your 'site' mayne.. vraag gewoon heel lief of ze niemand willen stalken en dat het maar een programma is waar mensen uit vrije wil zitten.. je kan het!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:08 schreef Huubdgk het volgende:
streams heeft niet echet met kosten te maken, maar ken de beweegredenen niet, kan mij er wel een paar voorstellen
Nou dan hoop ik dat ie er nog vaak in zal staan, positief dan wel. Dus dat ie ook met zijn hoofd weer op tv zal verschijnen...quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:08 schreef Suikeroom het volgende:
als je dr zelf instaat is toch leuk om te hebben.. ik boedoel nu komt ie er nog in, als je achter de schermen gaat werken word je snel vertgeten..
Misschien is het handig om de bron van deze qoute te vermelden, niet iedereen weet van het bestaan van deze site.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:14 schreef Suikeroom het volgende:
..
maar ehh ik ben wel benieuwd naar die details
daar heb ik jou toch voor?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het handig om de bron van deze qoute te vermelden, niet iedereen weet van het bestaan van deze site.
(Een baan achter de schermen, maar ook nog voor de camera's, podium)quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:08 schreef Suikeroom het volgende:
als je achter de schermen gaat werken word je snel vergeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |