Joh, ben gekke Henkie niet. Heb een goede baan, die ga ik niet opgeven. Tenzij er een substantieel bedrag tegenover staat.quote:
Jij en ik!quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:18 schreef noekje het volgende:
En wie zit daar in hokje om je ass te whoopen?
Dat is probleem nummer één. Ik kan niet tegen autoriteiten. Binnen drie weken zou het hele huis in opstand zijn tegen de regie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik dan weer helemaal niet zitten. Gewoon lekker meespelen en als je stout bent moet je naar het hokje. En wie zit daar in hokje om je ass te whoopen?
Ik keek.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
Dat was de pa van Mascha die zich door Etiënne had laten vingeren, toch? Mascha, niet die pa.
Sjeesus, de non-info.
kijk dat zijn toffe berichtenquote:
Desii.....leuk Zeeuws wijfquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:29 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk dat zijn toffe berichten![]()
word ik je nr1-groupie![]()
*belt vliegtuigmaatschappij voor een squadron vliegmachientjes
nah... leukquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desii.....leuk Zeeuws wijf![]()
Bij twijfel niet inhalenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:37 schreef Desii het volgende:
[..]
nah... leuk![]()
zit nog te twijfelen tussen bommenwerpers of van die zweefvliegers
zat meer te denken aan confettiquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij twijfel niet inhalen![]()
Doe maar bommenwerpers, met gevulde koeken in het bomruim
Desii, Noeks en Copycat, drie vuige vrouwen in een villa.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Noeks![]()
Dus jij gaat met Huub in het hokje zitten ..... bofkont
Dat wordt niks, geloof me. Wij zijn alledrie dikke softe mieten. Daar gaat het spektakel en daar wil jij 15 euro voor betalen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desii, Noeks en Copycat, drie vuige vrouwen in een villa.....![]()
Cc is niet soft en Desii is waarachtig wel rebels...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wordt niks, geloof me. Wij zijn alledrie dikke softe mieten. Daar gaat het spektakel en daar wil jij 15 euro voor betalen?
Of ik moet alleen in dat hokje komen te zitten tijdens mijn PMS. Dan ben ik een vuige bitch met een hele lage tolerantie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:45 schreef noekje het volgende:
Dat wordt niks, geloof me. Wij zijn alledrie dikke softe mieten. Daar gaat het spektakel en daar wil jij 15 euro voor betalen?
Oh, dan maak je zelfs bij mij kans. Ik zit nu te lekker in mijn cyclus dan vergeet ik dus dat ik die momenten ook heb.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ik moet alleen in dat hokje komen te zitten tijdens mijn PMS. Dan ben ik een vuige bitch met een hele lage tolerantie.
tolerantie, resonantie, discrepantie, vakantie, whatever.......drie gekke giebels in 't Gooiquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ik moet alleen in dat hokje komen te zitten tijdens mijn PMS. Dan ben ik een vuige bitch met een hele lage tolerantie.
Confetti mutsquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:47 schreef Desii het volgende:
[..]
met wat... doucheslang, kerstboomverlichting of gewoon, ordinaire slingers
Ik denk het niet. Een uur per week levert veel te weinig reclame-inkomsten op om zo'n programma dekkend te krijgen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk echt dat we (jullie eigenlijk) een uur per week op RTL5 moeten gaan kijken.
CBML heeft toch niets van doen met het miljonairsleven? Beetje ronddobberen in het zwembad, flaneren in je bikini, neuken onder de dekens ... Hoeft allemaal weinig te kosten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Gert het volgende:
Ik denk het niet. Een uur per week levert veel te weinig reclame-inkomsten op om zo'n programma dekkend te krijgen.
Ja maar behalve dat ik legio voorbeelden heb waarbij ook dure producties maar één keer per week worden uitgezonden, denk ik dat écht, Gert. We are so fucked.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een uur per week levert veel te weinig reclame-inkomsten op om zo'n programma dekkend te krijgen.
En bovendien: wij moeten nieuw voer om over te kunnen bakkeleien.![]()
Dat kan alleen met "the full monty": 24/7 streams, dagelijkse uitzendingen. Dus dan weet je dat Huub, ff doorgeven aan de chiefs.
Als ik daar zit, krijg jij het hier een stuk rustigerquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En bovendien: wij moeten nieuw voer om over te kunnen bakkeleien.![]()
Dat kan alleen met "the full monty": 24/7 streams, dagelijkse uitzendingen. Dus dan weet je dat Huub, ff doorgeven aan de chiefs.
Neuken onder de dekensquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
CBML heeft toch niets van doen met het miljonairsleven? Beetje ronddobberen in het zwembad, flaneren in je bikini, neuken onder de dekens ... Hoeft allemaal weinig te kosten.
Ja zie, aan mijn heb je geen ene flikker. Het ouder worden heeft me geen goed gedaan. Vroeger was ik zoveel beter.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[noek mode]*Gooit handen in de lucht[/noek mode], dan weet ik het ook niet
Nou, dat was ook nog helemaal niet in me opgekomen, Egbert.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik daar zit, krijg jij het hier een stuk rustiger![]()
*Belt bezorgd 112quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
*zichzelf op de grond gooit en om zich heen gaat maaien*
Wil wel een eigen topic hier na afloopquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat was ook nog helemaal niet in me opgekomen, Egbert.
volgens mij krijgen we wel streamos, heeft Huub selluf gezeitquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar behalve dat ik legio voorbeelden heb waarbij ook dure producties maar één keer per week worden uitgezonden, denk ik dat écht, Gert. We are so fucked.
las ik onlangs niet dat het bij enige druppels blijftquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuken onder de dekensDan ken jij mij niet
Gisteravond vertelde hij op NL radio (sukkel), dat hij het niet wistquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:59 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij krijgen we wel streamos, heeft Huub selluf gezeit
edit: heb geen zin om terug te zoeken wanneer, dus dit komt ergens uit mijn interne geheugenkaart en die geeft wel eens een syntax errortje
en gisteren zei hij op de radio notabene, dat het nog niet zeker is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:59 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij krijgen we wel streamos, heeft Huub selluf gezeit
edit: heb geen zin om terug te zoeken wanneer, dus dit komt ergens uit mijn interne geheugenkaart en die geeft wel eens een syntax errortje
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:00 schreef Desii het volgende:
[..]
las ik onlangs niet dat het bij enige druppels blijft
Poeder was het inmiddels.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
weet ik dan weer niets van
Ja? Waar mensen drie maanden in een huis gezet worden, gevoed, gefilmd en gecoacht? Programma's als Tempation Island werden in een dag of 16 geschoten hè, en vervolgens uitgesmeerd over 10 weken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar behalve dat ik legio voorbeelden heb waarbij ook dure producties maar één keer per week worden uitgezonden, denk ik dat écht, Gert. We are so fucked.
Dat wil je echt niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil wel een eigen topic hier na afloop
Nee, ik zat meer aan een Peking Expres of Expeditie Robinson te denken. Die kosten moeten toch enorm zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Waar mensen drie maanden in een huis gezet worden, gevoed, gefilmd en gecoacht? Programma's als Tempation Island werden in een dag of 16 geschoten hè, en vervolgens uitgesmeerd over 10 weken.
[..]
Dat wil je echt niet.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik zat meer aan een Peking Expres of Expeditie Robinson te denken. Die kosten moeten toch enorm zijn.
Oh en dat topic komt er! Ik ben de bindende factor van dat topic vooral als ik niet zo tof in mijn cylcus zit.
owwwwquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gisteravond vertelde hij op NL radio (sukkel), dat hij het niet wist![]()
Maar ik denk dat er wel streams komen
Je moet ook wat meer betrokkenheid tonen, 't is knudde met je de laatste wekenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:18 schreef Desii het volgende:
[..]
owwww![]()
de errors op mijn geheugenkaart lijken ondertussen meer op een geheugen-opvretende wurm
tja vorige week vakantie en nu nog steeds een kot vol viste, maar mis jou ook heurquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ook wat meer betrokkenheid tonen, 't is knudde met je de laatste weken
On topic dingessen met streamlocks is ook leukerquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:24 schreef Desii het volgende:
[..]
tja vorige week vakantie en nu nog steeds een kot vol viste, maar mis jou ook heur![]()
al vind ik cossen dingessen leuker met streams erbij.
De commode met Huub is meestal wel tof topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |