Joh, ben gekke Henkie niet. Heb een goede baan, die ga ik niet opgeven. Tenzij er een substantieel bedrag tegenover staat.quote:
Jij en ik!quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:18 schreef noekje het volgende:
En wie zit daar in hokje om je ass te whoopen?
Dat is probleem nummer één. Ik kan niet tegen autoriteiten. Binnen drie weken zou het hele huis in opstand zijn tegen de regie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik dan weer helemaal niet zitten. Gewoon lekker meespelen en als je stout bent moet je naar het hokje. En wie zit daar in hokje om je ass te whoopen?
Ik keek.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:10 schreef Copycat het volgende:
Dat was de pa van Mascha die zich door Etiënne had laten vingeren, toch? Mascha, niet die pa.
Sjeesus, de non-info.
kijk dat zijn toffe berichtenquote:
Desii.....leuk Zeeuws wijfquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:29 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk dat zijn toffe berichten![]()
word ik je nr1-groupie![]()
*belt vliegtuigmaatschappij voor een squadron vliegmachientjes
nah... leukquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desii.....leuk Zeeuws wijf![]()
Bij twijfel niet inhalenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:37 schreef Desii het volgende:
[..]
nah... leuk![]()
zit nog te twijfelen tussen bommenwerpers of van die zweefvliegers
zat meer te denken aan confettiquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij twijfel niet inhalen![]()
Doe maar bommenwerpers, met gevulde koeken in het bomruim
Desii, Noeks en Copycat, drie vuige vrouwen in een villa.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Noeks![]()
Dus jij gaat met Huub in het hokje zitten ..... bofkont
Dat wordt niks, geloof me. Wij zijn alledrie dikke softe mieten. Daar gaat het spektakel en daar wil jij 15 euro voor betalen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desii, Noeks en Copycat, drie vuige vrouwen in een villa.....![]()
Cc is niet soft en Desii is waarachtig wel rebels...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wordt niks, geloof me. Wij zijn alledrie dikke softe mieten. Daar gaat het spektakel en daar wil jij 15 euro voor betalen?
Of ik moet alleen in dat hokje komen te zitten tijdens mijn PMS. Dan ben ik een vuige bitch met een hele lage tolerantie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:45 schreef noekje het volgende:
Dat wordt niks, geloof me. Wij zijn alledrie dikke softe mieten. Daar gaat het spektakel en daar wil jij 15 euro voor betalen?
Oh, dan maak je zelfs bij mij kans. Ik zit nu te lekker in mijn cyclus dan vergeet ik dus dat ik die momenten ook heb.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ik moet alleen in dat hokje komen te zitten tijdens mijn PMS. Dan ben ik een vuige bitch met een hele lage tolerantie.
tolerantie, resonantie, discrepantie, vakantie, whatever.......drie gekke giebels in 't Gooiquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ik moet alleen in dat hokje komen te zitten tijdens mijn PMS. Dan ben ik een vuige bitch met een hele lage tolerantie.
Confetti mutsquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:47 schreef Desii het volgende:
[..]
met wat... doucheslang, kerstboomverlichting of gewoon, ordinaire slingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |