Mooi, maar ik wou het zeker weten. Ik zal eens wat opzoeken!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:15 schreef Jimbo het volgende:
moet je een nieuwe maken schaten ja is goed
slipknotquote:
Helaas!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:34 schreef On het volgende:
het volgende antwoord is slayer !
too loud for granny ;Dquote:
helemaal goedquote:
tokio hotelquote:
as i lay diengquote:
wederom goed , nu die 2equote:
Die tweede zou ik echt niet weten.quote:
salt 'n peppaquote:
Screaming Spike ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:51 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Die tweede zou ik echt niet weten.![]()
[ afbeelding ]
Het is niet Hard Core Logo
edit: het gaat om het rechter poppetje
nopequote:
billy talentquote:
Was dat een gok of heb je 'm gevonden? :pquote:
gokje op je nickquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:07 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Was dat een gok of heb je 'm gevonden? :p
Hij is wel goed namelijk
3 doors down?quote:
andwoord voor dribsnolquote:
staat voor Andquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:51 schreef Billy_Talent het volgende:
Guns n' roses -> die n' staat toch eigenlijk voor no?
Dus guns no roses
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:51 schreef Billy_Talent het volgende:
die n' staat toch eigenlijk voor no?
Guns n' Roses tour gaat niet doorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
staat voor And
Guns And Roses
teminste in de engelse taal is t zo dat je and als 'n kan doen
The Scientistsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:53 schreef Billy_Talent het volgende:
Nog even een makkelijke voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
Close. Maar nog niet helemaalquote:
quote:
Ik hoop niet dat dit Crazy Cow is. Die irritante van die Jamba reclame: "i like to MOOve it MOOve it..."quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat vast niet geraden worden
Ik zou bijna Anthrax willen zeggenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat vast niet geraden worden
Godzijdankquote:
Eagle-Eye Cherryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef Billy_Talent het volgende:
Die van die 5 halve dollars weet ik nog steeds niet. Nog een hint?
Nog eentje dan. Om de avond een beetje te redden
[knip]
sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:32 schreef TheSorrow het volgende:
Zorg nou eerst eens dat alle plaatjes geraden zijn voordat er nieuwe gepost worden
WurM had deze gepost;
[ afbeelding ]
Yepquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:59 schreef Billy_Talent het volgende:
Iced earth?
Ik blief ook een hint, WurM. (Net een donders mooie paint gemaakt. Wil ik graag posten zometeen)
http://www.last.fm/music/John+Kennedy Is dat hem?quote:
laatste hintquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef Billy_Talent het volgende:
Die van die 5 halve dollars weet ik nog steeds niet. Nog een hint?
Nog eentje dan. Om de avond een beetje te redden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jump ?quote:
Breaking Benjamin?quote:
Eh. Nee. Het zijn immers twee dode Kennedies.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:45 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/John+Kennedy Is dat hem?
Combineer de achtergrond met een afkorting van de voorgrond. Veel makkelijker kan ik het ook niet makenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
sorry![]()
ik weet hem echt niet, hint WurM?
neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:55 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Breaking Benjamin?
cryptisch hoor
satana arctica ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:39 schreef WurM het volgende:
[..]
Combineer de achtergrond met een afkorting van de voorgrond. Veel makkelijker kan ik het ook niet maken
Metallica?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:39 schreef WurM het volgende:
[..]
Combineer de achtergrond met een afkorting van de voorgrond. Veel makkelijker kan ik het ook niet maken
Nee. Want hij springt juist niet hequote:Op woensdag 30 juli 2008 00:38 schreef Arnoutvanh het volgende:
@ Billy_Talent, uhm.. The Offspring? zo van, hij springt er off??
Ze komen uit Nederlandquote:
quote:
Ik heb 'm ook door nuquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, geen Sonata Arctica...
[..]
Metal-LICA idd
das stimmt, und jetzt..Painten oder findenquote:
Te lui om te painten en Google is liefquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
das stimmt, und jetzt..Painten oder finden
Lostprophetsquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:31 schreef Billy_Talent het volgende:
Oh noes! where are they?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dancing girls and 1 cup?quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Te lui om te painten en Google is lief![]()
[ afbeelding ]
Aan elkaar bittequote:
Zijn 2 plaatjes door elkaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:44 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Aan elkaar bitte![]()
@ nachtzuster: hoort dat koffiekopje in het plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
the tea party?quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Te lui om te painten en Google is lief![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:50 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik weet ze allebei nietDie van mij moeten een aantal mensen toch wel kennen denk ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:50 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik weet ze allebei nietThe Tea PartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
37,311 Listeners op Last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammstein, staat notabene op de bovenkant.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:57 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet je nog herinneren van Battlebots.
het is al laat maar goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:05 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Rammstein, staat notabene op de bovenkant.
seņorquote:
quote:
Ik ook nietquote:Rammstein had ik ook heul nie gezien![]()
Morgen weer verder denk ik. Ik kan nog wel een paint maken morgen. Moet nog even kijken. Maar nu kun jij spieken op mijn last.fmquote:Iemand inspiratie voor een nieuwe nog? en dan niet gelijk verklappen
Dat doe ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:33 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
ik heb geen excuus
[..]
Ik ook niet![]()
[..]
Morgen weer verder denk ik. Ik kan nog wel een paint maken morgen. Moet nog even kijken. Maar nu kun jij spieken op mijn last.fm
Jaahaa:Dquote:
PEN, dat nummer is ook al veel te oud.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:06 schreef TheSorrow het volgende:
They say that the pin is mightier than the sword... But I say FUCK the pin, cause you can DIE by the sword!
hint?quote:
Woei !quote:
Redelijk grote Amerikaanse band(verschilt per persoon). Naam is 3 lettergrepen. Midden is een soort afkorting.quote:
Eerste is Aerosmithquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Woei !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das nr 1
en nummer 2
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
GL HF
Dat ben aerosmithquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Woei !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das nr 1
Nummer 1 is aerosmith, maar dat is al gezegdquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Woei !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das nr 1
en nummer 2
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
GL HF
Wolfmother?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:53 schreef Tanjaa het volgende:
[ afbeelding ]