quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:50 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik weet ze allebei nietDie van mij moeten een aantal mensen toch wel kennen denk ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:50 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik weet ze allebei nietThe Tea PartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
37,311 Listeners op Last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammstein, staat notabene op de bovenkant.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:57 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet je nog herinneren van Battlebots.
het is al laat maar goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:05 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Rammstein, staat notabene op de bovenkant.
seņorquote:
quote:
Ik ook nietquote:Rammstein had ik ook heul nie gezien![]()
Morgen weer verder denk ik. Ik kan nog wel een paint maken morgen. Moet nog even kijken. Maar nu kun jij spieken op mijn last.fmquote:Iemand inspiratie voor een nieuwe nog? en dan niet gelijk verklappen
Dat doe ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:33 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
ik heb geen excuus
[..]
Ik ook niet![]()
[..]
Morgen weer verder denk ik. Ik kan nog wel een paint maken morgen. Moet nog even kijken. Maar nu kun jij spieken op mijn last.fm
Jaahaa:Dquote:
PEN, dat nummer is ook al veel te oud.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:06 schreef TheSorrow het volgende:
They say that the pin is mightier than the sword... But I say FUCK the pin, cause you can DIE by the sword!
hint?quote:
Woei !quote:
Redelijk grote Amerikaanse band(verschilt per persoon). Naam is 3 lettergrepen. Midden is een soort afkorting.quote:
Eerste is Aerosmithquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Woei !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das nr 1
en nummer 2
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
GL HF
Dat ben aerosmithquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Woei !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das nr 1
Nummer 1 is aerosmith, maar dat is al gezegdquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Woei !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das nr 1
en nummer 2
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
GL HF
Wolfmother?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:53 schreef Tanjaa het volgende:
[ afbeelding ]