Ik heb hier ook slapeloze nachten gehadquote:Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef MASD het volgende:
Eigenlijk zouden wij een petitie moeten beginnen om schooltv een schadevergoeding voor onze gebroken jeugd te laten betalen. Ik mik loreland ging duidelijk te ver en was een deel van het schoolprogramma. Nog steeds kan ik niet schrijven zonder een paniekaanval te krijgen.
Omg, dat is hemquote:Op maandag 28 juli 2008 23:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, deze:
[ afbeelding ]
Die deed pantomime.
Doet me denken aan Scruffy. Dat vond ik ook maar raar.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Het gedeelte van Bambi waar de moeder werd gedood, vond ik vrij eng toen ik klein was.
Of de Lion King, dat Scar de vader van Simba in het ravijn laat vallen, dat vond ik keizielig toen.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Het gedeelte van Bambi waar de moeder werd gedood, vond ik vrij eng toen ik klein was. En Dolf van Alfred J. Kwak.
daar bij dat stukje moest ik altijd huilen, net als een vriend van mij, vertelde zn moederquote:Op maandag 28 juli 2008 23:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Of de Lion King, dat Scar de vader van Simba in het ravijn laat vallen, dat vond ik keizielig toen.
Ik voelde de tranen wel in m'n ogen, maar huilen deed ik niet, daar was ik niet gay genoeg voor denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
daar bij dat stukje moest ik altijd huilen, net als een vriend van mij, vertelde zn moeder
Bovenbonkel ftwquote:Op maandag 28 juli 2008 23:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben helemaal in de ban van Karbonkel![]()
Dit is toch eervol:
Vrij oversekst ding was dat... Hello You (groep 7 & 8)quote:Op maandag 28 juli 2008 23:22 schreef Hyman het volgende:
ohja purno de purno, gatver wat was dat vies als kind zijnde![]()
[ afbeelding ]
Dát laat je echt niet aan kinderen zien![]()
Ik vond dat leuk! Want dat mannetje kwam maar 1x in de week. Of was dat nou die hond?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat manneke dat na die schaapjes komt! Die vond ik zó raar! Waarom hebben ze ooit gedacht dat kinderen dat leuk vonden?
Dat heb ik ook nog gezien ja. Echt vage shit was dat. Uitgeknipt met enge stemmen en enge muziek en zo mysterieus als het maar kan zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:07 schreef Hyman het volgende:
goh weet iemand nog hoe die serie heet, met een heks en een egel ofzo en een uil, in een bos
dat waren van die zwarte uitgeknipte poppetjes
dat was ook eng, volgens mij heette dat iets van : de grote boze heks"
Hallo ik ben de Bovenbonkel en ik stuur Karbonkel vanavond bij je langsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:29 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gezien ja. Echt vage shit was dat. Uitgeknipt met enge stemmen en enge muziek en zo mysterieus als het maar kan zijn.
Karbonkel heb ik ook heel veel nachtmerries gehad.En dat ik het allemaal nog zo goed weet.
In de badkamer hadden wij altijd zo'n dakraam en ik was altijd bang dat Karbonkel om het hoekje kwam kijken van dat badkammerraam. Vervolgens heeft mn moeder ofzo speciaal voor dat raam een rolgordijn aangeschaft.
Aanklagen dat hele SchoolTV, zeg ik u.
Pfuh, ik heb bij alle ramen in dit huis een rolgordijn geplaatst dus helaas.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hallo ik ben de Bovenbonkel en ik stuur Karbonkel vanavond bij je langs![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |