quote:Op maandag 28 juli 2008 21:36 schreef Copycat het volgende:
Iets open willen knippen. En dan alleen een bijl tot je beschikking hebben. Een botte nota bene.
Hoe vervelend!
Een klacht in vier zinnen. Klaar.
Cc wil iets open knippen. Met een schaar. Maar er is geen schaar. Wel een bijl. Maar die is bot.quote:
Een zakje. Met dressing. Voor over mijn salade. En aan dat zakje salade zit wel een perforatierandje, maar die zit te hoog en werkt dus niet. Want dan is het eronder nog steeds dicht.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef zarGon het volgende:
Wat wou jij openknippen?
Tanden en agressie! Dat lost het geheid op!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zakje. Met dressing. Voor over mijn salade. En aan dat zakje salade zit wel een perforatierandje, maar die zit te hoog en werkt dus niet. Want dan is het eronder nog steeds dicht.
Laat ons raden: een Appie Hein maaltijdsalade?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zakje. Met dressing. Voor over mijn salade. En aan dat zakje salade zit wel een perforatierandje, maar die zit te hoog en werkt dus niet. Want dan is het eronder nog steeds dicht.
Dan krijg ik zo'n cumbakkes.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Insomaniac het volgende:
Tanden en agressie! Dat lost het geheid op!
Ja, want meestal krijgen mannen het zaad in hun gezicht gespoten.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:46 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Maar je bent toch vrouw?
Gatverdamme, homo.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, want meestal krijgen mannen het zaad in hun gezicht gespoten..
Okquote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil je even aan m'n penis zuigen?.
Und?quote:
Mits tanden en agressie.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil je even aan m'n penis zuigen?.
Ja, die ja!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef tisauch het volgende:
Laat ons raden: een Appie Hein maaltijdsalade?
Zie: AH maaltijdsaladedressingzakjes
Noem je me nou een wijf?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Und?
Inso, werd jij laatst ook al niet voor vent met grote lul aangezien?
Dat doet het inderdaad niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Het zou je niet misstaan.
Oh, dan is het goed!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet het inderdaad niet.
Nee, Inso, ik noemde je een kutwijf.
Het was niet sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:54 schreef Devlinsect het volgende:
Ik stoor me aan het plaatje. Doodsverwensing en dat mag niet volgens de policy. Ook al is het sarcastisch bedoeld.
niets voor onz... slotjequote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef tisauch het volgende:
Duidelijke klacht....NOT
Dus:
[ afbeelding ]
wtf ik dacht photosopquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:59 schreef WurM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zag ik vanmiddag in een Duitse winkel liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe geweldig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:59 schreef WurM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
hehe geweldig.
Doet me denken aan de BA-GG-ER auto die ik laatst zag (telefoonpic)
[ afbeelding ]
Steeds vaker van die pauper BMW kitjes op normale personenwagens hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:37 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Voertuigsoort
Merk PEUGEOT
Handelsbenaming 406; BREAK 2.0 HDI 66KW
Brandstof Diesel
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:59 schreef WurM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:59 schreef WurM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn eigen vagine dan altijd nog, ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS zijn vriendin (hoax) haar vagine is dicht gegroeit
Is die op slot?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn eigen vagine dan altijd nog, ja!
Muurvast. Zelfs geen speld meer tussen te krijgen. Laat staan een botte bijl.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
Is die op slot?
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef tisauch het volgende:
Duidelijke klacht....NOT
Dus:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |