quote:Op maandag 28 juli 2008 21:36 schreef Copycat het volgende:
Iets open willen knippen. En dan alleen een bijl tot je beschikking hebben. Een botte nota bene.
Hoe vervelend!
Een klacht in vier zinnen. Klaar.
Cc wil iets open knippen. Met een schaar. Maar er is geen schaar. Wel een bijl. Maar die is bot.quote:
Een zakje. Met dressing. Voor over mijn salade. En aan dat zakje salade zit wel een perforatierandje, maar die zit te hoog en werkt dus niet. Want dan is het eronder nog steeds dicht.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef zarGon het volgende:
Wat wou jij openknippen?
Tanden en agressie! Dat lost het geheid op!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zakje. Met dressing. Voor over mijn salade. En aan dat zakje salade zit wel een perforatierandje, maar die zit te hoog en werkt dus niet. Want dan is het eronder nog steeds dicht.
Laat ons raden: een Appie Hein maaltijdsalade?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zakje. Met dressing. Voor over mijn salade. En aan dat zakje salade zit wel een perforatierandje, maar die zit te hoog en werkt dus niet. Want dan is het eronder nog steeds dicht.
Dan krijg ik zo'n cumbakkes.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef Insomaniac het volgende:
Tanden en agressie! Dat lost het geheid op!
Ja, want meestal krijgen mannen het zaad in hun gezicht gespoten.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:46 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Maar je bent toch vrouw?
Gatverdamme, homo.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, want meestal krijgen mannen het zaad in hun gezicht gespoten..
Okquote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil je even aan m'n penis zuigen?.
Und?quote:
Mits tanden en agressie.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil je even aan m'n penis zuigen?.
Ja, die ja!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:44 schreef tisauch het volgende:
Laat ons raden: een Appie Hein maaltijdsalade?
Zie: AH maaltijdsaladedressingzakjes
Noem je me nou een wijf?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Und?
Inso, werd jij laatst ook al niet voor vent met grote lul aangezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |