het is aan metro oostplein te zien, rotterdam.. maar wat TS verder nou wil bereiken.. ik heb geen fucking flauw ideequote:Op maandag 28 juli 2008 21:26 schreef BobbyB het volgende:
Wat een topic.In wat voor gebied woon jij joh?
Dan heb jij zaad in je ogen, jongen. De laatste tijd lopen er vooral op de callandlijn tussen nesselande en kralingsche zoom enorm veel controleurs. De controleurs waar ik het over heb stonden op het station zelf (beurs) Ze staan overigens nooit in de spits.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Controleurs in de metro?
Ik reis al een paar jaar in de metro in Rotterdam en ik ben nog nooit gecontroleerd
Kortom, hoax, slotje
Ach ik stap op vijfsluizen in en op Kralingse Zoom uit dus ik heb daar geen last vanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan heb jij zaad in je ogen, jongen. De laatste tijd lopen er vooral op de callandlijn tussen nesselande en kralingsche zoom enorm veel controleurs. De controleurs waar ik het over heb stonden op het station zelf (beurs) Ze staan overigens nooit in de spits.
mod juupquote:
Ik krijg ook de indruk dat hij niet geheel spoort onze Joepiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
mod juup
sorry maar een beetje losjes en af en toe offtopic zijn is de kracht en leukheid van klb.
je bent tot nu toe de strengste moderator, een beetje te streng als je mij vraagt, alsof we alles menen hier zeg.
Als het zo doorgaat haken veel mensen af, geloof me.
mijn god.
Voor klachten en vragen gelieve FB Klaagbaak te gebruiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
mod juup
sorry maar een beetje losjes en af en toe offtopic zijn is de kracht en leukheid van klb.
je bent tot nu toe de strengste moderator, een beetje te streng als je mij vraagt, alsof we alles menen hier zeg.
Als het zo doorgaat haken veel mensen af, geloof me.
mijn god.
sir, yes sir!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor klachten en vragen gelieve FB Klaagbaak te gebruiken.
Inderdaad!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef Chriz2k het volgende:
Het mooiste aan dit topic is de gedachte aan een zwetende TS die doodsangsten uitstaat in de metro, om vervolgens de held uit te hangen op FOK!.
de Blijdorp special?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:22 schreef Rossoneri het volgende:
Jezus gast waar woon je? Lijkt wel een ghetto![]()
oh zie het al, natuurlijk, Rotterdam!![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef Chriz2k het volgende:
Het mooiste aan dit topic is de gedachte aan een zwetende TS die doodsangsten uitstaat in de metro, om vervolgens de held uit te hangen op FOK!.
Begrijpend lezen kan je leren!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:50 schreef CyclingGirl het volgende:
hoax ik zie nooit controleurs bij Oostplein
Tot zover onze doneer-aan-afrika-expert vanuit de hoofdstad van kenya; Gangbangson.Over naar de studioquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |