Jij kan je niet eens een luxer etablissement in Praag veroorloven??quote:muv de luxere etablissementen
TS blijkbaar...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:16 schreef nattermann het volgende:
Welke zwerver leuke mense gaan dan ook naar Tsjechië!
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:52 schreef Nikmans het volgende:
Geil, in je vagina anus genomen worden terwijl je zit te schijten [ afbeelding ]
Soms moet de bast inderdaad ook even gestuct worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef dgbw het volgende:
Hmmm bizar...
ik heb echt een grafhekel aan publieke toiletten, ben blij dat ik 9/10 x tegen een potje aan de wand kan gaan staan pissen.. en niets hoef aan te raken. (Als ze dan ook nog electrische kranen hebben.. met detectie.... maak je me helemaal blij)
Bomen doen het anders ook goed...![]()
Op Newark niet hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
In de USA zitten er wel sloten op de deuren maar zitten er vaak enorm grote spleten tussen de deur en het hokje zeg maar. Viel mij vooral op bij vliegvelden, daar kon ik net zo goed de deur open laten want bijna iedereen kon zien wat ik aan het doen was op de plee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:54 schreef Koenholio het volgende:
Hey grappig, ik was vorige week ook in Praag!
Heb je niet gezien denk ik
Maar heb maar één keer last gehad van een wc zonder slot.Mannen hebben er geen last van, want die pissen 9 van de 10 keer in een urinoir idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je met een reisgezelschap?Niet meer actief op Fok!
Ik was met mijn vriendinquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen hebben er geen last van, want die pissen 9 van de 10 keer in een urinoir idd.
Was je met een reisgezelschap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |