SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:01 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik: Kut. Ze zaten over m'n rapport te zeiken
M'n pa: Waren ze er zomaar over heen aan het plassen?
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
Komt een stier bij de bakker...Die snap ik dan weer niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
Die van je vader vind ik anders behoorlijk grappig
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]Sorry hoor, maar deze vat ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pwned[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ik heb ook goeie.
Zo'n knakker genaamd Maikuuul komt zo om half 2 bij het CBR voor het theorie examen van de auto. Hij had zoeen cd-rom gekregen van de rijschool en maakt alle toetsen zodat hij thuis kan leren, dus hij doet die toetsen, wat denk je ? elke keer zakt hij.
Dus die Maikuuul gaat dus het echte theorie examen maken en wat denk je ?En wat nu met je brommer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PwnedDin jävla kuk!
Daar had ik 2 jaar geleden een ongeluk mee gehadquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:18 schreef BobbyB het volgende:@ iedereen die het grapje van het_hupt niet snapt.
Leg hem uit dan want volgens mij snap je hem zelf niet eens.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:18 schreef BobbyB het volgende:@ iedereen die het grapje van het_hupt niet snapt.
Of je leest het topic even door. Het staat pas 3 keer uitgelegd, maar dat maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:20 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Leg hem uit dan want volgens mij snap je hem zelf niet eens.
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:01 schreef Xbox_360 het volgende:
Collega: Als een vrouw bevalt, moet de man eigenlijk meehelpen door ook te puffen.
Andere collega: Das handig, als je dan een ballon voor je mond houdt, blaas je die gelijk op!
quote:Ander voorbeeld: ik kwam een beetje chagerijnig thuis van school vanwege gezeur met rapporten.
M'n pa: Hoe was het op school?
Ik: Kut. Ze zaten over m'n rapport te zeiken
M'n pa: Waren ze er zomaar over heen aan het plassen?
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:20 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Fokkers die falen @begrijpend lezenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:20 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |