SC Heerenveenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Emimich het volgende:
Welke club verloor afgelopen seizoen 5x van Ajax?
Heerenveenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Emimich het volgende:
Welke club verloor afgelopen seizoen 5x van Ajax?
Een gokje, Groningen?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:04 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard, met held Willem Looijen als doelpuntenmaker.
Even terug in de tijd met een seizoensgids van VI uit 2000/01.
Welke eredivisieclub van toen had in de selectie o.a. plaats voor Mo Allach, Joost Broerse, Paul Janssen, Erwin van de Looi, Tony Alberda, Wouter van den Herik, Bilin Maximiano en Hans Visser?
Dat klopt.quote:
FC Utrechtquote:Op maandag 28 juli 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat klopt.
En welke club bood onderdak aan Sieb Dijkstra, Winston Bakboord, Sander Keller, Erwin van der Woerdt, Pascal Heije, Damiën Hertog, Darl Douglas, Jeffrey Kooistra en Riga Mustapha?
Je kan gewoon een vraag stellen. Probeer wel even te wachten tot een vraag geraden is, anders loopt alles door elkaar...quote:Op maandag 28 juli 2008 17:19 schreef ruud_fr het volgende:
kan men gewoon vragen stellen? of doet degene die de vorige vraag goed had dat?
de guzmanquote:Op maandag 28 juli 2008 17:32 schreef ruud_fr het volgende:
wie maakte afgelopen seizoen de enige treffer in de wedstrijd AZ - Feyenoord?
Prima!quote:
Jasjinquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:21 schreef tong80 het volgende:
Wie was de eerste niet-europeaan die europees voetballer van het jaar werd ?
Romario en Baggio ook allebei 6 keer.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:59 schreef ruud_fr het volgende:
klopt, hoeveel goals?
Rinus Israel is vast geen Roosendalerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:30 schreef Omnifacer het volgende:
Dank je
Welke Roosendaler stond in 1970 met de wereldbeker in zijn handen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:51 schreef Angstgegner het volgende:
Wat zijn dit voor vragen, wijlen Theo Laseroms natuurlijk.
Klopt die draaide ouwe soulquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:17 schreef Beschouw het volgende:
Als je een disk-jockey bedoelt, dan is het Michel Valke.
Die was het ja. Volgens het boek "Feyenoord top en flop 100"quote:
WK 1994quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:36 schreef tong80 het volgende:
Waardoor is de vliegangst van Dennis Bergkamp begonnen ?
Ik weet wel dat van Hanegem het heeft.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En er was toch nog een journalist, die ook iets van vliegangst had?
Zoiets stond ooit in Hard Gras meen ik
Is een standaard weetje tong, zit in veel quizzen. Omdat je het niet verwacht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:45 schreef tong80 het volgende:
Juist.
Dacht het is weer een tijd geleden dat ik die vraag stelde
Pieter. Ik zou hem nu nog aan zijn oren van de tribune aftrekken. 'Bravo' riep ie.'quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:01 schreef Beschouw het volgende:
Welke Nederland er op de tribune lachte na de WKfinale van 74 vriendelijk naar de Duitsers?
Ja, de kloothommelquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pieter. Ik zou hem nu nog aan zijn oren van de tribune aftrekken. 'Bravo' riep ie.'
Piet Wildschut, dacht ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:01 schreef tong80 het volgende:
Welke speler verving van Hanegem toen ie niet me ging naar het EK-78 ?
Nee een Ajaciedquote:
Ik zei 't omdat ie een ajacied was, want volgens mij speelde ie wel degelijk een paar minuten op dat WKquote:
Die vergat ik, de rest wist ik nietquote:
Vriendendienstje was het indd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef tong80 het volgende:
Juist. Had nooit mogen gebeuren met Pierre op de bank
Vautrot. Ik verwissel hem soms met Inia omdat die de halve finale flootquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe... Ga er vanuit dat er niemand meer zit, dus hier maar het antwoord.
Ion Craciunescu uit Roemenie.
De vraag wie de finale van het EK 1988 floot lijkt me wel een makkelijke.
Als je nou eerst een goed antwoord geeft voordat je komt met een nieuwe vraagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:09 schreef dndiek het volgende:
De toenmalige burgemeester van Amsterdam?
Ga toch weg, huilliequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je nou eerst een goed antwoord geeft voordat je komt met een nieuwe vraag
en nou opbokken!!!!quote:
geen idee wat ik fout deed hoor. Ik wijs hem erop dat er nog geen goed antwoord is en dat er dan al een nieuwe vraag komt.quote:
waar heb je toch last van?quote:
Er was geen nieuwe vraag ondanks zijn vraagteken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
geen idee wat ik fout deed hoor. Ik wijs hem erop dat er nog geen goed antwoord is en dat er dan al een nieuwe vraag komt.
Ik ben nieuw in de kwis topic maar dit lijkt mij toch niet de bedoeling.
Wordt ik gelijk voor "huillie" uitgemaakt
Loser, ik stel helemaal geen nieuwe vraag!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
geen idee wat ik fout deed hoor. Ik wijs hem erop dat er nog geen goed antwoord is en dat er dan al een nieuwe vraag komt.
Ik ben nieuw in de kwis topic maar dit lijkt mij toch niet de bedoeling.
[..]
waar heb je toch last van?
Okequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er was geen nieuwe vraag ondanks zijn vraagteken.
Het was meer een vragend antwoord met de hoop dat het goed was.
Nu ga je lekker ontopic meeposten met de kwis!
Ik ben je hond niet!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Loser, ik stel helemaal geen nieuwe vraag!
En het is word ik zonder t.... gewoon wegwezen hier! ksst...!
en je zit hier alleen om mij te irriteren en dat lukt je goed.
Als hij niet meer op mij reageert op de plaatsen die zijn aangewezen om "vetes uit te vechten" moet ik hem dus achtervolgen om toch een reactie te krijgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:
Oldbie, ik wil niet heel vervelend doen.
Je mag hier best komen, ondanks dat ik je hier nog nooit gezien heb maar vecht je persoonlijke vete met dndiek ergens anders uit.
Als je nou eerst een goed antwoord geeft voordat je komt met een nieuwe vraagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef Oldbie het volgende:
waar heb je toch last van?
En jij verbeterde Dndiek op een taalfout ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef Oldbie het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En jij verbeterde Dndiek op een taalfout ?
Dat herinner je je goed!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:50 schreef tong80 het volgende:
Antwoord op de vraag is trouwens Jack van Zanten als ik het me nog goed herinner.
ACVquote:
Mario Beenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef Omnifacer het volgende:
Patrick 'laat je tattoo zien' Pothuizen is er 1, nu de andere nog
Kluivertquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:43 schreef Omnifacer het volgende:
Wie was de eerste Nederlandse international van Antilliaanse afkomst?
nee, maar het antwoord op zijn vraag is Kluivert.quote:
Je hebt het wel enorm hoog op van jezelf hequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:55 schreef Angstgegner het volgende:
Ik volg alles, maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is, kun je constateren dat hij ook om andere redenen met Zidane wordt vergeleken, ook al mag hij nog niet zijn veters vastmaken.
Als je alles volgt had je het juiste antwoord wel geweten, aarsgegner.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:55 schreef Angstgegner het volgende:
Ik volg alles, maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is, kun je constateren dat hij ook om andere redenen met Zidane wordt vergeleken, ook al mag hij nog niet zijn veters vastmaken.
Was dat niet bij Oranje tijdens een vlucht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Wie betrapte John de Wolf op valsspelen met het kaarten ?
Robie Witschge werd genaaid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |