Jaaaaaaaaaaaa!quote:
Uiteráááárd!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:14 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand doe mij de gegevens kan verstreken?
naar iemand van MP?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:43 schreef nokwanda het volgende:
Had gemaild voor een vrieskist, maar niks teruggehoord, helaas
* Greys gaat even een duif jatten uit de tuin van de achterbuurman, momentje....quote:
Oef....waarmee moet de spulletjeslijst aangevuld worden dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
Freecell
* Greys weer tagje aan gaat vragen
Werk je dat dan in het lijstje op pagina 1 bij of plaats je de spulletjeslijst ook opnieuw Ing?
HALLO MARCHIEN!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:39 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog wel speeltjes en handdoeken over, alleen ik heb geen vervoer (zit in Groningen)
Zijn er nog Groningers die toevallig richting één van de afhaalpunten gaan?
Neehee....Alexxx komt uut Ljouwert en wol evt. nei Greens ta om de spultsjus te heljuhquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:55 schreef Qwea het volgende:
alexxxxx zat toch ook in grunn? of ben ik in da war?
Hij woont in Cornjum.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee....Alexxx komt uut Ljouwert en wol evt. nei Greens ta om de spultsjus te heljuh
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee....Alexxx komt uut Ljouwert en wol evt. nei Greens ta om de spultsjus te heljuh
Als Freecell en evt. Prospera de spulletjes bij jou dumpen en Alexxxx zou het bijv. over 2 weken op kunnen halen, dan kan ik het wel weer bij hem weghalenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex woont in Friesland, maar komt wel in Groningen soms. Hij zou 'eventueel' wel de spullen kunnen vervoeren ook van Groningen.
Daarom kan het wel eerst hier even staan. (Dat van Freecell) tot er een opslagpunt is in Groningen of tot het eind van de actie.. Alex weet de weg naar mijn huis wel.
Oh ja! U is zwangerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:01 schreef freecell het volgende:
Nou, ik heb dus wel het één en ander, maar dan moet het hier wel weggehaald worden ben ik bang
Ik heb namelijk alleen maar een fiets en hoogzwanger fietsen is ook niet -je van het-
Past prima in een AH tasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja! U is zwanger![]()
Om hoeveel spullen gaat het?
Mijn vader werkt in Groningen en wil het vast wel een keertje bij je weghalen. Mits je dan niet ligt te bevallen(alhoewel...hij is dol op "de bevalling" op tv)
QB had een paar adreszsen daar in de buurt opgezocht. Daarvan heb ik er ook een gemaild waar ik dus niks op terug heb gehoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
naar iemand van MP?
er staan er zat op mp, de vraag is echter -als het asiel idd 1 nodig heeft- waar halen we die vandaan. Welke plaats/regio/weet ik veul wat.
MM heeft ook geen trekhaakMn zus dr vriend heeft wel een busje van zn zaak, maar ik denk dat hij die zelf nodig is
dus drenthe valt iig voor mij al af. Ik zou er dus niet mee kunnen helpen
Jawel. Dan zet je in het vakje aan bv Qwea, Greys, Nokwandaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:35 schreef verita het volgende:
Hoe kan ik pm naar meerdere mensen tegelijk sturen? Of kan dat niet?
Doen we dat niet dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
En er is weer een mailert![]()
Nu echt weer sociaal doen
Ik bedoel mezelf....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |