Tis maar Eindhovuh, dus komt het niet zo spitsquote:Op maandag 28 juli 2008 17:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Cool catKan ik niet gewoon kamp zijn in Hugo Boss, Armani etc
Ik heb ook nog een ketting van mijn oma met een katholiek kruisje eraan, als ik dat omdoe ben ik dan op de goede weg
Valt mee. Net gedouched en zo vergadering.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaar?
jullie werken in hetzelfde pand ?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Valt mee. Net gedouched en zo vergadering.
Als je de stad Amsterdam als ons kantoor ziet wel.quote:
jij hebt zo'n grote slaapkamer ?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Amsterdam is meer mijn playground
Zal ik alvast maar een dvd'tje voor jullie uitzoeken, schat?quote:
V-fucking-ETO!quote:Op maandag 28 juli 2008 16:17 schreef Stroekie het volgende:
Maar als je wenst kunnen we 30 aug in de middag Cool cat ook wel opnemen in het shoppingschema
Zijn jij en sam uitgenodigd om uberhaupt naar de meeting te komen dan?quote:
Moet je er voor uitgenodigd worden om naar ann te gaan dan?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zijn jij en sam uitgenodigd om uberhaupt naar de meeting te komen dan?
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
We spreken niet bij voorbaat een doofblinde vlek af?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je er voor uitgenodigd worden om naar ann te gaan dan?
jij hebt het ballotage onderdeel naar je toegetrokken ?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
Waarom snap ik dat niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |