Oe Havoc heeft hem graag in de kont van Jarno denk ik dan, want daar roept hij telkens moord en brand om..... gossip!!quote:Op maandag 28 juli 2008 15:50 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ah gut, wanneer word je weer blauw lekkere kontenkruiper van me.
Niet doen joh, gaat je niet zo goed af.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:51 schreef Rekkie het volgende:
denk ik
Nee klopt, maar ik heb nog middelen om dat te doen (ongeacht het resultaat). Jij nietquote:Op maandag 28 juli 2008 15:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Niet doen joh, gaat je niet zo goed af.
Kun je niet beter ouwe zeiksnor?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:50 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ah gut, wanneer word je weer blauw lekkere kontenkruiper van me.
Nee, ik verbaas me er eigenlijk ook over.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Daarom moet Jarno een unban, die is nog niet zo ingekakt.
Wat mot je?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:35 schreef Havoc het volgende:
Ik zal maar niet hier gaan neer zetten wat jij in mijn optiek verdient, prutskut.
In ieder geval er voor strijden dat zelfs kanslozen zoals jezelf een leesvaardigheids training kunnen krijgen.quote:
Wheheheheh stoer manquote:Op maandag 28 juli 2008 16:01 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
even ontopic :
Moeder van Havoc :
[ afbeelding ]
Wat zeg je allemaal?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
In ieder geval er voor strijden dat zelfs kanslozen zoals jezelf een leesvaardigheids training kunnen krijgen.
Ach ook hier zou een cursus begrijpend lezen niet verkeerd zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 16:01 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
even ontopic :
Moeder van Havoc :
[ afbeelding ]
Ze vraagt of je beneden komt voor je bordje pap. Wel snel hoor, anders krijg je er weer van langs met 't zwaard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |