Ik zal maar niet hier gaan neer zetten wat jij in mijn optiek verdient, prutskut.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:26 schreef remlof het volgende:
Heeft ie nog meer antwoord dan ie verdient zelfs.
De TS bedoel je hoop ik ?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:36 schreef Rekkie het volgende:
Wat een sneu mannetje......
Het leek even dat je verwachtte dat Jaap Koorknaap ging posten ja.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uiteraard! Was er een andere mogelijkheid dan?
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:37 schreef remlof het volgende:
Dit gezeur heeft niets met feedback te maken, veel plezier in ONZ.
Moest jij niet met je boswachter vriendje mee op scoutingkamp?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Triest hoor. IRL geen aandacht krijgen en dan hopen dat je het door je als een achterlijke homofiele mongool te gedragen het toch te krijgen, want negatieve aandacht is ook aandacht
Doen, zelfs zonder dat het je wat interesseert.....quote:Op maandag 28 juli 2008 15:37 schreef Havoc het volgende:
Werkt prima Henkie en Rekkie, als jouw mening mij wat zou doen zou ik aan de prozac gaan, eerlijk waar.
Hmmm wie?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het leek even dat je verwachtte dat Jaap Koorknaap ging posten ja.
Wat zit jij nou te teamen met de verzuurde oldbies man. Je bent er zelf bij lange na geen en ze negeren je meestal volkomen. Een triest geval ben je.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het leek even dat je verwachtte dat Jaap Koorknaap ging posten ja.
Nou nou, om zelf maar meteen een zelfmoordpoging te willen doen is een beetje te erg Rekkie. Er zal vast wel ergens iemand op de wereld van je houdenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doen, zelfs zonder dat het je wat interesseert.....
Oh en emmertje accuzuur
Nou veel plezier met je kuttopic in ONZ dan maar.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:37 schreef Havoc het volgende:
Werkt prima Henkie en Rekkie, als jouw mening mij wat zou doen zou ik aan de prozac gaan, eerlijk waar.
Shaolin zal ten aller tijden meer respect van oldbies krijgen dat jij in je komende 20 incarnaties pisvlek. Als er iemand triest is dan moet je maar in de spiegel kijken.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te teamen met de verzuurde oldbies man. Je bent er zelf bij lange na geen en ze negeren je meestal volkomen. Een triest geval ben je.
Volgende staat al weer in feedback Henkiequote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nou veel plezier met je kuttopic in ONZ dan maar.
Bekende klacht, heb ik ook al eens over lopen zeiken^h^h^h^h^hdoorvragen, je krijgt er geen antwoord meer op. Want antwoord is slotje in FB.. Zelfs als wil je verduidelijking, antwoord is antwoord. Verder geen idee waar dit over gaat, maar ben het eens met de klacht.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:35 schreef Havoc het volgende:
Bedankt voor het antwoord. Maar wederom hoeft er niet gelijk een slot op want er zijn nog een aantal mensen die er vast ook nog wat over te vragen hebben.
[..]
Ik zal maar niet hier gaan neer zetten wat jij in mijn optiek verdient, prutskut.
Ja tof hij reageert.......quote:Op maandag 28 juli 2008 15:41 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nou nou, om zelf maar meteen een zelfmoordpoging te willen doen is een beetje te erg Rekkie. Er zal vast wel ergens iemand op de wereld van je houden.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te teamen met de verzuurde oldbies man. Je bent er zelf bij lange na geen en ze negeren je meestal volkomen. Een triest geval ben je.
En hij is alweer dicht.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Volgende staat al weer in feedback Henkie.
Ah gut, wanneer word je weer blauw lekkere kontenkruiper van mequote:Op maandag 28 juli 2008 15:47 schreef popolon het volgende:
Ach gut, Havoc heeft weer wat te mekkeren gevonden. Het werd weer eens tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |