Waarom? Een 2x zo mooiere Kuip is toch fantastisch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:04 schreef Luni het volgende:
Ik moet er nog niet aan denken dat we de Kuip verlaten.
Och, ik denk dat er nog maar weinig AZ supporters terug willen naar de tijd van de Alkmaarderhout, weinig groningen supporters liever het oosterpark stadion terug hebben in plaats van de Euroborg, bij Twente denken ze ook weinig terug aan het Diekmanstadion .... enzovoorts.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat vinden zo'n beetje alle Feyenoordsupporters, maar ja, het schijnt nodig te zijn om door te kunnen groeien, en daar zit denk ik wel wat in als je naar een aantal subtoppers kijkt, die wel meer geld binnen halen door hun nieuwe stadion.
Ik moet er nog niet aan denken dat we de Kuip verlaten.
volgens mij kloppen de verhoudingen niet echt ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:38 schreef koningdavid het volgende:
De Kuip lijkt trouwens net het Polmanstadion vergeleken met dat ding. Huge.
Hier ziet het stadion er beter uit als op het andere ontwerpquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef ES57 het volgende:
Hier ligt-ie 1/2 in het water:
[ afbeelding ]
Tegen het eiland van Brienenoord aan.
Het gaat nu ook niet om een ontwerp voor het stadion, maar om de inrichting van het gebied. Een stadion-ontwerp komt pas in een latere fase....quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hier ziet het stadion er beter uit als op het andere ontwerp
Waarom?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef Harmen1984 het volgende:
De laatste variant, m.i. ook de meest logische:
[ afbeelding ]
Wat is hier in godsnaam met de oude Kuip gebeurd?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef ES57 het volgende:
[ afbeelding ]
Overgenomen door de kwaadaardige Xenu en zijn Scientology geesten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is hier in godsnaam met de oude Kuip gebeurd?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is hier in godsnaam met de oude Kuip gebeurd?
quote:De oude Kuip wordt onderdeel van een ontwikkelingscluster bij het NS-station Stadionpark.
Moet je wel telkens de bal uit het water halen, hadden wij vroeger ook altijd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef ES57 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:De modellen worden de komende twee maanden uitgebreid geëvalueerd. Voor het einde van dit jaar neemt het college van B en W een besluit over de gebiedsvisie en de locatie voor een nieuw te bouwen Stadion Feijenoord.
Neemt Kennedy tegen die tijd de corners dan, bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet je wel telkens de bal uit het water halen, hadden wij vroeger ook altijd.
Kennedy is tegen die tijd 38 dus het zit er dik in dat hij dan bij Feyenoord speelt ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Neemt Kennedy tegen die tijd de corners dan, bij Feyenoord?
Wat hebben ze voor een plannen met de oude Kuip in variant 3?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:34 schreef TC03 het volgende:
Hier de plaatjes in het groot:Variant 1 Variant 2 Variant 3
Kijk eens 7 posts boven je...quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:41 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Wat hebben ze voor een plannen met de oude Kuip in variant 3?
Kijk eens 10 posts boven je...quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het alledrie lelijke designs (zoals ieder nieuw stadion in het "Arena" tijdperk).
Waarom niet gewoon een Engels stadion?
Ik heb het idee dat de helft daarvan veel te klein is om voetbalveld te kunnen zijn. Misschien handbal/hockey oid ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:01 schreef koningdavid het volgende:
Op variant 3 hebben ze 33 voetbalvelden. Waarom?
Volkomen irrelevante opmerking. Het gaat hier niet om de presentatie van de ontwerpen van het nieuwe stadion maar om ..... (enfin lees dit draadje nog maar eens door)quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het alledrie lelijke designs (zoals ieder nieuw stadion in het "Arena" tijdperk).
Waarom niet gewoon een Engels stadion?
Bedoeld die dan niet het stadion van Schalke 04?quote:Voorwaarden
Het nieuwe onderkomen van Feyenoord moet aan een aantal voorwaarden voldoen, aldus Geuskens. Zo moeten de 80.000 toeschouwers dicht op het veld zitten. "Om er evenementen te laten plaatsvinden is een afsluitbaar dak nodig en moet het veld naar buiten gerold kunnen worden."
Hij noemt de Allianz Arena, de thuishaven van Bayern München en 1860 München, een goed voorbeeld en een van de meest ultieme moderne stadions.
Prima, maar de drie onderwerpen zijn niet voor niets die van moderne (qua design) stadions.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:23 schreef ES57 het volgende:
[..]
Volkomen irrelevante opmerking. Het gaat hier niet om de presentatie van de ontwerpen van het nieuwe stadion maar om ..... (enfin lees dit draadje nog maar eens door)
Zitten een groot aantal amateurclubs op Varkenoord. Misschien dat die in variant drie behouden blijven....quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:01 schreef koningdavid het volgende:
Op variant 3 hebben ze 33 voetbalvelden. Waarom?
Bedoel je het nieuwe stadion?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oerlelijk, alle 3 de varianten!!
Het gaat alleen om de plek van het stadion. Niet om hoe het stadion er zelf uit komt te zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oerlelijk, alle 3 de varianten!!
Denk je nou echt dat de - nog aan te wijzen - architect van het nieuwe stadion die plaatjes heeft getekend?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Prima, maar de drie onderwerpen zijn niet voor niets die van moderne (qua design) stadions.
De Maasvariant bedoel je?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Optie 3 is natuurlijk wel apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |