Dat is dan weer net iets te voortvarend Ph.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Conclusie: iedereen moet dood.
Uhm, ja. Nogal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dan weer net iets te voortvarend Ph.
Heb dit ook al een aantal keren gehad, ik ben van "frustratie" maar naar een andere kassa gegaan die vrij wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Al die bejaarden doen dat om te pesten. Zoals in de supermarkt, op tijden gaan dat de werkende wereld ook alleen maar kan. En dan traag doen aan de kassa
Hij dacht dat een rij van 1 bejaarde korter was dan een rij van 4 jongeren, maar dat was dus niet zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Waarom had je dat dan uberhaupt niet al gedaan, vraag ik me dan af?
Achso.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij dacht dat een rij van 1 bejaarde korter was dan een rij van 4 jongeren, maar dat was dus niet zo
Checkquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij dacht dat een rij van 1 bejaarde korter was dan een rij van 4 jongeren, maar dat was dus niet zo
Rambopinguinquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Conclusie: iedereen moet dood.
fluit es nie zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Tuuuduutuuuuu. ♪.
Typerendquote:130 Teletekst wo 30 jul
Kort nieuws buitenland
` In Brussel zijn zes bouwkranen bezet
door tientallen illegalen.Met de actie
hopen ze een verblijfsvergunning af
te dwingen.De gemeente en de federale
regering twisten over de vraag wie er
moet ingrijpen.Vijf actievoerders zijn
op last van de rechter naar beneden
gekomen;de rest zit er nog.
volgende nieuws weer & verkeer sport
Sorryquote:
Lekker laten zitten en geen eten of drinken geven. Is het binnen een paar dagen over.quote:
Heel dat besluiteloze Belgie moeten ze gewoon loszagen en de zee op douwenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker laten zitten en geen eten of drinken geven. Is het binnen een paar dagen over.
Daarnaast, alle illegalen die in hongerstaking gaan oid meteen een verblijfsvergunning weigeren en het land uit donderen. Zowel in Belgie als hier.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat soort wat je toen eens hebt laten zien?
Die heb ik in het zwart. Nice.quote:
k heb eerst paarse gehad, daarna hoge zwarte en nu dezequote:
bij mij gaan ze 2 jaar mee, maar goed die draag ik dan ook iedere dagquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb ze al een jaar of 5.
Ik heb ze misschien 5 keer aan gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:59 schreef Ynske het volgende:
bij mij gaan ze 2 jaar mee, maar goed die draag ik dan ook iedere dag
Vrouwenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb maar 15 paar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |