Jajaquote:Op maandag 28 juli 2008 13:35 schreef padlarf het volgende:
In zijn ene hand had hij een pak coolbest (strawberry hill) en in zijn andere hand een zeefje.
quote:
Wat een onzin, dat is al 2 jaar niet meer zo.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:23 schreef Slickk het volgende:
Je weet dat die pulp gemaakt is van aardappelschillen? =)
Dat!quote:Op maandag 28 juli 2008 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Niks ergs, ik vind die velletjes ook vies....
TS is jaloers omdat hij vroeger altijd wel die velletjes heeft zitten doorslikken, hij dat ook altjid heel vies vond, en nooit op het idee gekomen is (of er de ballen voor had) om ook het sap te zeven met een zeefje.
Ballen nodig om je sap te zeven?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Niks ergs, ik vind die velletjes ook vies....
TS is jaloers omdat hij vroeger altijd wel die velletjes heeft zitten doorslikken, hij dat ook altjid heel vies vond, en nooit op het idee gekomen is (of er de ballen voor had) om ook het sap te zeven met een zeefje.
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:13 schreef DroogDok het volgende:
Die sap wordt trouwens al concentraat per schip aangevoerd en later flikkeren ze er een paar handen pulp doorheen om het vers te laten lijken, en dan trappen mensen daar nog in ook.
Nou ik kan me zo voorstellen dat je bang was uitgelachen te worden toen je je sap wilde zeven voor tegen de velletjes, en dat je 't daarom nooit durfde doen. En je broertje schaamt zich nergens voor en doet gewoon wat 'ie wil.quote:
En mag nu zijn ballen inleveren en de rest van zn leven zittend plassenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik kan me zo voorstellen dat je bang was uitgelachen te worden toen je je sap wilde zeven voor tegen de velletjes, en dat je 't daarom nooit durfde doen. En je broertje schaamt zich nergens voor en doet gewoon wat 'ie wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |