Gast, ik snortte al Mojito's toen je overgrootvader nog in de luiers zat!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik eens een mojito in je neus stampen
Had je die niet laatst op FOK gekocht? En toen zei je dat je er al iemand voor wist?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand een Epiphone SG Special kopen? Nieuwe Gibson style chromecoverhumbuckerelementen, nieuwe bedrading en incl passende koffer. 250 euro.
Bij interesse, PM, voor meer info/foto's
[ afbeelding ]
Magic!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Moozze het volgende:
[..]
Waarom veranderd jouw usericon telkens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:34 schreef Goover het volgende:
[..]
Magic!TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tofquote:Op maandag 28 juli 2008 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
Voor de mensen die onze CD-presentatie (nog) willen zien, hij staat in z'n geheelheid online!.
http://beta.vreel.net/watch_21536.html
Je moet wel DivX geinstalleerd hebben. Bij mij werkt het in Firefox. Bij DK niet, maar die is gek..
Was datquote:Op maandag 28 juli 2008 23:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof![]()
Even een stukje gekeken, klinkt goed.
Morgen de rest even kijken.
Hij werkt wel hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
Voor de mensen die onze CD-presentatie (nog) willen zien, hij staat in z'n geheelheid online!.
http://beta.vreel.net/watch_21536.html
Je moet wel DivX geinstalleerd hebben. Bij mij werkt het in Firefox. Bij DK niet, maar die is gek..
Nee, dat was ook een Epi LP Special.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:33 schreef Goover het volgende:
Had je die niet laatst op FOK gekocht? En toen zei je dat je er al iemand voor wist?
iig, ik heb van de zelfde serie het LesPaul model, en ik ben er wel tevreden mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |