Die opmerking had ik ook al willen makenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een plectrum gaat het wat gemakkelijker volgens mij.
Gewoon gitaar ertegenaanhouden en Misirilou spelenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan maar bejaard maar het werkt wel.
[..]
Met een plectrum gaat het wat gemakkelijker volgens mij.
Dan moet je eerst wel het rooster voor de bladen wegslopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon gitaar ertegenaanhouden en Misirilou spelen
quote:
Het is niet mijn reverb, het is van de versterker die ik geleend heb. Ik zal wel even een filmpje maken...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:34 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is er kapot aan je reverb? Klinkt het nu kleiner? Of groter?.
Krijg je zo'n Leslie speakereffect.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wel het rooster voor de bladen wegslopen.
En natuurlijk niet zo'n ding hebben die heen en weer gaat.
Dikke 'pickscrape' tegelijkertijd!quote:Op maandag 28 juli 2008 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wel het rooster voor de bladen wegslopen.
En natuurlijk niet zo'n ding hebben die heen en weer gaat.
De marskramer is dichterbij.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dikke 'pickscrape' tegelijkertijd!![]()
Hoe punk is dat! En übersnelle powerchords rammen!!
* Dean rent naar de Blokker
Ja, is waar ook. Ken je Damwoude nog beter dan ikzelfquote:
Kun je nagaan, ik ben er de afgelopen 3 jaar misschien 10 keer geweest.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, is waar ook. Ken je Damwoude nog beter dan ikzelf
Oh dat gaat kwa muziek zeker mijn kant opquote:Op maandag 28 juli 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beetje het idee van de technische thrash van begin jaren '90, Bay Area, maar met goede melodielijnen/solo's (a la Testament en oudere Iced Earth) en sowieso met cleane zang. Bij wijze van experiment zou ik hiervoor een zangeres willen, ook om te bewijzen dat metal+zangeres niet per se gelijk goffik hoeft te zijn..
Beetje dit idee:
Dean, dit kun je ook met "dat merk" gitaar..
Eén ding is zeker: als je een tijdje in het gitaristentopic hangt, kun je gehard de maatschappij weer in.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:21 schreef Deansensitized het volgende:
Nee hoor, ze fucken maar wat met je
Hoop dan dat je beter drumt dan Louie Clemente. Hij was vroeger al middelmatig, maar nu al helemaal...quote:Op maandag 28 juli 2008 17:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
Oh dat gaat kwa muziek zeker mijn kant op
Vind "Over The Wall" een lekker nummer om mee te blerren
Ben eerder een kruising tussen Ian Paice, Dave Lombardo, Lars Ulrich, Vinnie Paul en Mike Portnoyquote:Op maandag 28 juli 2008 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoop dan dat je beter drumt dan Louie Clemente. Hij was vroeger al middelmatig, maar nu al helemaal....
Stomme lamzakken hierquote:Op maandag 28 juli 2008 17:21 schreef Deansensitized het volgende:
Nee hoor, ze fucken maar wat met je
sinds wanneer uploaden we geen 15 foto's tegelijk meer?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand een Epiphone SG Special kopen? Nieuwe Gibson style chromecoverhumbuckerelementen, nieuwe bedrading en incl passende koffer. 250 euro.
Bij interesse, PM, voor meer info/foto's
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:01 schreef Moozze het volgende:
[..]
sinds wanneer uploaden we geen 15 foto's tegelijk meer?
Jammer alleen dat het ten koste moet gaan van Tim.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:50 schreef Metalfreak het volgende:
Witch: heb jij de nieuwe CD van Iced Earth al gehoord???Wat is de stem van Matt toch weer fijn om te horen
Jammer dat hij niet houtkleurig is met open humbuckers, anders had je wel een potentiële koper binnen Conorach gehad. Maar helaas.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand een Epiphone SG Special kopen? Nieuwe Gibson style chromecoverhumbuckerelementen, nieuwe bedrading en incl passende koffer. 250 euro.
[ afbeelding ]
Ben ik niet met je eens, de aantrekkingskracht van Iced Earth was voor mij persoonlijk namelijk mede vanwege het stemgeluid van Matt. Tim vind ik zo'n 13 in een dozijn heavy metal zanger. Ik hou niet zo van dat hoge gegil, tenzij Bruce Dickinson dat doet, die mag datquote:Op maandag 28 juli 2008 21:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het ten koste moet gaan van Tim.. Ik blijf erbij; hij is de enige zanger van Iced Earth die ál het repetoir goed kan zingen.
Maar ik ga eens luisteren..
Ik vind Matt super hoor, maar de manier waarop hij de nummer van Greely zingt is zo geforceerd en tja, crappy. Nou ja, vind ik iig. De laatste keer zag ik IE met Tim en hij zong echt elk nummer goed, of het nou van Gene, John of Matt was. Tim kan dus écht in Matts bereik zingen!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, de aantrekkingskracht van Iced Earth was voor mij persoonlijk namelijk mede vanwege het stemgeluid van Matt. Tim vind ik zo'n 13 in een dozijn heavy metal zanger. Ik hou niet zo van dat hoge gegil, tenzij Bruce Dickinson dat doet, die mag dat
Met een stuk schuurpapier en een schroevendraaier kom je een heel eind.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet houtkleurig is met open humbuckers, anders had je wel een potentiële koper binnen Conorach gehad. Maar helaas..
terwijl jij vakantie zat te vieren hebben wij onze eerste single uitgebracht en de rest van de mensen hier vond hem wel leuk dus ik dacht ik spam hem ook ff door naar jouquote:
Een SG wegdoen, mn hart!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:58 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer heeft een keertje een Midi-controller hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice klinkt goedLeuk liedje.
Voor zover ik het qua muziek kan horen lig met de laptop voor de tv dus alleen gare speakertjes dus schiet niet op
Maar in het begin lijkt die piano echt heel ver weg te klinkenvoor de rest ligt ie wel lekker in de mix though
Zal ik eens een mojito in je neus stampenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Meneer heeft een keertje een Midi-controller hoor![]()
Thanks!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice klinkt goedLeuk liedje.
Voor zover ik het qua muziek kan horen lig met de laptop voor de tv dus alleen gare speakertjes dus schiet niet op
Maar in het begin lijkt die piano echt heel ver weg te klinkenvoor de rest ligt ie wel lekker in de mix though
heb je wel eens een mojito door je neus ge-at? dat doet best pijn!quote:Op maandag 28 juli 2008 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik eens een mojito in je neus stampen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |