Ach... blues, jazz, funk ligt ook in mijn straatjequote:Op maandag 28 juli 2008 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij met een metaldrummer? That would be interesting..
Voor iets tijdelijks ben ik ook wel in trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil wel een keer een melodieus thrash metalprojectje doen (mixje tussen Testament, Heathen en Iced Earth, met een vleugje Maiden).
Maar je zoekt natuurlijk iets vast.. Toch onthoud ik je.
.
Ach, het moet toch gebeuren hequote:Op maandag 28 juli 2008 13:38 schreef Aresdreams het volgende:
zeer matige tvp
Dan zou je wel half nederland door moeten rijden.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:12 schreef Witchfynder het volgende:
Als je een sessiebassist nodig hebt ben ik best te porren, maar mooit niet dat ik ermee op ga treden..
.
of misschien ook wel, als ik Deans pruik mag lenen![]()
Kan me voorstellen.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:27 schreef outsidr het volgende:
[..]
Voor iets tijdelijks ben ik ook wel in trouwens.
Ik wil gewoon weer es een keertje stevig knallen met wat gasten.
Nee, daarom ook dat ik zeg dat als jullie opnames gepland hebben en jullie zitten qua bas ff omhoog dat ik best te porren ben om ff de foute sessiebassist uit te hangen. Daarvoor wil ik best 2 dagen het land door crossen.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou je wel half nederland door moeten rijden.
In principe hebben we wel een bassist maar hij moet nog steeds een bas kopen en leren bassen
Dan kan hij beter gewoon alleen gaan zingen want volgens mij is hij niet echt muzikaal aangelegd.
Als we gaan optreden heb ik ook zo'n pruik nodig, of ik laat gewoon een hele lange sik groeien![]()
Beter een zeer matige tvp dan zeer matige lijntjes.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:38 schreef Aresdreams het volgende:
binnenkort maar weer eens lekker gaan raggen en nieuwe lijntjes verzinnen...
zeer matige tvp
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wacht tot jij toe geeft dat je het tof vindt..
Wat voor kant zou je op willen gaan met de muziek als ik vragen mag ?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan me voorstellen..
Ik ben al sinds ik begon met spelen fan van speed/thrash metal, maar heb nooit in zo'n band gezeten. Meestal omdat het er niet van kwam, maar vaak ook omdat men voornamelijk de Slayer kant op wilde en dat vind ik dan weer niet zo tof.
Ik onthoud je wel voor wanneer ik tijd en nog een gitarist heb. Heb wellicht al een gitarist en een zangeres (!)..
netzo druk als ik het hier heb?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beter een zeer matige tvp dan zeer matige lijntjes..
Merken jullie trouwens hoe druk ik het heb op mijn werk?.
De bas zal het probleem ook niet worden, er riepen gelijk al 2 man dat ze wel wilden bassen maar de ene heeft nog nooit een instrument vastgehad en de andere moet onze lead gitarist worden (tenzij ik de solo's moet gaan doen maar dan wordt het wel heel erg foutquote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, daarom ook dat ik zeg dat als jullie opnames gepland hebben en jullie zitten qua bas ff omhoog dat ik best te porren ben om ff de foute sessiebassist uit te hangen. Daarvoor wil ik best 2 dagen het land door crossen.
Maar voor een vaste band, nee. Ken de toetsenist uit Den Haag die in een band uit Limburg zat. Ging best lastig. Band is ook uit elkaar, hoewel het er best goed mee ging.
Oh ja, werken. Dat moet ik zo ook maar weer eens gaan doen.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:52 schreef Witchfynder het volgende:
Merken jullie trouwens hoe druk ik het heb op mijn werk?.
Beetje het idee van de technische thrash van begin jaren '90, Bay Area, maar met goede melodielijnen/solo's (a la Testament en oudere Iced Earth) en sowieso met cleane zang. Bij wijze van experiment zou ik hiervoor een zangeres willen, ook om te bewijzen dat metal+zangeres niet per se gelijk goffik hoeft te zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wat voor kant zou je op willen gaan met de muziek als ik vragen mag ?
Ah, ok.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
De bas zal het probleem ook niet worden, er riepen gelijk al 2 man dat ze wel wilden bassen maar de ene heeft nog nooit een instrument vastgehad en de andere moet onze lead gitarist worden (tenzij ik de solo's moet gaan doen maar dan wordt het wel heel erg fout).
En dan hebben we ook nog iemand die in principe op elk instrument kan spelen maar een metal bassist of drummer zal hij nooit worden.
Ja, daar hebben we er ook al genoeg van.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:36 schreef brother52 het volgende:
Bij metal+zangeres denk ik eerder aan prog-metal dan aan gothic.
Ik stel het ook zeer op prijs. Want als we een goede baspartij op cd willen zetten zullen we volgens mij toch hulp van buitenaf nodig hebben. Maar dat kan komen doordat ik de lat toch wel redelijk hoog wil leggen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, ok.. Wilde enkel behulpzaam zijn.
.
En terecht ook! Als je de lat op middelmatig zet, zul je ook nooit beter worden dan middelmatig.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik stel het ook zeer op prijs. Want als we een goede baspartij op cd willen zetten zullen we volgens mij toch hulp van buitenaf nodig hebben. Maar dat kan komen doordat ik de lat toch wel redelijk hoog wil leggen.
Inderdaad en dat zal waarschijnlijk ook het grootste probleem worden. Ik ben een beetje bang dat de anderen het gaan zien als een beetje leuk aanklooien maar dan is het eigenlijk bij voorbaat al gedoemd te mislukken. De lead gitarist wil op zich wel en die kan ik ook nog wel de goede kant op pushen maar bij de andere 2 zal dat een stuk moeilijker worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:49 schreef Witchfynder het volgende:
En terecht ook! Als je de lat op middelmatig zet, zul je ook nooit beter worden dan middelmatig..
Neuh, maar het lijkt mij ook wel tof om eens met andere en in ietwat andere muzieksoorten te spelen, zonder dat ik daarvoor gelijk een band voor moet oprichten. Voor mijn eigen ontwikkeling, snap je..
ken je Holy Moses & Arch Enemy dan niet?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
ook om te bewijzen dat metal+zangeres niet per se gelijk goffik hoeft te zijn..
wijven in een metalbandquote:Op maandag 28 juli 2008 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we er ook al genoeg van..
Je weet ook wel dat ik Testament wel tof vindquote:Op maandag 28 juli 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beetje het idee van de technische thrash van begin jaren '90, Bay Area, maar met goede melodielijnen/solo's (a la Testament en oudere Iced Earth) en sowieso met cleane zang. Bij wijze van experiment zou ik hiervoor een zangeres willen, ook om te bewijzen dat metal+zangeres niet per se gelijk goffik hoeft te zijn..
Beetje dit idee:
Dean, dit kun je ook met "dat merk" gitaar..
Ik had het over zangeressen, niet over schreeuwende succubi.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:10 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
ken je Holy Moses & Arch Enemy dan niet?
Ik ben al klaar voor vandaag hoor, ik heb mijn deel vandaag al bijgedragen aan de maatschappijquote:
Ja ik dacht: dan heeft die jongen een doel om naartoe te streven. Alleen maar educatief.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat ik Testament wel tof vind
En speel zelf de laatste tijd ook veel thrashmeuk hoor, op mijn Dean
Dus
Ga jij nou maar werken!
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ik dacht: dan heeft die jongen een doel om naartoe te streven. Alleen maar educatief..
Akoestische gitaar pakken en buiten gaan zitten, biertje erbij en spelen maar...quote:Op maandag 28 juli 2008 15:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt
Moet me ook nog storten op mijn twee volgende opdrachten... Supermassive Asshole en de cleane intro van Whatever You Want...
Maar aangezien ik wegsmelt op zolder kunnen jullie me allemaal even wat
maatschappij?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ben al klaar voor vandaag hoor, ik heb mijn deel vandaag al bijgedragen aan de maatschappij
Onder de parasol, voeten in een tobje met water. Ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 28 juli 2008 15:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, met de harses in de volle zon zeker? Het is op het terras nog heter dan binnen, windstil enzo
Dan maar bejaard maar het werkt wel.quote:
Met een plectrum gaat het wat gemakkelijker volgens mij.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:20 schreef Moozze het volgende:
Dat is idd voor bejaarden... Gewoon binnen met een ventilator gitaarspelen!
Plectra zijn voor newbsquote:Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan maar bejaard maar het werkt wel.
[..]
Met een plectrum gaat het wat gemakkelijker volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |