Doe je dat gewoonquote:Op maandag 28 juli 2008 08:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook alleen maar PowerChords hoefde te spelen!
Vandaar die 14 arrestaties.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:19 schreef Aresdreams het volgende:
blegh gaar...
en warm...
en moonspell op zwarte cross was vet
haha, ook echt hequote:Op zondag 27 juli 2008 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Je ziet er ook uit als een vrouwelijke vorm van Brian
ja hier ook, gaan de solo's nog vetterquote:Op maandag 28 juli 2008 07:10 schreef The_Dean het volgende:
Als ik me klem zuip speel ik nog net zo goed
Metal is ook vaak alleen powerchords. Ja en sweeping, tapping...quote:Op maandag 28 juli 2008 08:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook alleen maar PowerChords hoefde te spelen!
Is dat niet gewoon perceptie?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:30 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja hier ook, gaan de solo's nog vetter
geen idee, ik was na moonspell gaar, ben gelijk naar me auto gestrompeld en naar huis geredenquote:
Nee, ik spreek Nederlands. Goed hè?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:48 schreef Jorikjet het volgende:
perceptie? lingo gekeken?
Geen idee, ik ken die Braborimboe niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
geen idee, ik was na moonspell gaar, ben gelijk naar me auto gestrompeld en naar huis gereden
was, omdat er ook nog andere mensen zonodig mee moesten rijden, pas rond half 4 thuis orso...
heeze-nuenen in een kwartiertje rijden is gekkenwerk(normaal gesproken is dat ongeveer een half uur)
Dat klinkt al best aardigquote:Op maandag 28 juli 2008 09:48 schreef matjuhhh007 het volgende:
Afgelopen week een optreden in een café, hier de blues battle, van mijn kant zten er wel wat foutjes in en het werd op het laatst een beetje eenzijdig want ik kan C maar in 1 positie
tja, zo ken ik dat moeras waar gij woont niequote:Op maandag 28 juli 2008 10:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken die Braborimboe niet..
Afgezien van de regen is het aardig droog hier, tegenwoordig.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, zo ken ik dat moeras waar gij woont nie
de spaanse wattus?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kweenie of jullie de Spaanse scharen nog stutten..
Het album neemt zichzelf kennelijk op, dat is ook wel handig!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:29 schreef Witchfynder het volgende:
Haha ik zag het ook al in de Rocktribune.
Maar zonder dollen, Cynic staat weer wel met zijn smoel in de Aardschok..
Komt uit "Merck Toch Hoe Sterck". Als Brabander moet je dat toch wel kennen, ook al komen je niet uit Bergen op Zoom.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
de spaanse wattus?
nooit van gehoord...
ach ja... het is ook nog veel te vroeg om na te denken...
Dat zeker! Word je ineens verrast met je nieuwe CD. Da's leuk!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het album neemt zichzelf kennelijk op, dat is ook wel handig!
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zeker! Word je ineens verrast met je nieuwe CD. Da's leuk!
Maar jullie hebben dus een nieuwe toetsenplankjetser gevonden?.
bergen op zoom... das zeelandquote:Op maandag 28 juli 2008 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Komt uit "Merck Toch Hoe Sterck". Als Brabander moet je dat toch wel kennen, ook al komen je niet uit Bergen op Zoom..
En vroeg is het idd nog!
Ik heb een hele band nodig...quote:Op maandag 28 juli 2008 12:30 schreef outsidr het volgende:
Zijn er nog bands, gitaristen die een drummer nodig hebben ?
Ik bied mezelf aan
Nee, mijn toffe enveloppen bleken op te zijn dus ik haal die ff morgen ofzo en dan doe ik hem op de post.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:21 schreef Cynic het volgende:
@witch: Had je jullie cd trouwens nog opgestuurd voordat je op vakantie ging? Want in dat geval heeft de post wel erg veel moeite om in Drenthe te geraken (tijdmachine stuk ofzo)
Doe mij maar een XL, die past over het algemeen wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, mijn toffe enveloppen bleken op te zijn dus ik haal die ff morgen ofzo en dan doe ik hem op de post.
Zijn er nog mensen die naar de meeting komen en nog een shirt willen? Geef dan ff je maat door (Bro ook aub) en dan zorg ik dat ik het dan bij me heb.
.
Waar is in de buurt?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:30 schreef outsidr het volgende:
Zijn er nog bands, gitaristen die een drummer nodig hebben ?
Ik bied mezelf aan
Mits in de buurt en leeftijd enzo...
het is eigenlijk een heel goed distortionpedaal, me'n laney vc50 kan ik als eens rectifier laten klinken met dat ding, echt verbluffend goed,. heb em ook wel eens voor de gein als preamp gebruikt, ook dat doet ie primaquote:Op maandag 28 juli 2008 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh! Daar heb ik ook wel interesse in gehad..
Vertel er meer over.. Hoestie?
Dat gaat lastig worden. Het merendeel van ons zit in groningen.quote:
Alrighty.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe mij maar een XL, die past over het algemeen wel.
Alles.quote:
Wat jammer, ik heb voor een projectje nog een drummer nodig. Maar is omgeving Meppel!quote:
Hmmm, ik wil wel een keer een melodieus thrash metalprojectje doen (mixje tussen Testament, Heathen en Iced Earth, met een vleugje Maiden)quote:Op maandag 28 juli 2008 12:58 schreef outsidr het volgende:
[..]
Alles.
Liefst thrash, heavy metal, core
Denk aan patatje metal maar dan met echte smartlappen en/of shanty's. We hebben het er al een paar jaar over maar het wil nog niet echt van de grond komen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
Alrighty..
Hoe fout wordt dat projectje?.
Jij met een metaldrummer? That would be interesting.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat jammer, ik heb voor een projectje nog een drummer nodig. Maar is omgeving Meppel!
Als je een sessiebassist nodig hebt ben ik best te porren, maar mooit niet dat ik ermee op ga treden.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Denk aan patatje metal maar dan met echte smartlappen en/of shanty's. We hebben het er al een paar jaar over maar het wil nog niet echt van de grond komen.
Studio, producer en zo is allemaal al geregeld maar we nog een drummer en bassist nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |