Die opmerking had ik ook al willen makenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een plectrum gaat het wat gemakkelijker volgens mij.
Gewoon gitaar ertegenaanhouden en Misirilou spelenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan maar bejaard maar het werkt wel.
[..]
Met een plectrum gaat het wat gemakkelijker volgens mij.
Dan moet je eerst wel het rooster voor de bladen wegslopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon gitaar ertegenaanhouden en Misirilou spelen
quote:
Het is niet mijn reverb, het is van de versterker die ik geleend heb. Ik zal wel even een filmpje maken...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:34 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is er kapot aan je reverb? Klinkt het nu kleiner? Of groter?.
Krijg je zo'n Leslie speakereffect.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wel het rooster voor de bladen wegslopen.
En natuurlijk niet zo'n ding hebben die heen en weer gaat.
Dikke 'pickscrape' tegelijkertijd!quote:Op maandag 28 juli 2008 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wel het rooster voor de bladen wegslopen.
En natuurlijk niet zo'n ding hebben die heen en weer gaat.
De marskramer is dichterbij.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dikke 'pickscrape' tegelijkertijd!![]()
Hoe punk is dat! En übersnelle powerchords rammen!!
* Dean rent naar de Blokker
Ja, is waar ook. Ken je Damwoude nog beter dan ikzelfquote:
Kun je nagaan, ik ben er de afgelopen 3 jaar misschien 10 keer geweest.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, is waar ook. Ken je Damwoude nog beter dan ikzelf
Oh dat gaat kwa muziek zeker mijn kant opquote:Op maandag 28 juli 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beetje het idee van de technische thrash van begin jaren '90, Bay Area, maar met goede melodielijnen/solo's (a la Testament en oudere Iced Earth) en sowieso met cleane zang. Bij wijze van experiment zou ik hiervoor een zangeres willen, ook om te bewijzen dat metal+zangeres niet per se gelijk goffik hoeft te zijn..
Beetje dit idee:
Dean, dit kun je ook met "dat merk" gitaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |