Je weet ook wel dat ik Testament wel tof vindquote:Op maandag 28 juli 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beetje het idee van de technische thrash van begin jaren '90, Bay Area, maar met goede melodielijnen/solo's (a la Testament en oudere Iced Earth) en sowieso met cleane zang. Bij wijze van experiment zou ik hiervoor een zangeres willen, ook om te bewijzen dat metal+zangeres niet per se gelijk goffik hoeft te zijn..
Beetje dit idee:
Dean, dit kun je ook met "dat merk" gitaar..
Ik had het over zangeressen, niet over schreeuwende succubi.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:10 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
ken je Holy Moses & Arch Enemy dan niet?
Ik ben al klaar voor vandaag hoor, ik heb mijn deel vandaag al bijgedragen aan de maatschappijquote:
Ja ik dacht: dan heeft die jongen een doel om naartoe te streven. Alleen maar educatief.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat ik Testament wel tof vind
En speel zelf de laatste tijd ook veel thrashmeuk hoor, op mijn Dean
Dus
Ga jij nou maar werken!
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ik dacht: dan heeft die jongen een doel om naartoe te streven. Alleen maar educatief..
Akoestische gitaar pakken en buiten gaan zitten, biertje erbij en spelen maar...quote:Op maandag 28 juli 2008 15:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt
Moet me ook nog storten op mijn twee volgende opdrachten... Supermassive Asshole en de cleane intro van Whatever You Want...
Maar aangezien ik wegsmelt op zolder kunnen jullie me allemaal even wat
maatschappij?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ben al klaar voor vandaag hoor, ik heb mijn deel vandaag al bijgedragen aan de maatschappij
Onder de parasol, voeten in een tobje met water. Ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 28 juli 2008 15:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, met de harses in de volle zon zeker? Het is op het terras nog heter dan binnen, windstil enzo
Dan maar bejaard maar het werkt wel.quote:
Met een plectrum gaat het wat gemakkelijker volgens mij.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:20 schreef Moozze het volgende:
Dat is idd voor bejaarden... Gewoon binnen met een ventilator gitaarspelen!
Plectra zijn voor newbsquote:Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan maar bejaard maar het werkt wel.
[..]
Met een plectrum gaat het wat gemakkelijker volgens mij.
Die opmerking had ik ook al willen makenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon gitaar ertegenaanhouden en Misirilou spelenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan maar bejaard maar het werkt wel.
[..]
Dan moet je eerst wel het rooster voor de bladen wegslopen.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon gitaar ertegenaanhouden en Misirilou spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |