Tjeempie, je komt vast niet uit Zuid. Negerts die koffie willen drinken enzo..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat is er zo gevaarlijk aan een cappuchino ?
zijn wel sletten zeg die dozen van jouquote:
neuh noord, hier zitten ze alleen maar thee te zuipen in hun theehuizenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, je komt vast niet uit Zuid. Negerts die koffie willen drinken enzo..
Dat doe ik zodat we verplicht weer een bbq moeten houden zodat ze aan mij teruggegeven kunnen wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zijn wel sletten zeg die dozen van joubeland steeds bij iemand anders thuis
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Je doos stonk wel enorm
Je wil niet weten hoe mijn kleed ruikt op de plek waar jij hebt gezeten!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Aha, is dat het.
Je doos stonk wel enorm trouwens.Ik had 'm in mijn fietstas laten zitten en toen ik vanmorgen in de berging kwam, meurde die hele berging naar jouw doos.
Dat was de plek waar heiden6 had gezeten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe mijn kleed ruikt op de plek waar jij hebt gezeten!
je vind em lief hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was de plek waar heiden6 had gezeten.
Dat was toch net naast die plek waar jij een wodka-cola omschopte?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe mijn kleed ruikt op de plek waar jij hebt gezeten!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:11 schreef Alicey het volgende:
Ik heb hier trouwens Latex-handschoenen liggen. Zijn die van jou Issi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |