Hardlopen is hetzelfde maar dan zonder fiets.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bedenk jij er eens een dan? (Race)fietsen is lekker, gezond, en je krijgt er een prima conditie van
Ik fiets ook veel maar ik bezorg je een tintelkut als het moetquote:Op maandag 28 juli 2008 14:54 schreef MissJ het volgende:
Kijk uit dat je geen last krijgt van een tintelpik!
![]()
[..]
Word je wel snel moequote:Op maandag 28 juli 2008 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Zadelpijn..... maarja als je nu eens niet op dat zadel ging zitten maar gewoon steeds op de pedalen staan, kracht zetten.... is dat niet beter dan? Ga je harder ook.
Je fietst toch voor je conditie ofniet? En niet om met je luie reet een beetje op een zadel te zitten.quote:
Chloorogen en looporen krijg je er van...quote:
Zwembrilletje heb je voor 8 euro ofzo al een fatsoenlijke van, heel wat goedkoper dan een frame, wielen etcquote:Op maandag 28 juli 2008 16:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Chloorogen en looporen krijg je er van...
Vroeger hadden ze dat ook:quote:Op maandag 28 juli 2008 16:48 schreef Godshand het volgende:
Anyhow, waarom hebben stadsfietsen dan geen hard zadel?
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:12 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik fiets ook veel maar ik bezorg je een tintelkut als het moet
hij staat nu achterover waardoor de druk tussen je kloten toeneemt.. denk dat dat de verklaring is van de zadelpijn...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:52 schreef Gripper het volgende:
Een racezadel mag een heel klein beetje voorover staan. Waterpas eroverheen leggen, en dan de punt van het zadel 1/2 tot 1 cm lager zetten dan waterpas. Voorkomt slapende ballen, met name als je diep in de beugels zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |