quote:Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Laat je eens goed in je reet nemen door een flinke neger. Dan valt je zadeltje daarna vast niet meer tegen.
Is dat een nadeel dan, dat zompig?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Een hard zadel is juist beter
Zacht zadel wordt alleen maar zompig
Post eens een pic van je fiets dan
Ik ook, mongolen op wieltjes. Denken altijd dat het fucking hele fietspad van hun is omdat ze met hun apenpak op een mongolenfiets zitten. Dat ze allemaal maar lekker hun stinkfiets om een paaltje mogen vouwen, net als die mongool in de tour de france.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:10 schreef nattermann het volgende:
Ik heb een hekel aan wielrenners
Jep. Te zacht zadel zak je in weg, gaat broeien, met een beetje pech zakt het door en kom je op de harde plastic schaal te zitten.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:08 schreef Godshand het volgende:
Is dat een nadeel dan, dat zompig?
Net als een jong tienermeisje dusquote:Op maandag 28 juli 2008 12:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
super als je ze eenmaal hebt ingereden)
Het keiharde carbonmodel van Selle Italia is misschien wel het fijnste zadel waar ik ooit op heb gezeten. Weliswaar op een MTB, maar toch.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Anders neem je een san Marco Rolls zadel of een Selle Italia transAm Gell Flow Ladies
oh dat los ik wel opquote:Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Laat je eens goed in je reet nemen door een flinke neger. Dan valt je zadeltje daarna vast niet meer tegen.
Ja, mag ik ff beginnen?quote:
goeie vraag, ik kijk straks als ik thuis ben nog ffquote:wat voor zadel zit erop dan?
Anders neem je een san Marco Rolls zadel of een Selle Italia transAm Gell Flow Ladies
Nu durf ik ook niet meer te vertellen waar ik op rij, als je zo bozig doet over B-merkenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:18 schreef CyclingGirl het volgende:
Een Raleigh
wat voor zadel zit erop dan?
Allemaal hits naar één of andere motorcrosser waarvan z'n piemel is getroffen door de bliksemquote:Op maandag 28 juli 2008 12:54 schreef dgbw het volgende:
Google maar eens op 'biker penis', door de druk op je zaakje onstaan er problemen met de doorbloeding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |