Was een trouwe bezoeker. 1,5 jaar geleden voor een bedrijf gewerkt, die er bijna dagelijks moest zijn. Dus zat ik er bijna elke dag. Nu niet meer zo vaak.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:11 schreef -Hans- het volgende:
hahabeetje trouwe Efteling bezoeker? Echt jaren geleden dat ik daar ben geweest. Vond het altijd wel erg leuk.
Kan ik me wel wat bij voorstellen dat je nu wat minder vaak komt in de Efteling. Op een gegeven moment heb je het daar dan ook wel gezien.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was een trouwe bezoeker. 1,5 jaar geleden voor een bedrijf gewerkt, die er bijna dagelijks moest zijn. Dus zat ik er bijna elke dag. Nu niet meer zo vaak.
Chopper Bobquote:
Als ik uit mijn raam kijk, zie ik om de 5 min. de pagode omhoog schietenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen dat je nu wat minder vaak komt in de Efteling. Op een gegeven moment heb je het daar dan ook wel gezien.
lolquote:Op maandag 28 juli 2008 13:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik uit mijn raam kijk, zie ik om de 5 min. de pagode omhoog schieten
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijf Nederlandse vrouwen verkracht tijdens werkvakantie [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
U2 kan nooit een goeie timing hebben natuurlijk. Ze kunnen beter stoppen
uuhhm dat lijkt mij dan wel weer een erg geinig gezicht.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vooral in de avond. Dan zie je alleen maar lichtjes in de lucht
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijf Nederlandse vrouwen verkracht tijdens werkvakantie [ afbeelding ]
Sorry Roel!quote:
Ik heb dezelfde vraagquote:Op maandag 28 juli 2008 14:12 schreef Litton-Lane het volgende:
OK, op welk nummer lijkt deze... (estelle dus.)
Ik kom er steeds niet op, kan wel de andere versie meezingen.
Heerlijke plaat bij ALLE temperaturen!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
Air - All I Need.
heerlijke plaat bij de tropische temperaturen
Absoluut.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heerlijke plaat bij ALLE temperaturen!
Whigger-time!quote:
Ze zingt inderdaad een regeltje uit een ander nummer, maar wat?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er schijnt een sample van George Michael - Faith in te zitten. Bedoel je die?
Volgens mij niet, dat hele eerste stuk tekst lijkt precies op een nummer. Ik zal die GM&F eens even opzoeken...quote:Op maandag 28 juli 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er schijnt een sample van George Michael - Faith in te zitten. Bedoel je die?
Ik zou het echt niet weten hoor. 't was mij eerlijk gezegd ook niet echt opgevallen maar dat komt misschien ook wel omdat ik het liedje niet echt heel boeiend vind.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ze zingt inderdaad een regeltje uit een ander nummer, maar wat?
Hij had het nummer wel even wat spannender mogen maken. Of het afwisselen met een andere riedeltje.quote:
True true..quote:Op maandag 28 juli 2008 14:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij had het nummer wel even wat spannender mogen maken. Of het afwisselen met een andere riedeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |