Ik zit gewoon onder de pannen ;-), het is een zwembad, geen meerquote:Op maandag 28 juli 2008 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wees je voorzichtig met het onweer, zitten wat leuke aan te komen richting het noorden vanuit duitsland
Gobbledigook. Zie ondertitelquote:Op maandag 28 juli 2008 10:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gobldigook ofzow heet t.. ff kijke of ik t op you tube kan vinde
Kan snel veranderen. Atmosfeer warmt alweer lekker, met name in Groningen (nu al > 26 graden).quote:Op maandag 28 juli 2008 11:02 schreef Feivel1 het volgende:
@morpheus: Volgens de verwachting valt het allemaal wel mee:
[ link | afbeelding ]
Hij komt niet in Emmen:
[ link | afbeelding ]
Het heeft niet echt een betekenisquote:Op maandag 28 juli 2008 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat betekend het
misschien wel....slappe zak![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
OMG! Is er een clip op MTV? En dat ten koste van zendtijd met rijke oververwende 16-jarige superbitchen?
Reactie van mijn zoon Axel: "Dat is slim van die mensen papa om geen kleren aan te doen, dan worden hun kleren niet nat in de rivier!"quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Reactie van mijn zoon Axel: "Dat is slim van die mensen papa om geen kleren aan te doen, dan worden hun kleren niet nat in de rivier!"
WW en inlog naam nodig. Hier iigquote:Op maandag 28 juli 2008 11:10 schreef Piles het volgende:http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM/
![]()
De uitzending van vanochtend staat er op
U mag mij pm-en / mailen / faxen voor toegang
En geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 28 juli 2008 11:13 schreef Againzender het volgende:
Reactie van mijn zoon Axel: "Dat is slim van die mensen papa om geen kleren aan te doen, dan worden hun kleren niet nat in de rivier!"
[..]
[..]
Lees mijn post nou nog eensquote:Op maandag 28 juli 2008 11:14 schreef Litton-Lane het volgende:
WW en inlog naam nodig. Hier iig
Ja, dat heeft hij er op gezetquote:Wachtwoord nodig: Vraag aan Broekie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |