Gelijk je reaktie bedoel je waarschijnlijk.quote:
En de humor.quote:
Da's ook verplicht.quote:
Dat dus!quote:
Hehe echt typische amerikanen, in Nederland gingen ze bij het zien van the dark knight allemaal zitten klappenquote:Op maandag 28 juli 2008 08:24 schreef EnEmA het volgende:
tering zeg mensen die gillen in een bioscoop
verder wel toffe film lijkt me
ja dat was hier ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:57 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hehe echt typische amerikanen, in Nederland gingen ze bij het zien van the dark knight allemaal zitten klappen![]()
Trailers zien er zeker vet uit maar 1 mei in Amerika gaat nog lang duren voordat we hem kunnen zien.
Uhm, dat moet Emma wel zijn, of ze hebben Bobby (Iceman) tot vrouw getransformeerd?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:07 schreef RSH11 het volgende:
Deadpool valt me inderdaad erg teleur. Dacht even dat ik tegen het einde Emma Frost zag, maar dat zal wel niet, helaas...
Lijkt mij ook Emma. Wat die echter in een Wolverine film doet, snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, dat moet Emma wel zijn, of ze hebben Bobby (Iceman) tot vrouw getransformeerd?
Mja, Hollywood neemt het niet zo serieus met tijdslijnen van comics.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook Emma. Wat die echter in een Wolverine film doet, snap ik niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |