Nee, die creature die in het filmpje gebruikt word, die is door een user gemaakt en gebruikt hij om de 4 (5) stages te laten zien. Hij zegt in het begin ook dat het dev team niet had verwacht zulke robot achtige creatures te zullen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wiens robot creature?
-edit-
Ah je bedoelt 'het zou zomaar jouw robot creature kunnen zijn'![]()
Ziet er trouwens behoorlijk uitgebreid uit. Music editor om iedereen honderden liedjes te laten maken en uitwisselen, vehicle editor bijna nog uitgebreider dan de creature editor, elk buildingtype kun je in een building editor maken.... Voor ieder wat wils.
in welk filmpje trouwens?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:44 schreef netto_m het volgende:
Hoe cool is het trouwens dat jouw "robot" creature in het filmpje word gebruikt.
Zo moeilijk zijn ze niet achteraf. Heb er ook een paar gemaakt...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:43 schreef netto_m het volgende:
[..]
Nee, die creature die in het filmpje gebruikt word, die is door een user gemaakt en gebruikt hij om de 4 (5) stages te laten zien. Hij zegt in het begin ook dat het dev team niet had verwacht zulke robot achtige creatures te zullen.
De civilization fase lijkt me de minste na het bekijken van die filmpjes. Ziet eruit als een beetje saaie, versimpelde rts.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:27 schreef netto_m het volgende:
[..]
http://gamereactor.se/grtv/?id=2663
recht staan de delen 2,3 en 4.
Er zal vast wel meer te doen zijn dan dat ze in het filmpje hebben laten zien.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De civilization fase lijkt me de minste na het bekijken van die filmpjes. Ziet eruit als een beetje saaie, versimpelde rts.
5 september.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:29 schreef Slappy het volgende:
Waneer komt Spore nou precies uit?En ik heb gehoord dat je ook eigen wapens enzo kan maken
Ja, je kan je eigen tank bouwen, maar volgens mij schiet elke tank op dezelfde manier, dus je kan geen eigen bloederige effecten eraan koppelen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:29 schreef Slappy het volgende:
Waneer komt Spore nou precies uit?En ik heb gehoord dat je ook eigen wapens enzo kan maken
Die is erg vet iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:19 schreef Knipoogje het volgende:
Kut
Heb ik een van mijn beste creaties gemaakt, zit er een bug in zodat ik hem niet kan sharen
[ afbeelding ]
Tuurlijk kan datquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Lukt het ook om creatures te maken die er gewoon als mensen uitzien?
Ik ookquote:
had t gezien op de vorige paginaquote:
Oja, ik had het gepost.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
had t gezien op de vorige pagina
Heb er zin in
alleen krijg ik 10 sept wsch de sleutel van mn eerste huisje
dus veel Spore zal er niet inzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |