Een XL-shirt dat strak zit? OMGquote:
die ken ik niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:21 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik had je graag de merengue willen leren!
't Blijft zuur.quote:
dat krijg je met confectie kledingquote:Op zondag 27 juli 2008 19:46 schreef right_turn het volgende:
Gisteren ging ik dus naar Rotterdam. Zomercarnaval was in town. En je weet, het is zien en gezien worden. Dus ik had voor deze gelegenheid een strak wit t-shirt aangetrokken met daarop een hippe print.
Kom ik onderweg gewoon twee andere dudes tegen die hetzelfde shirt droegen en die lang niet zo cool waren als ik!![]()
Klacht: Copycats
1 klacht is voldoende.
"Ik draag al jaren maat S, maar sinds ik aan fitness doe, zit het strak."quote:Op zondag 27 juli 2008 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien toch voor een andere maat kijken?![]()
Enne, zolang je je kleding niet zelf maakt, zijn er altijd hippies die hetzelfde dragen. Dat krijg je met winkels.
tja als zelfs je eerste klacht al kut is ben ik blij dat juup bijtijds de 2e weg heeft kunnen halen voordat ik het topic ging doorlezenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:57 schreef right_turn het volgende:
[..]
Zelfs mijn nog steeds geldende bonusklacht is gejuupt
Bedankt voor je bijdrage bossie. Nu kan ik er weer ff tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
H&M is net zoiets als de zak van max. Goedkope meuk die na 2 keer dragen uit elkaar valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |