Yup, that's gay.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:46 schreef right_turn het volgende:
een strak wit t-shirt aangetrokken met daarop een hippe print.
Ik doe wel eens vaker dit soort van shirtjes aantrekken, over het algemeen laat ik ze invliegen uit Italië en de US juist om dit soort van gevoelige momenten te vermijden, maar ik kan me niet herinneren anderen er ook in gezien te hebben en zeker niet meerdere keren op één dag.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:52 schreef switchboy het volgende:
Moet je maar kleding speciaal voor jou laten maken. Met maasproductie loop je die kans namelijk altijd.
Misschien toch voor een andere maat kijken?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:50 schreef right_turn het volgende:
[..]
Eigenlijk een gewoon t-shirt maar ik doe fitness, dus dan zit het strak
Ze hadden dat shirt ook wel in het zwart, ook met hippe print. Maar van zwarte kleding krijg je het altijd zo warmquote:Op zondag 27 juli 2008 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien toch voor een andere maat kijken?![]()
Enne, zolang je je kleding niet zelf maakt, zijn er altijd hippies die hetzelfde dragen. Dat krijg je met winkels.
Ja, wie mooi wilt zijn, moet het warm hebben.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:06 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ze hadden dat shirt ook wel in het zwart, ook met hippe print. Maar van zwarte kleding krijg je het altijd zo warm
Kun je nagaan hoe een neger zich voeltquote:Op zondag 27 juli 2008 20:06 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ze hadden dat shirt ook wel in het zwart, ook met hippe print. Maar van zwarte kleding krijg je het altijd zo warm
Ja, die kunnen niet ff wit dragen om de warmte te beperken. Das nog warmer!quote:Op zondag 27 juli 2008 20:27 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe een neger zich voelt
sadquote:Op zondag 27 juli 2008 20:01 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik doe wel eens vaker dit soort van shirtjes aantrekken, over het algemeen laat ik ze invliegen uit Italië en de US juist om dit soort van gevoelige momenten te vermijden, maar ik kan me niet herinneren anderen er ook in gezien te hebben en zeker niet meerdere keren op één dag.
Ik deed trouwens heel cool of ik ze niet zag!
Ja, met je wijde bandshirt achter de pc zitten is gay, terwijl je lekker met latina's de merengue had kunnen doenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:25 schreef NMY1 het volgende:
Hehe die 'yup it's gay'-reactiesdiegenen die dat zeggen zaten tijdens het zomercarnaval zeker met hun wijde bandshirt achter hun PC binnen
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, met je wijde bandshirt achter de pc zitten is gay, terwijl je lekker met latina's de merengue had kunnen doen
Neh, die is over the hill!quote:Op maandag 28 juli 2008 01:03 schreef Gluckskafer het volgende:
Copycat zit hier op FOK!
dus ik zou maar lief voor haar zijn.
Vind altijd wel grappig als ik iemand zie met mijn trui of mijn schoenen. Net alsof je ff naar jezelf kijkt.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen die er niet tegen kunnen als ze andere mensen zien lopen met dezelfde kleren aan ofzo
Jup, ik irriteerde me eraan dat ik zomaar twee mensen zag lopen die dachten dat ze net zo cool als mij warenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:27 schreef de_bosschebol het volgende:
Is dit weer zo'n topic waarin iemand zich irriteert danwel ergert ofzo?
Goffer!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:51 schreef right_turn het volgende:
Jup, ik irriteerde me eraan dat ik zomaar twee mensen zag lopen die dachten dat ze net zo cool als mij waren
Hihi, naamtopic!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goffer!
Koop je kleding dan ook niet bij van die eenheidsworstwinkels.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je geen afbeelding van je print?
That's it? Gaat daar dit hele topic over. Ik had minstens een geweldig briljant shirt verwacht.quote:
Ga dan maar flink huilen jaquote:
Yeah right, vandaar dat er meerdere mensen mee lopenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
That's it? Gaat daar dit hele topic over. Ik had minstens een geweldig briljant shirt verwacht.
Dacht dat jouw t-shirt zo bijzonder was dat je ze meestal uit US etc. laat overvliegen? Vandaar dat ik iig iets minder opvallends/doorsnee had verwacht dan dit.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Yeah right, vandaar dat er meerdere mensen mee lopen
Mensen die andere mensen in KLB serieus nemenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat jouw t-shirt zo bijzonder was dat je ze meestal uit US etc. laat overvliegen? Vandaar dat ik iig iets minder opvallends/doorsnee had verwacht dan dit.
Offtopicquote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef right_turn het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen in KLB serieus nemen
Precies deze instelling maakt KLB kapot. KAPOT!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef right_turn het volgende:
Mensen die andere mensen in KLB serieus nemen
Zelfs mijn nog steeds geldende bonusklacht is gejuuptquote:Op maandag 28 juli 2008 19:54 schreef de_wachtbosser het volgende:
Hey, mijn replies. Wat doe je?
Komen ze niet door de Kulturkammer?
In ook zo'n T-shirt?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik was er ook.
Ik had je graag de merengue willen leren!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik had een strak wit jurkje aan, telt dat ook?
En nee, mijn excuus. Niet gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |