De perfecte oplossing!!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:23 schreef McFearless het volgende:
Stop met het hebben van een leven, dan heb je altijd vakantie!!1
Ik heb al sinds eind juni tot nader order 'vakantie' (solliciteren e.d.) en ik vind het behoorlijk irritant om thuis te zitten. Een tripje naar het buitenland, dát is vakantie.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:32 schreef Mugger het volgende:
Whehehe...
Ik heb trouwens vanaf 4 augustus nog 4 hele weken VAKANTIE!![]()
Zo snel ging hetquote:
Ach voor 100 euro zit je een weekend in London of parijs of berlijnquote:Op zondag 27 juli 2008 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds eind juni tot nader order 'vakantie' (solliciteren e.d.) en ik vind het behoorlijk irritant om thuis te zitten. Een tripje naar het buitenland, dát is vakantie.
Nouja, als mevrouw nog geen werk heeft kan ze het misschien dus beter wel latenquote:Op zondag 27 juli 2008 18:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ach voor 100 euro zit je een weekend in London of parijs of berlijn
Voor het geld hoef je het niet te laten
Idd.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja, als mevrouw nog geen werk heeft kan ze het misschien dus beter wel laten
AAaaaaawwwquote:
Dat vind ik nou ook! Ben je een bikinimeisje toevallig?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een tripje naar het buitenland, dát is vakantie.
Nee, stedentripmeisjequote:Op zondag 27 juli 2008 18:55 schreef Mugger het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook! Ben je een bikinimeisje toevallig?
Spelfouten in een banner.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:32 schreef Mugger het volgende:
Whehehe...
Ik heb trouwens vanaf 4 augustus nog 4 hele weken VAKANTIE!![]()
Jij bent toch een vrouwquote:Op zondag 27 juli 2008 23:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Praag.
De reisleidster was nog het mooist.
Wat voor spelfout ?quote:
TS is Bi, of ja een spleetjeslikker je weet togquote:
waar ben je geweest?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Gisteravond teruggekomen van vakantie, vandaag een gat in de dag geslapen en ik voel me meteen alweer kut, omdat het normale leven nu weer begint.
Klacht: ik wil langer vakantie hebben!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |