En 4 haren!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef Houtspeer het volgende:
Stuur een brief of bel naar Wagner met je klacht, dan krijg je misschien wel een gratis pizza of twee.
Idd!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef fotostarter het volgende:
Brief schrijven naar die mensen daar.
Eens met je klacht.
Kan ik ook niet tegen, zelfde als vette stukken in vlees oid.
Is mn honger gelijk weg.
Misschien werkt diezelfde lakse persoon dan niet aan jouw nieuwe pizza's.quote:
Ben het met je eens dat een pizza met haren erop behoorlijk nasty is.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd!
Heb inmiddels een klacht ingediend via internet
Een kut met haren beffen is toch ook niet lekker
Nou.. alles wat haren heeft moet je gewoon niet met je mond aan gaan zittenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:31 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat een pizza met haren erop behoorlijk nasty is.
Om dat te vergelijken met beffen? Dat ontgaat me even.....
Daar is wat voor te zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nou.. alles wat haren heeft moet je gewoon niet met je mond aan gaan zitten
2 broodjes kaas...quote:Op zondag 27 juli 2008 18:28 schreef McFearless het volgende:
Tering, wat ranzig. Wat heb je nu gegeten?
Ik zou hem naar Rusland verstuurd hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:33 schreef Koenholio het volgende:
Sjonge jonge, overdrijven kan ook. OK, ik kan me heel goed voorstellen dat je het geen fris idee vindt om haren in je pizza aan te treffen (vind ik ook ranzig). Maar je zegt zelf dat de pizza nog bevroren was, dus je had die haren er makkelijk uit kunnen halen (is niet vermengd met de kaas enzo neem ik aan). Een beetje ranzig is het wel, en een klaagbrief naar Wagner is het wel waard, maar om die pizza er nou om weg te gooien...
Van Gertje mag ik niet op de slaapkamer komen zo'n beetje zo.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:50 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon lekker gaan slapen.
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:33 schreef Koenholio het volgende:
Sjonge jonge, overdrijven kan ook. OK, ik kan me heel goed voorstellen dat je het geen fris idee vindt om haren in je pizza aan te treffen (vind ik ook ranzig). Maar je zegt zelf dat de pizza nog bevroren was, dus je had die haren er makkelijk uit kunnen halen (is niet vermengd met de kaas enzo neem ik aan). Een beetje ranzig is het wel, en een klaagbrief naar Wagner is het wel waard, maar om die pizza er nou om weg te gooien...
Preciesquote:Op maandag 28 juli 2008 01:58 schreef Samsonneke het volgende:
Wie weet wat voor micro-organismen zich wel niet op dat voedselproduct hebben voortgeplant
Hmm, dat sperma bevatte aidsquote:Op maandag 28 juli 2008 01:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Precies
Misschien was het schaamhaar met stukjes sperma eraan
Bevroren nog wel.quote:
Kwestie van kijken hoe het je smaaktquote:Op maandag 28 juli 2008 02:06 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik had in scheveningen (bij de crazy pianos) een haar in mn BIER, en daarna ook nog es in mn eten. Als ik voor elke klacht daar een topic zou openen zou er een grotere rel ontstaan dan toen de boswachter mod werd.
Haar in mn eten opzich vind ik niet eens zo erg, maar ik ben dan bang dat er nog veel meer ranzigs gebeurt in de keuken.
Niet bij nadenken wordt moeilijk na t vinden van een haar. Als ik een eigen haar in mn eten vind kan het me niets schelen (al heeft dat misschien ook wat te maken met dat ik t eten dan nog een keer moet maken ipv vragen om een nieuwe.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kwestie van kijken hoe het je smaaktverder niet bij nadenken, tenzij je kotsziek wordt na dat eten
Nou hopenlijk krijgt Jantje van de inpak afdeling het eens duidelijk gezegd dat dit soort geintjes niet kunnenquote:Geachte heer ******,
hartelijk dank voor u bericht.
Het spijt ons dat u een aanmerking op ons product had. Vanzelfsprekend gaat we dit terdege uitzoeken. Aan de hand van de codering, is het voor ons mogelijk exacte onderzoeken te plegen. We gaan onze productiestaten en monsters uit de productie controleren.
Zodra wij hiervan bericht hebben, zullen wij u op de hoogte stellen.Het antwoord kan enkele dagen duren, maar bij een aanmerking, gaat zorgvuldigheid, boven snelheid.
Met vriendelijke groeten,
i.A. Susanne Linnig
consumentenservice
Dus wel hequote:Op maandag 28 juli 2008 18:39 schreef JanusAnus het volgende:
Haal je die haren er toch afIk zou er ook niet blij mee zijn, maar je gaat die pizza dan toch niet weggooien
En krijg je nog iets voor je ongemak?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nou hopenlijk krijgt Jantje van de inpak afdeling het eens duidelijk gezegd dat dit soort geintjes niet kunnen
Ja daag. Das gewoon goorquote:Op maandag 28 juli 2008 01:33 schreef Koenholio het volgende:
Jou en mensen die het met jou eens zijn verwijs ik naar het volgende filmpje:quote:
Laat ik het zo zeggen, ik heb liever een haar van mijn hond in mijn vla dan haar van iemand waarvan ik niet weet of ie wel lekker ruikt.quote:
Nu zijn ze eens aardig bij die pizzeria en dan is het weer niet goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb liever een haar van mijn hond in mijn vla dan haar van iemand waarvan ik niet weet of ie wel lekker ruikt.
Trouwens die plukke haar van mijn hond heb ik niet graag in mijn voer...zo taai je weetzquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb liever een haar van mijn hond in mijn vla dan haar van iemand waarvan ik niet weet of ie wel lekker ruikt.
Mijn hond plukt niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Trouwens die plukke haar van mijn hond heb ik niet graag in mijn voer...zo taai je weetz
Ik denk dat hondenhaar toch een stuk ranziger is dan dat van de gemiddelde mens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarom ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:53 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ik denk dat hondenhaar toch een stuk ranziger is dan dat van de gemiddelde mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |