En 4 haren!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef Houtspeer het volgende:
Stuur een brief of bel naar Wagner met je klacht, dan krijg je misschien wel een gratis pizza of twee.
Idd!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef fotostarter het volgende:
Brief schrijven naar die mensen daar.
Eens met je klacht.
Kan ik ook niet tegen, zelfde als vette stukken in vlees oid.
Is mn honger gelijk weg.
Misschien werkt diezelfde lakse persoon dan niet aan jouw nieuwe pizza's.quote:
Ben het met je eens dat een pizza met haren erop behoorlijk nasty is.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd!
Heb inmiddels een klacht ingediend via internet
Een kut met haren beffen is toch ook niet lekker
Nou.. alles wat haren heeft moet je gewoon niet met je mond aan gaan zittenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:31 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat een pizza met haren erop behoorlijk nasty is.
Om dat te vergelijken met beffen? Dat ontgaat me even.....
Daar is wat voor te zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nou.. alles wat haren heeft moet je gewoon niet met je mond aan gaan zitten
2 broodjes kaas...quote:Op zondag 27 juli 2008 18:28 schreef McFearless het volgende:
Tering, wat ranzig. Wat heb je nu gegeten?
Ik zou hem naar Rusland verstuurd hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:33 schreef Koenholio het volgende:
Sjonge jonge, overdrijven kan ook. OK, ik kan me heel goed voorstellen dat je het geen fris idee vindt om haren in je pizza aan te treffen (vind ik ook ranzig). Maar je zegt zelf dat de pizza nog bevroren was, dus je had die haren er makkelijk uit kunnen halen (is niet vermengd met de kaas enzo neem ik aan). Een beetje ranzig is het wel, en een klaagbrief naar Wagner is het wel waard, maar om die pizza er nou om weg te gooien...
Van Gertje mag ik niet op de slaapkamer komen zo'n beetje zo.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:50 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon lekker gaan slapen.
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:33 schreef Koenholio het volgende:
Sjonge jonge, overdrijven kan ook. OK, ik kan me heel goed voorstellen dat je het geen fris idee vindt om haren in je pizza aan te treffen (vind ik ook ranzig). Maar je zegt zelf dat de pizza nog bevroren was, dus je had die haren er makkelijk uit kunnen halen (is niet vermengd met de kaas enzo neem ik aan). Een beetje ranzig is het wel, en een klaagbrief naar Wagner is het wel waard, maar om die pizza er nou om weg te gooien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |