haha dat had ik vandaag bij de zeemanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef DeLiedje het volgende:
Amber![]()
dat pakje, hoe schattig!
Stond vandaag in de prenatal met een maatje 50 in mn hand....hoé klein! Ik mis dat!!
Kleine gekkerd wil nog wel de “steun” van een bosje sleutels of een stuk speelgoed maarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Iksje, goed zeg, dat ze loopt.. Het blijft de wet van FOK/OUD als je zegt dat ze iets kunnen doen ze het niet meer, en andersom
Wat een ontzettend klote nieuws lionheadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Lionheaad het volgende:
Caitlin en mama Lionheaad mogen nog niet naar huis.Bili is inmiddels wel onder kritieke niveau , maar was 5 puntjes gestegen tov gisteravond
![]()
Gelukkig ligt Caitlin nu wel bij mama op de kamer. Morgen moet mama naar huis en hopelijk Caitlin ook...
Ik mis ze gewoon vreselijk.Ook als ik s midaags thuis ben, zoals nu. Dan is het namelijk rusttijd in het ziekenhui en mogen de papa's er ook niet zijn
Waar haal ik zo snel even een doek vandaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:13 schreef YPPY het volgende:
Heb je al geprobeerd te fietsen met z'n beentjes en het buikje te masseren? Dat hielp bij Anna wel. Verder lag ze bijna de hele dag aan de borst, dan was ze rustiger. Misschien kun je hem dragen in een doek?
Heb je 'm weer gevonden???quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef Webkim het volgende:
Even een musthave spammen voor alle babietjes:
de kraak en rammel olifant van PlayGro
[ afbeelding ]
Hier op eBay beter te zien. Er zijn verschillende beesten van; Thomas heeft de olifant. We kregen er 1 cadeau en het is een regelrechte hit vanaf dag 1. In de oren zit kraakpapier. Er zitten rammelringetjes aan het 'waslijndraad', wat heerlijk is om op te bijten (voor de leuk, maar ook bij doorkomende tandjes) en als je er heel hard mee schudt piept -ie een beetje. Topding! Voor jezelf of om weg te geven aan iemand met een babietje.
Jeeej, en nou lekker genieten met die meidenquote:
Avent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:56 schreef Popples het volgende:
kim welke fles heb je?
geniet van je dames lionheaad
Ja er is een 3 speen en zelfs een 4 speen (maar die is voor na 6 maanden)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een vraagje. Als de flesjes niet meer zo hard naar binnen gaan, is het dan weer tijd om van speen te wisselen? En is er een speen deel 3 eigenlijk??
Het feit dat ik lief en leed hier gepost hebquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef DaviniaHR het volgende:
LL, heb je een idee welke van de tips heeft geholpen? Dan kan je de volgende keer Koen gerichter helpen
Papa Lionheaad is nog 2,5 weken vrijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:30 schreef Deepfreeze het volgende:
...
lionheaad, wennen he, zo'n eerste dag. En jammer dat de kraam dan ook niet meewerkt. Maar die komt dus al niet meer terug. Hebben jullie nog wel wat hulp? Of heeft paps nog een tijdje vrij?
Geniet maar lekker!!
Zulke dingen heb ik echt geen benul van...quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:22 schreef Troel het volgende:
Dat vind ik inderdaad van die rare dingen. Ik dacht dat de gaatjes van de 1, 2, 3 en 4 speen even groot waren en dat het om het aantal gaatjes ging
Koester zequote:Op zondag 10 augustus 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
[..]
Zulke dingen heb ik echt geen benul van...
Ik heb gewoon volautomatische 1-2-3 tepels.
Vergeet ook niet dat banaan stoppend werktquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:09 schreef Ticootje het volgende:
Na 2 dagen reizen en weinig bewegen en de overgang warm frankrijk en koud nederland heeft ze nu wel wat last van harde poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |