abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 00:01:55 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_60589216
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60589233
Gefeliciteerd met je dochter Lionheaad! Niet echt een heel soepele start voor Caitlin dus. Nu maar hopen dat de kweek goed is. Mag ze dan mee naar huis?
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 6 augustus 2008 @ 00:10:07 #203
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_60589449
Als de kweek goed is mag ze inderdaad naar huis, mits ze de volledige antibiotica kuur heeft gehad.
Laatste krijgt ze vrijdag ocetend, wat zou betekenen dat ze vrijdag middag naar huis mogen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 6 augustus 2008 @ 00:13:58 #204
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_60589568
Ik kom hier 21 maanden na Kaithlynn ook alvast weer voorzichtig om het hoekje kijken want morgen word onze tweede jongedame geboren en dan kom ik weer gezellig terug naar het babietjestopic en voor Kaith nog even in het dreumestopic voordat ik daar weer ga verhuizen...
pi_60594005
Heeft 1 van jullie trouwens een klok op de kamer van de kleine?
Ik was gisterenavond de laatste fles aan het geven en ik begon me ineens heftig te irriteren aan het getik van de wandklok die daar hangt... en toen ging ik denken... zou die kleine daar ook geen last van hebben/krijgen (nu iig nog niet want ze slaapt nu al zeker een week of 4-5 van 23:00 tot 07:30 door) maar toch... hebben jullie hier ervaring mee
pi_60594220
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:38 schreef KD-fotografie het volgende:
Welkom terug vaknatiegangers!
iksje, kan ineens heel snel gaan hoor, Demi liep met 11 maanden en daarvoor ook maar af en toe een stapje.
Nadeel is wel dat ze lang bleef wiebelen, kleine van een vriendin van me liep met 1.5 jaar maar die liep echt meteen heel goed!
Jep, ik schreef het maandag nog maar dat het niet zo’n haast had… loopt mevrouw gisteren gewoon een hele meter! (van het tv-kastje tot het salontafeltje)
Ze had het alleen zelf niet echt door en verder dan 3 pasjes los is ze die avond niet meer geraakt.
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Iksje, wat ga je doen voor Liandes eerste verjaardag?
Een klein feestje met een 5-tal gasten. Waarschijnlijk gewoon zelfgemaakte taart en voor Liande weet ik het nog niet. Ze krijgt helemaal geen snoep (zelfs geen liga of nijntjekoeken) dus zoete taart met room is niet echt een optie (en daar vind ik kindjes van net 1 jaar überhaupt te jong voor, voor zo’n zware kost). Een pannenkoekentaartje zou nog kunnen, al heeft ze nog maar 1 keer pannenkoek voor haar neus gehad en dat vond ze niet overtuigend lekker
Ach, ik vind wel wat.
Wat ik wel jammer vind is dat ik totaal geen idee heb welke cadeau’s ze zal krijgen. En ik weet wel “gekregen paard niet in de bek kijken” maar het zou fijn zijn als we dingen zouden krijgen die we zelf ook leuk vinden. (vb houten speelgoed ipv fisher price)

Wat zijn jullie van plan?

Sacha al aan de beterhand ondertussen? Al ‘ie zo overstuur is, kan het helemaal geen kwaad om te gaan hoor. Sowieso vind ik niet dat je een kind té lang moet laten huilen onder het motto “ze moeten het maar leren op zichzelf te zijn” (om te slapen, om terug te kalmeren, om even geen aandacht te krijgen)… niet dat je er bij elke kik moet staan, maar je kent je kind het beste, als ‘ie bijna nooit huilt zal er vast wel iets zijn waarvoor hij op mama/papa wil rekenen.

Troel, schrikken hè, ze zijn gewoon vliegensvlug. Je kan ze echt geen tel meer alleen laten op een gegeven punt. Ofwel brengen ze zichzelf in gevaar (onbewust natuurlijk) ofwel zijn ze wat aan het uitvreten (de kasten reorganiseren bvb)

Hestria, lijkt me een fijn schema voor Dennis hoor. 6 voedingen en niet te lange tijd ertussen… prima!
Hier hebben we niet echt een schema maar wel nog 6 à 7 voedingsmomenten per dag.

Gefeliciteerd met Caitlin! Leuke naam! En hopen dat ze gauw mee naar huis kan.
pi_60594538
Gberuikt iemand rouwens van jullie de babycook (aparaat wat kan stomen, pureren etc) en wat zijn evt de ervaringen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:13:46 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_60594676
Vaak went het getik van de klok zo snel dat je het nie tmeer hoort, ga er vanuit dat dat bij kinderen ook zo is.

Ik gebruik gewoon een waterkoker en een staafmixer en een pan

Hier inmiddels van de schrik bekomen. Het stomme is dat ik erop verdacht was dat hij zichzelf zou verplaatsen, maar simpelweg niet gedacht had dat hij daar ruimte had om in te vallen
Maarja, allang blij dat hij er niets aan over gehouden heeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60594785
Oh ja ... om nog even terug te komen op de discussie op subpag 3 en 4 van HGKBT deel 154...
De pamper (sensitive) billen doekjes zijn in de aanbieding bij de ETOS deze week (eigenlijk ander topic maar vooruit)
pi_60595633
Even terugpiept… hebben hier al tig soorten doekjes gehad, hangt af in welke winkel we juist staan.
Pampersdoekjes vind ik echt niks, veel te droog.
Ik zweer bij Cien, het lidl-merk. (kost ook 2x minder ofzo dan pampers) En nivea sensitive, maar die zijn veel te duur voor het tempo waaraan ze erdoor vliegen soms
pi_60595698
Hallo lionheaad!! Gefeliciteerd met je dochter, hopelijk mag ze vrijdag lekker mee naar huis!

Iksje, goed zeg, dat ze loopt.. Het blijft de wet van FOK/OUD als je zegt dat ze iets kunnen doen ze het niet meer, en andersom
En misschien voor Liande op haar verjaardag een klein appel/bananenflapje? Wel feestelijk, maar minder ongezond dan echt gebak..

Tinny, hier staat ook zo'n tik-tak-klok op Chris zijn kamer. Maar hij slaapt nog steeds prima. Ik had vroeger ook zo'n klok, en dat went echt snel. de eerste (of 2) nachten zijn lastig inslapen, maar daarna hoor je het niet eens meer.. En ik heb eens gelezen dat het tik-takken wel wat lijkt op de moederhartslag en daarom juist rustgevend werkt. Geen idee hoe waar dat is. Maar ik laat de klok lekker staan.
En geen ervaring met de babycook. Gewoon in de pan (en staafmixer), in het begin maakten we wat grotere hoeveelheden, dan at Chris 1 portie gelijk op, en de rest in de vriezer.

Mibos, succes morgen, en tot snel!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:40:10 #212
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60598113
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:06 schreef tinny het volgende:
Gberuikt iemand rouwens van jullie de babycook (aparaat wat kan stomen, pureren etc) en wat zijn evt de ervaringen
Briljant apparaat.
Had hem zelf niet gekocht, want we hebben al een staafmixer, maar het was een kado, en daar zeggen we geen nee tegen.

Het is echt een heel handig ding. Je kan alleen geen grote hoeveelheden tegelijk maken.

Lionhead, gefeliciteerd met je dochter!

Mibos, succes morgen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:48:06 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60603783
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 07:20 schreef YPPY het volgende:
Wat schrikken Troel.

Je hebt huilen en je hebt huilen BE. Als hij echt krijst en overstuur is, dan zal er iets aan de hand zijn geweest. En nu weet dat zijn mama voor hem zorgde toen hij verdrietig was als je weg bent.
Beetje late reactie, maar lief om te lezen.
Hij heeft de afgelopen nacht als een blok geslapen van 10 tot 7 dus ik denk dat her idd wel iets was. En dus ben ik maar blij dat ik hem gewoon gepakt heb.

*verder leest...
pi_60607455
Lionhead gefeliciteerd

BE ik kan me voorstellen dat je dan toch met een rottig gevoel weggaat, ik hoop dat ie snel weer vrolijk is!

Wij zijn gister naar scheveningen geweest met Dana, lekker over t strand gelopen, naar de visjes gaan kijken in Seaworld? op een terrasje gezeten en daarna bij de italiaan nog gaan eten en Dana vond het allemaal prima Ik ben zo ontzettend trots op mijn lieve meisje
pi_60610285
Thomas heeft stiekem een worteltje geproefd...

... en vond er niets aan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60611046
webkim, liggend in een wipstoeltje eten is ivm verslikken echt niet handig.
Dan kun je Thomas beter bij je op schoot zetten als hij nog niet in de kinderstoel kan.
pi_60611164
De rugleuning staat volledig verticaal hoor en de zitting volledig horizontaal: het is een verstelbaar stoeltje.
De foto's vertekenen de hoek waarin -ie zit. En een dezer dagen komt er een tripptrapp.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:31:50 #218
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_60613466
Kom net weer uit het ziekenhis. Het bili-gehalte was net iets te hoog. Het mocht 245 zijn en ze had 254. Inmiddels ligt ze weer onder de lamp.
Vreemd genoeg maak ik me meer zorgen om mama dan Caitlin.
Het is net alsof ik weet dat het met Caitlin wel goed komt, maar machteloos ben bij de emoties van moeders. Ze heeft er enorm veel moeite mee en heeft ook nog eens te horen gekregen dat er een kans is dat ze morgen al (zonder Caitlin dus) naar huis moet. Ze komen namelijk bedden tekort.
Nou maar hopen dat er morgen een aantal goede uitslagen komen. Bah, ik baal er enorm van.

Gelukkig zijn vandaag de geboortekaartjes binnen gekomen. Dan heeft ze/hebben we tenminste een verzetje....
pi_60613581
Wat een domper Lionheaad. Maar hopen dat je ze snel samen thuis hebt..!
Krijgen wij het kaartje ook te zien?
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:23:46 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60614656
He wat jammer Lionhead...
pi_60614762
Dat is idd balen lionhead. Ik duim voor jullie dat de uitslagen er snel beter uitzien
kan me voorstellen dat mevrouw lionhead het niet ziet zitten alleen naar huis te komen
pi_60618498
Lionhead; gefeliciteerd nog!!! Hopen dat je vrouw toch bij Caitlin mag blijven.
(Ik vond het zelf zo fijn dat ik Amber naast mijn zijde had in het ziekenhuis, maar ik was degene die moest blijven, dus Ambertje bleef ook in een wiegje naast het bed).

Hier moet ik gaan oppassen met van de commode afrollen, want madam is zich erg sterk aan het maken!
Eergisteravond toen ik haar aan het uitkleden was voor het badje; ik til d'r benen op; zij strekt en kantelt zich. Daarna probeerde ze het 1 x alleen. Dat was dus al bijna omrollen!
En gister haar eerste 'feestje'; een maand oud!, jeetje wat gaat de tijd al hard, alhoewel de geboorte al zoveel verder weg lijkt.
Verder slaapt ze nog steeds snachts door, dus dat niet doorslapen was echt door de extreme warmte.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_60619266
Lionhead, gefeliciteerd nog!
Hopen dat jullie gauw met zn 3tjes thuis kunnen genieten, dat je mama en Caitlin snel sámen mee naar huis mag nemen!

Floortje is weer gewogen en gemeten, 70.3 cm en 8750 gram, keurig op haar lijntje (ondanks haar heerlijke dikke billen ).
Ik heb ook gevraagd of ze al af en toe even mee op de fiets mag en dat was geen probleem, mevrouw zit al een maand nu zelf en zit erg stevig. Ze is zo sterk...

Dus :
pi_60619291
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef Webkim het volgende:
De rugleuning staat volledig verticaal hoor en de zitting volledig horizontaal: het is een verstelbaar stoeltje.
De foto's vertekenen de hoek waarin -ie zit. En een dezer dagen komt er een tripptrapp.
Welke kleur heb je besteld?
pi_60619507
oeoeoehhh floortje zit in stijl wat een mooie windkapdinges
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60619683
Amber sterke dame!

En Floortje lekker op de fiets
pi_60619687
Oh kijk haar zitten
Vroegah als ik zulke leuke meisjes zag kreeg ik een beetje kramp en kon ik alleen maar jaloers denken 'dat wil ik ook ' maar nu heb ik zelf ook zo`n leuk grietje
Hoe kom je aan dat kick-ass windscherm?

[ Bericht 8% gewijzigd door Maneki.Neko op 07-08-2008 09:35:24 ]
Saartje
pi_60619872
Floortje, hip hoor dat windscherm! En wat zit je mooi op de fiets!

Lionheaad, hopelijk mogen ze gauw allebei met je mee naar huis
Fake it till you make it...
pi_60620414
Ja mooi he? We hebben een feest-fiets zo samen . Haar kussentje van het zitje is ook van dat zeil, en dan mn rood met witte stippen fiets-tas die ik altijd al had erbij....
Mijn mooie stippen-kindje past er heel goed bij!

Ik had via internet een vrouw gevonden die oude windschermen en kussentjes opnieuw bekleedde (ik heb alles via marktplaats gekocht en er stonden soort van disney kabouters op ik wilde iets hips!). Blijkbaar heb ik geluk gehad, 2 weken nadat ik ze binnen had, stond er ineens op de website dat die vrouw ze niet meer mocht maken van Bobike .

linkje
pi_60623868
DeLiedje, wat cool zeg, dat scherm! En dat mooie meisje voorop. Gezellig lijkt me dat, samen fietsen en alles horen benoemen wat je onderweg tegenkomt. Heb je er ook zo'n slaapstuurtje op zitten? Ik geloof dat het zo heet tenminste.

Ik zei het op het bankje ook al, maar ik heb vanmorgen met pijn in mijn hart de Bugaboo verbouwd. Reiswieg eraf, wandelwagen/buggygeval erop. Ik vind Thomas daar nog veel te klein voor, maar hij is uit de bak gegroeid.

Zo'n scherm pimpen is denk ik zelf ook wel goed te doen trouwens, met Mexicaans tafelzeil ofzo. Dat mooie KitschKitschen spul bijvoorbeeld.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60627767
Thomas, grote vent!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:42:20 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_60627803
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef Webkim het volgende:
Zo'n scherm pimpen is denk ik zelf ook wel goed te doen trouwens, met Mexicaans tafelzeil ofzo. Dat mooie KitschKitschen spul bijvoorbeeld.
Dat gebruikte die mevrouw ook Zal dus inderdaad wel kunnen denk ik ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60628786
Wat maak je steeds toch mooie foto's Webkim!

Enne...
Net na het voeden zat ik wat te tutten met Amber
Ze keek heel serieus; dus ik zeg; wat kijk je bedenkelijk, en toen grote lach van oor tot oor
Echt zo lief!!
Vraag me dan af; zijn dat dan toevallige lachjes of echt al het zgn sociale lachje?!

Net wat fotootjes gemaakt;

Ze zit onder de warmtebultjes nog, en ook nog zelfgemaakte-nageltjes-krasjes

Amber in d'r bulgaarse schildpadden pakje

(Ohwja; ben de eerste kleertjes alweer aan het opbergen, ze is nu hard uit de eerste kleertjes aan het groeien).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_60628879
Pff webkim ik ben het ook aan het uitstellen hoor! Gelukkig piept madam nog niet zo heel hard dat ze meer van de wereld wil zien. Ik draai haar ook wel eens op haar buik dan kan ze net over de rand heen kijken

Amber wat ben je mooi Het zou best wel eens een echt lachje kunnen zijn Llewella
Saartje
pi_60629302
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef Webkim het volgende:

ja hoor, nog geen half uurtje werk voor een windscherm en bekleding van het stoeltje. Oh en een bijpassende zadelhoes. Dat KK-zeil is heel makkelijk met de naaimachine te naaien

edit: ik zie nu die site pas! Da's snel verdienen, kussensetjes voor 30 euro ze heeft gelijk hoor, dara niet van
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:54:44 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_60633004
Toen ik thuis kwam en de boodschappen op wilde ruimen, had ik Ruben in de box gelegd. Ik sta in de keuken en ja hoor, weer gehuil. Uit de box kan hij echt niet gevallen zijn, dus ik vroeg me af wat hij dan gedaan had.

Had hij de lege fles van vanochtend te pakken en was hij boos dat er niets in zat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:35:59 #237
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60637719
Lachende Amber

Thomas ligt idd redelijk klem zo in de wagen Heb je erg moeten sjorren om de zit-inzet erin te krijgen?
Troel, waarom worden flessen dan ook niet automatisch weer aangevuld?

Eli is ziekjes De combi tandjes + prikjes een week na de zesde ziekte is toch niet zo geweldig
Dus vanochtend met koorts naar huis. Schoonzus heeft opgepast Werkte prima.
(Dus ik kreeg op mn werk de eerste "hij is wel vaak ziek, he?" )

Maar tand nr 5 zal niet lang meer op zich laten wachten, want de wijsvinger wordt er weer afgekauwd, en de kwijl zat tot zijn navel
Dat wordt dus een vijftandig monster bij zijn verjaardag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60638387
Het had inderdaad makkelijk zelf gekund , alleen had ik een stoeltje zónder kussentje, en dat heeft ze opnieuw gemaakt, ik was 40 euro kwijt voor windscherm (mét kanten randje ), kussentje nieuw maken en zadelhoes...

Had het zitje en het scherm op MP gevonden voor 20 euro, dus totaal was 60 euro... Vond ik wel oke!
Ik zit voor mn werk al genoeg achter de naaimachine (en leuke dingen voor Floortje maken, dat wel... ).

die trip-trap kussens die ze maakt vind ik wel érg duur!
pi_60638465
Amber dat pakje, hoe schattig!

Stond vandaag in de prenatal met een maatje 50 in mn hand.... hoé klein! Ik mis dat!!
pi_60638545
thomas, groot gelijk, worteltjes zijn toch ook veel te gezond! Koekjes wil ik hebben
En die dan lekker eten in de mooie nieuwe wandelwagen, terwijl mama je rond duwt

Floortje, lekker fietsen!

Arme Ruben, denk je dat je een lekker flesje krijgt, word je genept..

Llewella, wat een lieve dame.. Lachen is gemiddeld rond de 6 weken. Maar eerder kan natuurlijk ook. (is ze toevallig te laat geboren?)

Lionheaad, hopelijk zakt Caitlin haar bili toch nog snel.
Ik kan me die emoties ook wel voorstellen. Heb zelf 5 nachten in het ziekenhuis gelegen, waarvan de laatste 2 met Chris niet bij me. Hij lag toen op de neonatologie.. En het plaatje klopt gewoon niet. Je wil gewoon met zijn 3-en thuis zijn. ipv 1 thuis, 1 op de kraamafdeling en 1 op de neo. Het was wel even naar, voor papa ook. Maar gelukkig vonden we thuis wel snel onze draai. Is even doorbijten, maar ik voor mezelf de knop omgezet. Het was rot, maar na die 5 dagen zijn we pas echt begonnen aan gezinnetje-zijn. Lekker thuis aan elkaar wennen, en niet teveel de zorgen en emoties van die 5 dagen de boel laten overschaduwen..
En als mevr lionheaad ook nog naar huis zou moeten zonder caitlin, lijkt me dat nog vervelender.. Hopelijk kun je beide dames snel en samen mee naar huis nemen!

En Eli, bijna 5-tandig en bijna dreumusje.. Wel vervelend dat hij alles nu ineens krijgt.
We zouden hier wel eens een 7-tandig monster kunnen hebben zondag. Of zondag een echte tandjes-drama dag.. Lijkt me wel een foute timing.. Hij heeft in ieder geval last van de standaard tandjes-kwaaltjes.

Hier is het verder rustig. Papa is thuis, en we zijn druk bezig met de dingen voor Chris zijn verjaardag. Vooral het tafel+2 stoeltjes verven kost nogal wat tijd.. Er zit nou op bijna alles 1 laag grondverf en 2 lagen kleur. Maar misschien moet er hier en daar nog een 3e laag op. Ik kan geen kwast meer zien. Dus ben bang dat het een laat verjaardagskadootjes gaat worden in de loop van volgende week..
pi_60638762
Mirte heeft ontdekt dat ze vooruit kan buikschuiven/kruipen. Het gaat nog niet zo snel en makkelijk als ze wil, kleine driftkikker. Maar ze heeft laten zien dat ze het kan .
Ik denk dat nu ze eindelijk van die stomme verkoudheid en aanhoudend hoestje af is, ze weer energie heeft om dit soort dingen te gaan doen . Mn lieve kleine babbelkontje.
pi_60638899
En ik denk dat het 2e tandje op komst is, het lijkt erop dat bovenin aan de andere kant nu ook snij- of hoektand doorkomt. De 2 onder voortanden zitten al tijden erg zichtbaar te zijn maar komen maar niet tot nu toe... Zou ze straks alles ineens krijgen... of eerst nog even als klein vampiertje .
pi_60639488
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef DeLiedje het volgende:
Amber dat pakje, hoe schattig!

Stond vandaag in de prenatal met een maatje 50 in mn hand.... hoé klein! Ik mis dat!!
haha dat had ik vandaag bij de zeeman
mama van 3 kids!
pi_60646913
Maatje 50.. dat klinkt als 364 dagen geleden

en nu snel verder schilderen, boodschappen en Chris knuffelen
pi_60648175
Floortje, stoere meid zo op de fiets!

En Amber die daar zo prins(es)heerlijk ligt!

Webkim, Thomas is toch een flinke kerel? (hij zit tenslotte ook al op de rug!) Dus als hij klemligt dan kan hij best in de zitinzet lijkt mij. Die kan je in het begin nog behoorlijk plat leggen bij de meeste modellen…

Lionheaad, hopelijk kan Caitlin snel naar huis. ’t Is maar een lichte verhoging dus misschien kan het nog sneller dan verwacht?

Mirte ook op rondreis door de kamer… wat leuk!

En arme Eli… gek dat ze op het cb zo snel na een kinderziekte al een prik zetten… lijkt me best belastend. En dan nog een tandje erbij ook.

We hopen hier ook op tandjes of iets anders wat het nachtelijke spoken kan verklaren. Ze heeft er al 8 en de volgende zouden volgens diverse bronnen de kiezen zijn (bah) maar dat zie je niet goed als je in hun mond kijkt…

Vorige week (in moeders vakantie) slaapt Liande heerlijk van 21 tot 6-7u. In moeders werkweek wil ze weer 1à2 keer drinken.
Mijn uitgeslapen gevoel is weer weg als sneeuw voor de zon.

Maar maar maar ze maakt het overdag wel helemaal goed door heel hard te oefenen met lopen! Stukjes van 1 à 3 meter! Gisteren overdag echt heel vaak volgens mijn vader en ook 's avonds heeft ze het aan mama en papa getoond.
De fokwet?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Iksje, goed zeg, dat ze loopt.. Het blijft de wet van FOK/OUD als je zegt dat ze iets kunnen doen ze het niet meer, en andersom
Kleine gekkerd wil nog wel de “steun” van een bosje sleutels of een stuk speelgoed maar ze loopt echt los
pi_60655617
Stoer zeg Liande , goed blijven oefenen!!!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:56:15 #247
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_60655642
Caitlin en mama Lionheaad mogen nog niet naar huis. Bili is inmiddels wel onder kritieke niveau , maar was 5 puntjes gestegen tov gisteravond
Gelukkig ligt Caitlin nu wel bij mama op de kamer. Morgen moet mama naar huis en hopelijk Caitlin ook...

Ik mis ze gewoon vreselijk. Ook als ik s midaags thuis ben, zoals nu. Dan is het namelijk rusttijd in het ziekenhui en mogen de papa's er ook niet zijn
pi_60656119
Ik zit met een "krampjes" probleem. En ik weet het gewoon echt ff niet meer.
Koen heeft overdag behoorlijk krampjes, fiets volgens mij de tour de france elke dag.
k heb bronwater/gekookt water voor de flesvoeding, gebruik cinababy voor de krampjes.
En ik heb kindicol voor de ontlasting, want zijn drollen zijn van klei.

De arts van het consultatiebureau zei dat ontlasting na een paar dagen geen kwaad kan als het maar zacht is. Klei is niet bepaald zacht, toen heb ik gebeld met de zorgcentrale die zeiden dat het geen kwaad kon omdat de eerste 3 maanden de darmpjes nog niet "rijp" zijn. Mocht het aanhouden kon ik weer bellen, heb net gebeld maar er is niemand die er advies over kan geven dus na het weekend wordt ik terug gebeld.
Ik gebruik friso comfort voor spugen en krampjes, dus je zou denken dat het wel zou helpen. En dat deed het ook wel een beetje tot Koen met zijn ontlasting problemen kreeg.

Iedere keer na de voeding begint het gebrul en houdt soms wel eens ruim een uur tot anderhalf uur aan. Je hobbelt wat aan, legt hem op zijn buikje, laat hem nog eens boeren. Geeft maar weer druppeltjes....
Je merkt gewoon dat het "dwars" zit zeg maar, en ik vind het ook echt sneu omdat je er zo weinig wat aan kan doen.
Het enige voordeel wat hier dan weer aanzit is dat meneer zo moe is dat hij de nachten doorslaapt (gelukkig maar)

Aangezien ik maandag weer kan bellen/terug gebeld kan worden en dus nog even 2 dagen door moet komen vraag ik aan jullie of jullie nog tips hebben voor het arme manneke
pi_60656307
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:56 schreef Lionheaad het volgende:
Caitlin en mama Lionheaad mogen nog niet naar huis. Bili is inmiddels wel onder kritieke niveau , maar was 5 puntjes gestegen tov gisteravond
Gelukkig ligt Caitlin nu wel bij mama op de kamer. Morgen moet mama naar huis en hopelijk Caitlin ook...

Ik mis ze gewoon vreselijk. Ook als ik s midaags thuis ben, zoals nu. Dan is het namelijk rusttijd in het ziekenhui en mogen de papa's er ook niet zijn
Wat een ontzettend klote nieuws lionhead Hopelijk mag Caitlin morgen ook naar huis, zo niet, zal het wel ff stil zijn in huis maar wees blij dat ze haar niet zomaar laten gaan. Het is natuurlijk de bedoeling dat Caitlin naar huis gaat en niet meer terug hoeft. (zo ervaarde ik het de 2 dagen dat ik thuis was en Koen nog in het ziekenhuis lag)
Probeer het een beetje positief te bekijken, het is moeilijk, maar ik bedoel het goed.
pi_60656360
Heb je al geprobeerd te fietsen met z'n beentjes en het buikje te masseren? Dat hielp bij Anna wel. Verder lag ze bijna de hele dag aan de borst, dan was ze rustiger. Misschien kun je hem dragen in een doek?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')