thomas, groot gelijk, worteltjes zijn toch ook veel te gezond! Koekjes wil ik hebben

En die dan lekker eten in de mooie nieuwe wandelwagen, terwijl mama je rond duwt
Floortje, lekker fietsen!
Arme Ruben, denk je dat je een lekker flesje krijgt, word je genept..
Llewella, wat een lieve dame.. Lachen is gemiddeld rond de 6 weken. Maar eerder kan natuurlijk ook. (is ze toevallig te laat geboren?)
Lionheaad, hopelijk zakt Caitlin haar bili toch nog snel.
Ik kan me die emoties ook wel voorstellen. Heb zelf 5 nachten in het ziekenhuis gelegen, waarvan de laatste 2 met Chris niet bij me. Hij lag toen op de neonatologie.. En het plaatje klopt gewoon niet. Je wil gewoon met zijn 3-en thuis zijn. ipv 1 thuis, 1 op de kraamafdeling en 1 op de neo. Het was wel even naar, voor papa ook. Maar gelukkig vonden we thuis wel snel onze draai. Is even doorbijten, maar ik voor mezelf de knop omgezet. Het was rot, maar na die 5 dagen zijn we pas echt begonnen aan gezinnetje-zijn. Lekker thuis aan elkaar wennen, en niet teveel de zorgen en emoties van die 5 dagen de boel laten overschaduwen..
En als mevr lionheaad ook nog naar huis zou moeten zonder caitlin, lijkt me dat nog vervelender.. Hopelijk kun je beide dames snel en samen mee naar huis nemen!
En Eli, bijna 5-tandig en bijna dreumusje.. Wel vervelend dat hij alles nu ineens krijgt.
We zouden hier wel eens een 7-tandig monster kunnen hebben zondag. Of zondag een echte tandjes-drama dag.. Lijkt me wel een foute timing.. Hij heeft in ieder geval last van de standaard tandjes-kwaaltjes.
Hier is het verder rustig. Papa is thuis, en we zijn druk bezig met de dingen voor Chris zijn verjaardag. Vooral het tafel+2 stoeltjes verven kost nogal wat tijd.. Er zit nou op bijna alles 1 laag grondverf en 2 lagen kleur. Maar misschien moet er hier en daar nog een 3e laag op. Ik kan geen kwast meer zien. Dus ben bang dat het een laat verjaardagskadootjes gaat worden in de loop van volgende week..