Je hebt de ogen. Je bent echter niet gezegend door het lot en daardoor kom je alleen nog maar mannen in je leven tegen.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:34 schreef Trashcanman het volgende:
[ONZ FB] Waar de TS koffie serveert.
Maar nu post er niemand meer.
Ik wil graag ogen waarmee je door kleding kan kijken.
quote:Ik wil regen. Nu.
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:38 schreef pindadopje het volgende:
[..]
Zure regen in aankomst
Ik wil een plastic opblaas badje dat NIET stukkan en niet klein is en vol met water zit
Die van pindadopje was beter.quote:
oja waar dan ? ;ooquote:Volgens mij niet!
Het bewijs is nogal ehhm ja..overduidelijk.
Carepolice, ik was eerder.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die van pindadopje was beter.
Je krijgt je volkswagen, de fabrikant heeft echter de T niet gelezen en ze geven je het allereerste type volkswagen.
Ik wens lekker eten.
mag et ook 360 graden zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 22:02 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Carepolice, ik was eerder.
Er wordt een shitload aan krekels, wormen en sprinkhanen geserveerd. Dat vinden ze in Africa lekker.
Doe mij maar een graad of 10 minder.
Voor jou een spiksplinternieuwe Desert Eagle. Helaas voor jou komt de politie erachter dat jij zo'n ding in je bezit hebt. Na een zaterdagavond keihard uitgaan ga je stomdronken om 6 uur op bed. Om half 7 beuken 20 politie-agenten je voordeur in, sprinten naar boven, trekken je uit je bed, verkrachten je vriendin, nemen je mee naar het bureau alwaar je lang en intensief verhoord wordt. Moe en dronken als je bent, trek je het niet meer en je wordt helemaal gek. Je geeft alles toe. Alles. Van het eerste snoepje dat je gestolen hebt toen je nog een klein kind was tot aan een driedubbele moord die je niet eens gepleegd hebt. Na een langdurig proces ben je schuldig bevonden. Nu rot je voor de rest van je leven weg in een klein celletje met een bed dat net iets te hard is.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:03 schreef Hyman het volgende:
ohja ik wens nu een Desert Eagle, zo'n mooie grote met een ondergrondse schiettent
Helaas ze worden geen homoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:05 schreef dennisw het volgende:
die krijg je, helaas ben je in de tussentijd lesbi geworden:D
ik wens het uitsterven van alle muggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |