heb ik wel vakerquote:Op zondag 27 juli 2008 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies.. Was opgestaan en een bak koffie gezet. En toen dacht ik ja doeiiiii en ben mijn bed weer in gedoken.
Das echt apart. Lopen schoonmaken 's nachts !! Je gaat toch niet met de sofzuiger door het huis he? Zulke buren wil ik niet hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 18:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk ook niet zoveel moeite mee hoor![]()
het huishouden heb ik vannacht al gedaan toen was het lekker koel dus
ik heb verder niks hoeven doen vandaag, ja koopie thee en een tosti maken
dat was het wel........
thank god voor de zondag ..........
En ik wil geen voorgelezen praatje he ?!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:20 schreef kahaarin het volgende:
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Wtf, Disana, er is onweer onderweg...?!
[ afbeelding ]
Ook nog echt.....![]()
![]()
![]()
Dat kan ik dus echt niet, was het maar waar ff op de bank ofzo??? Gaat nietquote:Op zondag 27 juli 2008 18:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik wel vaker![]()
als het kan en ik geen verplichtingen heb slaap ik op de gekste uren
Ehm, ik wil best uitleggen wat voor weer het gaat worden, ook wel in m'n eigen woorden maar ik ga wel de prognoses voor mijn neus hebben, goed?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En ik wil geen voorgelezen praatje he ?!![]()
Uit je hoofd !!
neeeee gedweildquote:Op zondag 27 juli 2008 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Das echt apart. Lopen schoonmaken 's nachts !! Je gaat toch niet met de sofzuiger door het huis he? Zulke buren wil ik niet hebben![]()
Dan mag je mijn buurvrouw worden, en zelfs schoonmaken. (In mijn huis dan he ) !!!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neeeee gedweildwel dingen die geen lawaai maken
zó slim ben ik dan nog wel
Ik ga graag een discussie met je aan hoor Disana, ik zal daar straks nog even op terugkomen. Ik moet even mn stokroodje eten (en die gaat niet achterlangs!)quote:Op zondag 27 juli 2008 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat ben je nu zelf dan? Ik reageerde heel normaal op Dementor en dat weet hij ook best.
Achterlangs, achterlangs...
Ik vroeg niet om een discussie toen je je rare opmerking maakte, jijzelf daarmee misschien wel?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ga graag een discussie met je aan hoor Disana, ik zal daar straks nog even op terugkomen. Ik moet even mn stokroodje eten (en die gaat niet achterlangs!)
Ik moet ff terug lezen zo te zien, geen zin in nu...quote:Op zondag 27 juli 2008 18:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ga graag een discussie met je aan hoor Disana, ik zal daar straks nog even op terugkomen. Ik moet even mn stokroodje eten (en die gaat niet achterlangs!)
Nee dat dat jij toch nooit Disana. Maar ik ben effe eten en jij was ook weg las ik, dus komt later wel joh.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een discussie toen je je rare opmerking maakte, jijzelf daarmee misschien wel?
Alleen weerkaarten !!!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik wil best uitleggen wat voor weer het gaat worden, ook wel in m'n eigen woorden maar ik ga wel de prognoses voor mijn neus hebben, goed?
Wat een rare reacties, ik snap er niets van. Het is net of je ruzie zoekt?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee dat dat jij toch nooit Disana. Maar ik ben effe eten en jij was ook weg las ik, dus komt later wel joh.
Oude tijden herlevenquote:Op zondag 27 juli 2008 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stil hier opeens.....druk overleg vermoedelijk
Stilte voor het klaaguurtje wat mij betreft, men is het zondag mag ik een heel weerbericht in elkaar prutsen, zwete dokter!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stil hier opeens.....druk overleg vermoedelijk
Eh ramptoerist, ophouden, genoeg geweest!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen maakt zich gereed voor de tweede ronde.....'t wachten is op de gong....
Vanaaf maar, live bij Peter... Bitch fightquote:Op zondag 27 juli 2008 18:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eh ramptoerist, ophouden, genoeg geweest!
Meldtquote:Op zondag 27 juli 2008 18:51 schreef PeterNB het volgende:
De teller staat nog op 0, dus er is ook weinig animo om een uurtje klaag te gaan doen...
En een muis zonder knoppen en scroll dingquote:Op zondag 27 juli 2008 18:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo bitchies, lukt het allemaal een beetje?
Om de boel een beetje op te vrolijken: Ik heb een MacBook gekocht![]()
(sorry Peet)
Snap nog geen flikker van het ding maar vind m nu al leuk!
Hoi trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |