Wij toch ook niet? ZuchtRadio!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:58 schreef PeterNB het volgende:
Ja maar ik heb vandaag HELEMAAL niets te melden

ah een frisse windquote:Op zondag 27 juli 2008 18:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo bitchies, lukt het allemaal een beetje?
Om de boel een beetje op te vrolijken: Ik heb een MacBook gekocht![]()
(sorry Peet)
Snap nog geen flikker van het ding maar vind m nu al leuk!
Hoi trouwens!

Ja!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou zullen we van 19h tot 20h dan even gezamenlijk gaan zuchten, klagen
en rellen ?

Hoi Mutsie! Heb jij wel geslapen vandaag???? Vannacht in ieder geval niet zag ik!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah een frisse wind![]()
hoi HoneyBunny

Ik ben ook fris hoor, heb net gedoucht (lauw water, dat wel).quote:Op zondag 27 juli 2008 18:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah een frisse wind![]()
hoi HoneyBunny

Nou show, show, als we het doen gaan we een uur zuchten en steunen,quote:Op zondag 27 juli 2008 18:05 schreef HoneyBunny het volgende:
En las ik nou goed dat we straks een radioshow hebben?

quote:

Zie de edit van de post meneer, op uw wenken bediend, geen dank......quote:Op zondag 27 juli 2008 17:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou hier is nog geen wolkje te zien...............
[..]
Ja maar ik heb vandaag HELEMAAL niets te melden

Je hebt mijn post gemist.quote:

Mag ik eerst?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:08 schreef PeterNB het volgende:
klagen over het weer en schelden en rellen !!!!

Goh, wat een leuk liedje is datquote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar in een ding zin vandaag. Zie hier

Welke heb je gekocht Honey? Wat leuk, dat je haar leuk vindt.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo bitchies, lukt het allemaal een beetje?
Om de boel een beetje op te vrolijken: Ik heb een MacBook gekocht![]()
(sorry Peet)
Snap nog geen flikker van het ding maar vind m nu al leuk!
Hoi trouwens!

jij was toch al geweestquote:

Natuurlijk niet, ik kan er wel om lachen.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
tis te warm gewoon......
maar eigenlijk houden we toch allemaal een beetje van elkaar hoop ik........
je bent toch niet gevlucht hé ?

o gelukkig je bent er weerquote:Op zondag 27 juli 2008 18:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik kan er wel om lachen.

Ooooh!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o gelukkig je bent er weer![]()
man je liet me schrikken, zo lang ben je nooit weg

zou je niet eens kunnen hé denk ik, gewoon 1 dag staken niet postenquote:Op zondag 27 juli 2008 18:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ooooh!
Dat zou wat zijn, gewoon wegblijven.

Oh jawel hoor, ik kan dit op het moment nog gewoon lekker doen dus ik geniet er van.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou je niet eens kunnen hé denk ik, gewoon 1 dag staken niet posten![]()
hou je niet vol of wel?

"Er zit weinig beweging in de atmosfeer waardoor de buien zich uiterst langzaam verplaatsen"quote:Op zondag 27 juli 2008 18:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zie de edit van de post meneer, op uw wenken bediend, geen dank......

Is goed hoor, zal alvast wat klaarzetten,quote:Op zondag 27 juli 2008 18:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"Er zit weinig beweging in de atmosfeer waardoor de buien zich uiterst langzaam verplaatsen"
Okee, thanx for the info. Doe jij straks dan effe een weekoverzichtje van het weer ?

Nee niet echt .. Maar voelt wel zo. Wel een koude douche genomen. Wakker worden wilde niet echtquote:

quote:Op zondag 27 juli 2008 18:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou zullen we van 19h tot 20h dan even gezamenlijk gaan zuchten, klagen
en rellen ?

Als we maar geen ruzie gaan maken dan vind ik alles best.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb de kabel al getrokken dus ook jij wordt verwacht met hoe het weer in
ommoord is !!

Ik zit al aan het apperatiefjequote:

Het is hier een beetje warrig sfeertje soury,quote:Op zondag 27 juli 2008 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt .. Maar voelt wel zo. Wel een koude douche genomen. Wakker worden wilde niet echt

Ik vond je net eerder een donderwolk ipv een fris briesje. Maar kennelijk is de bui alweer overgewaaid.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook fris hoor, heb net gedoucht (lauw water, dat wel).

En wat ben je nu zelf dan? Ik reageerde heel normaal op Dementor en dat weet hij ook best.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:19 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vond je net eerder een donderwolk ipv een fris briesje. Maar kennelijk is de bui alweer overgewaaid.

Vind het wel lekker eigenlijk. Tis bewolkt maar warm .. Lekker dusquote:Op zondag 27 juli 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Het is hier een beetje warrig sfeertje soury,
iedereen heeft een beetje last van de warmte ........

Ach daar is het zondag voorquote:Op zondag 27 juli 2008 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt .. Maar voelt wel zo. Wel een koude douche genomen. Wakker worden wilde niet echt

Blijkbaar wel, en kennelijk smack in the middle of this topic.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:20 schreef kahaarin het volgende:
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Wtf, Disana, er is onweer onderweg...?!

Mooi spul hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:19 schreef HoneyBunny het volgende:
@Tipsch, het is een witte geworden. Hij is zo leuk, en hij typt heerlijk! Maar het is allemaal wat anders dus zoek me helemaal krom!!!

WE GAAN GODVERDOMME GEEN RUZIE MAKEN VANAVOND IS DAT DUIDELIJKquote:Op zondag 27 juli 2008 18:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als we maar geen ruzie gaan maken dan vind ik alles best.
Ommoord pimpstyle he, ghetto van Rotterdam.
Rollators met spinners en drive-by shootings met de wijkbussen.

Zeg lief doen he anders kom ik even over je zolder lopen.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
WE GAAN GODVERDOMME GEEN RUZIE MAKEN VANAVOND IS DAT DUIDELIJK![]()
![]()
![]()
![]()
zo ik even op joetoep een leuk plaatje voor jullie allemaal zoeken om de boel wat op te vrolijken

Nou, daag......quote:Op zondag 27 juli 2008 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, en kennelijk smack in the middle of this topic.
Ik ben er weg van.

Precies.. Was opgestaan en een bak koffie gezet. En toen dacht ik ja doeiiiii en ben mijn bed weer in gedoken.quote:

Ja, ik heb ook nergens last van, qua weer dan.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het wel lekker eigenlijk. Tis bewolkt maar warm .. Lekker dus

ik heb er eigenlijk ook niet zoveel moeite mee hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het wel lekker eigenlijk. Tis bewolkt maar warm .. Lekker dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |